افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

روش های زیادی برای افزایش طول اندام تناسلی وجود دارد و امروزه افراد زیادی به دلایل گوناگونی به دنبال روشهای افزایش طول اندام تناسلی هستند. ولی باید مراقب عوارض جانبی برخی این روش ها نیز باشند. زیرا اندام تناسلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شما ممکن است خودتان از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی باشید. یا اینکه همسرتان از اندازه طول اندام تناسلی شما ناراضی باشد. به هر حال شما به هر دلیلی ممکن است به دنبال افزایش طول اندام تناسلی خود یا همسرتان باشید. همانطور که گفته شد روشهای زیادی برای افزایش طول اندام تناسلی وجود دارد.

در این مطلب ما می خواهیم یکی از روشهای کم خطر، بدون عوارض و کم هزینه را به شما عزیزان معرفی کنیم. افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی، یکی از کم هزینه و کم عوارض ترین روشهای افزایش طول اندام تناسلی است که شما عزیزان می توانید در ادامه این مطلب با این روش بسیار عالی و موثر آشنا شوید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش طول آلت تناسلی

راه های افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی چیست؟

جراحی آلت تناسلی و یا ایمپلنت آلت تناسلی ممکن است، اولین فکری باشد که برای بزرگ کردن آلت تناسلی، به ذهن شما خطور می کند. ولی شما می توانید پیش از انجام هرگونه عمل جراحی، به سراغ طب سنتی بروید. شما می توانید با استفاده از گیاهان دارویی و برخی از راهکارهای ساده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، حجم و اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید و لذت جنسی بیشتری برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید.

تا حدودی می توانیم بگوییم که هیچگونه قرص و دارویی نمی تواند بر روی افزایش طول اندام تناسلی تاثیر گذار باشد. اما شما می توانید بوسیله داروهای گیاهی و طب سنتی، به نتیجه بهتری برسید. این را به یاد داشته باشید که نمی توانید به این سادگی طول آلت تناسلی خود را افزایش دهید. ولی با کمی صبر و حوصله می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. شما با خواندن این مقاله می توانید دیدگاه خود و همسرتان را نسبت به بدنتان تغییر دهید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش گردش خون در اندام تناسلی

اندازه طبیعی آلت تناسلی :

یکی از مشکلاتی که در بررسی و تحقیق در خصوص اندازه طبیعی اندام تناسلی(در حالت شل یا راست شده) با آن رو به رو می شویم این است که آمارهای جهانی به راحتی و به صورت علمی قابل تلفیق نیست. تعداد زیادی سرشماری اینترنتی و مطالعات آماری وجود دارند، اما این تفکر که آمارها بدون نقص باشند چندان واقعی نیست.

بیشتر نتایج حاصل سرشماری گزارش فردی است،و این متکی به صداقت کامل مردان در مورد اعلان اندازه آلتشان می باشد، در حالی که گرایش به سمت ادعاهای اغراق آمیز است.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

بهترین داروی افزایش سایز آلت

اندازه آلت تناسلی در حالات شل و راست شده :

اندازه آلت شل به هیچ وجه نشانگر اندازه آلت در حالت راست شده نمی باشد. در برخی از مردان اندازه آلت تناسلی به سختی بین حالت شل و راست شده تغییر می کند، اما بیشتر مردان آلتی با اندازه متوسط در حالت شل دارند که در حالت راست شده به طور قابل توجه بزرگ می شود.

جالب توجه این است که بیشتر، اندازه آلت در حالت شل، مردان را نگران می کند! به هر حال به جهت رفع نگرانی های شما بعضی آمارهای خالص و کلی را در ادامه بیان خواهیم کرد:

  • متوسط اندازه آلت تناسلی در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۰سانتی متر است.
  • متوسط اندازه آلت تناسلی در حالت راست شده در محدوده ۱۱تا ۱۵ سانتی متر است.

نکته: باید توجه داشت که سرما و خستگی اندازه آلت تناسلی را به صورت موقت کوچکتر می کند.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با استفاده از روغن های طبیعی :

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

داروی گیاهی افزایش سایز آلت

از پرکاربردترین راه های افزایش طول اندام تناسلی استفاده از روغن خراطین و روغن زالو است . این دو روغن بیشترین کاربرد را برای افزایش طول آلت تناسلی دارند. بعضی از افراد اعتقاد دارند که استفاده از روغن خراطین زیاد تاثیر گذار نیست. ولی طبق تحقیقات علمی و اثبات شده بهترین روش برای افزایش طول آلت تناسلی با طب سنتی، استفاده از روغن خراطین و روغن زالو است .

ماهیت و خاصیت روغن خراطین و روغن زالو حجم دهندگی و افزایش سایز اندام های بدن است. که شما می توانید با استفاده صحیح از این دو روغن، باعث افزایش اندام تناسلی خود شوید. نکته قابل توجه در استفاده از این روغن ها، میزان بازده این روغن ها در زمینه افزایش سایز است که بسیار شگفت انگیز است.

این روش ها در یک بازه زمانی 2 الی 3 ماهه تاثیر بسزایی در افزایش طول اندام تناسلی خواهند داشت. از این روغن ها از گذشته های دور برای زیبایی گونه و لب ها استفاده شده است. اما امروزه خواص دیگری از آن یعنی افزایش طوا آلت تناسلی مورد توجه همگان قرار گرفته است.

نحوه مصرف روغن خراطین و روغن زالو برای افزایش طول آلت تناسلی :

  • محل مورد نظر را به مدت 1 دقیقه ماساژ دهید یا اینکه با یک حوله گرم، آن را گرم کنید.
  • روغن خراطین یا روغن زالو را به محل مورد نظر بمالید و به مدت 2 دقیقه، ماساژ دهید.
  • این مراحل را دوبار در روز تکرار کنید.
  • 2تا 3 ماه این درمان را ادامه دهید.

افزایش طول اندام تناسلی با گیاهان دارویی :

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی یک راهکار عالی و بسیار مناسب برای افزایش طول آلت تناسلی است. گیاهان دارویی با افزایش حرکت خون در منطقه مورد نظر و کمک به رشد آن می تواند باعث افزایش طول اندام تناسلی شما شود. اگر قصد دارید از این روش برای افزایش طول آلت خود اســتفاده کنید، می توانید شیوه های زیر را امتحان کنید:

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

اســتفاده از جینسینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی :

جینسینگ ماده ای به رنگ قرمز است که در کشور کره جنوبی تکثیر می شود. جینسینگ با اثر گذاشتن بر روی سیستم عصبی فرد، به شکلی باعث آرامش می شود. در حال حاضر شواهد علمی قطعی مبنی بر تأثیر جینسینگ بر افزایش طول آلت تناسلی وجود ندارد، ولی مشاهدات کلی نشان دهنده این است که بعد از مصرف مکمل‌های این گیاه دارویی، فرد عملکرد جنسی بهتری را تجربه می‌کند.

البته استفاده از این دارو مخالفانی نیز دارد که مربوط به عوارض جانبی منفی آن برای افراد مبتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی، بی خوابی و اختلالات دیگر است. پس اگر می‌خواهید از این گیاه دارویی استفاده کنید، حتماً قبل از مصرف آن با پزشک خود صحبت کنید. با این حال به نکات زیر توجه کتید:

  •  اگر برای مصرف جینسینگ به عنوان مکمل واجد شرایط هســتید، می‌توانید 500 میلی گرم از آن را به صورت روزانه مصرف کنید.
  • از آنجایی که مکمل گیاهی جینسینگ توسط وزارت بهداشت تأیید نشده، ممکن است مصرف آن خطرناک باشد. پس سعی کنید که مکمل‌ها را از یک شرکت معتبر خریداری کنید و به اندازه مقدار توصیه شده مصرف کنید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش طول اندام تناسلی در طب سنتی

اســتفاده از گیاه جینکو بیلوبا (ginkgo biloba) برای افزایش طول اندام تناسلی :

جینکو بیلوبا به عنوان یک گیاه برای تقویت حافظه شناخته می‌شود و به گردش خون کمک می‌کند. بنابراین می تواند سبب افزایش طول آلات تناسلی شود. طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، این گیاه ممکن است به مردان در مبارزه با افسردگی نیز کمک کند و سبب کاهش اختلالات عملکرد جنسی در آنها شود.

البته در تحقیقات دیگری هم مشخص شده اســت که این گیاه تأثیر چندانی بر روی افزایش طول آلات تناسلی ندارد. ولی از آنجایی که عوارض جانبی این گیاه بسیار ناچیز اســت و بر روی حافظه هم تأثیر دارد، ممکن اســت اســتفاده از آن ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

در اســتفاده از گیاه جینکو بیلوبا به موارد زیر توجه کنید:

  •  این گیاه ممکن است به شکل یک چای یا یک مکمل در قالب کپسول استفاده شود. البته نگران نباشید و هر دو گونه نیز در فروشگاه‌های مختلف در دســترس هســتند؛
  • اگر سابقه تشنج دارید و یا از دارویی دیگر به دلیل  فشار خون پایین استفاده می‌کنید، بهتر اســت از این گیاه اســتفاده نکنید. اگر هم اصرار دارید می‌توانید با پزشک خود مشورت کنید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان

مصرف قرص ال آرژینین (L Arginine) برای افزایش طول آلت تناسلی :

قرص ال آرژینین (L Arginine) یاعث تقویت عملکرد نعوظ در مردان می شود. این مکمل، نوعی اسید آمینه است که در تولید پروتئین ها نقش دارد که بعضی از این پروتئین ها به یک مولکول شناخته شده به نام مکمل نیتریک اکسید تبدیل می شوند. نیتریک اکسید بخشی اجتناب ناپذیر در گردش خون است، بنابراین به عملکرد بهتر رگ های خونی کمک می کند. زمانی که جریان خون افزایش می یابد، قاعدتا جریان خون در آلت تناسلی نیز افزایش پیدا می کند، در نتیجه موجب افزایش طول آلت تناسلی شما می شود.

نکته: اگر بیماری قلبی دارید و نیتروگلیسرین استفاده می کنید، نباید ال آرژینین (L Arginine) را مصرف کنید. مصرف همزمان این دارو موجب پایین آمدن فشار خون می شود. در صورت مصرف، با پزشک خود حتما صحبت کنید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش سایز آلت با گیاه کارلا

گیاه کارلا برای افزایش طول دستگاه تناسلی :

گیاه کارلا فواید زیادی برای دستگاه تناسلی مردان و رفع اختلالات جنسی آنها دارد. این گیاه در طب سنتی چینی، به علت خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی که دارد، مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین برای بهبود ایمنی و جوانسازی ارگان های بــدن که از دیابت پیشگیری می کنند، مفید اســت.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

بهترین قرص افزایش طول آلت تناسلی

گیاه پیوراریا میریفیکا (Butea Superba) :

اســتفاده از این گیاه یک روش موثر افزایش طول اندام تناسلی در طب سنتی می باشد. بومی های تایلند از این گیاه برای افزایش میل جنسی، قدرت جنسی، اســتقامت، نعوظ طولانی تر و سخت تر اســتفاده می کنند.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش نعوظ در طب سنتی

اســتفاده از مکمل ماکا :

گیاه ماکا اغلب به صورت یک مکمل در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود که حاوی مکامیدهای فتوشیمیایی اســت. این ترکیبات در افزایش انرژی مردان نقش دارند و سبب می‌شود که توانایی حفظ حالت نعوظ خود را داشته باشد. از آنجایی که هیچ تحقیق علمی قطعی در خصوص این ماده انجام نشده و مشخص نیســت که تأثیر آن بر بزرگ کردن آلت تناسلی به چه صورت اســت، بهتر اســت که با احتیاط از آن اســتفاده کنید. تقویت جریان خون در منطقه آلت تناسلی می‌تواند دلیل خوبی برای اســتفاده از این گیاه چینی باشد. البته قبل از اضافه کردن این مکمل به رژیم روزانه خود، حتماً با پزشک خود صحبت کنید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

افزایش طول اندام تناسلی با هندوانه

هندوانه مصرف کنید :

هندوانه دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی اســت که ممکن اســت به افزایش اندازه آلت تناسلی و همچنین بالا بردن طول مدت زمان نعوظ کمک کند. هندوانه دارای یک اسید آمینه به نام سیترولین اســت که به آرژنین تبــدیل می‌شود و باعث انقباض عروق خونی می‌شود. واقعیت این اســت که تأثیر هندوانه و سیترولین یک یافته نسبتاً جدید اســت و هنوز مطالعات دقیق علمی برای بررسی تأثیر آن و میزان بازدهی آن انجام نشده اســت.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

بهترین داروی افزایش سایز آلت

گیاه خارخاسک (Tribulus Terrestris) :

مواد شیمیایی فعالی به نام Protodioscin در خارخسک وجود دارد که می تواند سطح هورمون آندروژنیک و یا تســتوســترون را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی گردد. این گیاه سبب افزایش اندازه آلت تناسلی می شود. اگر شما ورزش های بزرگ کننده آلت تناسلی را نیز انجام می دهید، این گیاه می تواند به ترمیم بافت های آسیب دیده شما نیز کمک کند، ضمن اینکه در روند افزایش اندازه اندام تناسلی به طور سنتی نیز کمک کننده اســت.

برخی سوالات متداول:

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

جراحی افزایش آلت تناسلی

1. آیا قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اتدازه آلت تناسلی را افزایش می دهند؟

هنوز هیچ مدرک معتبر علمی وجود ندارد که قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اثر دایمی در بزرگ کردن آلت داشته باشند.

2. آیا آلت تناسلی می تواند کوچکتر شود؟

بله! آلت تناسلی در سنین بالا (کهنسالی) می تواند کوچکتر شود. همچنین شواهدی وجود دارد که ناتوانی جنسی طولانی مدت ممکن است، باعث کوچک شدن اندازه آلت تناسلی شود.

اگر فردی چاق و سنگین وزن است، ممکن است اندام تناسلی او کوچکتر و جمع شده به نظر بیاید. ولی معمولا وقتی وزن کاهش پیدا می کند، اندازه آلت تناسلی به وضعیت قبلی خود برمی گردد.

3.  آیا می توان با جراحی، باعث افزایش طول اندام تناسلی شد؟

بله! برخی روش های جراحی وجود دارند که می توانند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهند. با آزاد کردن رباطی (لیگامنت) که آلت تناسلی را در جای خود نگه می دارد می توان آن را تا حد ۵/۲ سانتی متر طولانی تر کرد. همچنین ابمپلنت های پوستی نیز می توانند طول و قطر آلت تناسلی را افزایش دهند.

اکثر اورولوژیست ها به غیر از مواردی همچون بدشکلی (دفورمیتی) یا دلیل پزشکی خاص، اقدام به این نوع اعمال جراحی نمی کنند.

مطالب مرتبط :

علائم اوج لذت در زنان، علائم رسیدن به ارگاسم

نشانه های تحریک شدن مرد

ارضای صحیح زن

 

4.2/5 - (48 امتیاز)