آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی ساده

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که بهترین مدل آرایش صورت دانشجویی چگونه است؟ نگران نباشید کار آسانی است که ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم. فقط توجه داشته باشید که بهتر است برای محیط دانشگاه که یک محیط اجتماعی _ آموزشی است آرایش غلیظ نکنید، این طوری هم پوستتان بهتر می ماند و هم سنتان کمتر دیده می شود و کاملا دخترانه تر است، با ما همراه باشید.

لوازم آرایشی که مورد نیاز شما در دانشگاه :

کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب، پنکیک، کرم پودر یا کرم بی بی ، خط چشم، براش آرایشی، رژگونه، رژلب، ریمل. برای یک آرایش دانشجویی به لوازم آرایشی زیادی نیاز نیست . بهتر است از رنگهایی استفاده شود که مات باشد.

 

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی دخترانه

مراحل آرایش ساده برای دانشگاه :

زیرسازی کنید

مینیمال بودن آرایش صورت، کلید داشتن ظاهری بی عیب و نقص و جذاب است. آرایش ساده خود را با زدن پنکیک به کل صورت شروع کنید تا باعث کاهش چربی اضافه و درخشش زیاد پوست تان شوید.

اگر زمان کافی تا شروع کلاس تان را داشته باشید می توانید از یک کرم مرطوب کننده یا بی بی کرم برای براق کردن طبیعی صورت استفاده کنید.یا اینکه از یک کرم پودر سبک با پوشش دهی متوسط استفاده کنید. کرم پودر رو با استفاده از اسفنج یا براش مخصوص روی تمام قسمت های صورت پخش کنید.

آرایش دانشجویی ساده

میکاپ دانشجویی

رژگونه بزنید :

زدن رژگونه ملایم بعد از اتمام مرحله زیرسازی، با کمک یک براش آرایشی مخصوص، مقدار کمی رژگونه با طیف کمرنگی از رنگ صورتی یا گلبهی به گونه هایتان بزنید. این کار موجب رنگ دادن به صورت شده و باعث می شود تا صورت تان سالم تر و شاداب تر به نظر برسد.

مداد ابرو بزنید :

ابروهاتون رو مرتب نگه دارید و در صورت نیاز با استفاده از مداد ابرو یا سایه ابرو قسمت های خالی ابرو رو پر کنید تا ابروهاتون طبیعی تر و پرپشت تر دیده بشن.در آخر نیز با کمک یک برس ابرو آن را محو کنید.

آرایش دانشجویی ساده

رژ دانشجویی

خط چشم بکشید :

کشیدن خط چشم قهوه ای در این مرحله با کمک یک مداد چشم، خط چشمی در بالای پلک خود بکشید. در عکس موجود در این مقاله، از خط چشم قهوه ای استفاده شده است. اگر می خواهید یک آرایش ساده برای دانشگاه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم شما هم از این رنگ استفاده کنید. سپس تمامی خطوط ناملایم را از بین برده و با کمک یک براش مخصوص یا براش مدادی، آنها را به طور کامل محو کنید. محو کردن خط چشم، ظاهری لطیف و طبیعی به چشمانتان می دهد.

سایه بزنید :

زدن سایه روشن و مات قهوه ای با یک سایه چشم مات به رنگ قهوه ای روشن، به خط چشم محو شده خود جذابیت ببخشید. برای داشتن یک آرایش ساده برای دانشگاه به شما پیشنهاد می کنیم که از سایه های براق و درخشان استفاده نکنید؛ چراکه این سایه ها به هیچ عنوان برای دانشگاه مناسب نیستند.

می‌توانید با مدادهای رنگی مطابق رنگ پوست بسیار مات و ملایم در پشت چشم یک خط به جای خط چشم بکشید که با کمی ریمل چشم‌ها را زیباتر خواهد کرد و از زدن سایه‌های رنگارنگ که چهره را بسیار زنانه نشان می‌دهد خودداری کنید. از آرایش‌های غلیظ و کشیدن سایه‌های سیاه و پررنگ جدا خودداری کنید.

آرایش دانشجویی ساده

مدل آرایش ساده دانشجویی

لبه داخلی پلک را فراموش نکنید :

برای اینکه چشم هاتون زیباتر دیده بشه میتونید با استفاده از یک مداد چشم ژلی که ریزش نداره خط مژه بالایی رو از قسمت داخلی چشم پررنگ تر کنید. با این کار هم حالت چشم ها زیباتر میشه و هم مژه هاتون پررنگ تر و پرپشت تر دیده خواهند شد.

مداد زدن در قسمت لبه داخلی پلک پایین می توانید با کمک یک مداد چشم به رنگ دلخواه خود، خطی روی لبه داخلی پلک تان بکشید. برای این منظور از مداد چشم سفید استفاده شده است. استفاده از این رنگ باعث می شود تا چشم هایتان مقداری بزرگتر به نظر برسند.

ریمل بزنید :

ریمل زدن هنگامی که آرایش ساده و زیبایتان به اتمام رسید، با کمک ریمل، مژه های بالا و پایینی تان را رنگ و لعاب دهید. ریمل زدن، جذابیت آرایش شما را چندین برابر خواهد کرد.البته نباید در ریمل زدن هم زیاده روی کنید!

آرایش دانشجویی ساده

مدل آرایش دانشجویی

رژلب بزنید :

رژلب زدن آرایش ساده و جذاب خود را با زدن رژلب موردعلاقه تان به اتمام برسانید. به جای رژلب می توانید از بالم لب یا برق لب نیز استفاده کنید تا ساده و طبیعی بودن ظاهرتان حفظ شود. در این عکس، از ترکیبی از دو رژلب صورتی رنگ استفاده شده است.

بهترین پیشنهاد برای آرایش دانشجویی اینکه که حتما از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید و یا برای اینکه رنگ پوستتون رو کمی بهتر و شاداب تر کنید از یک کرم پودر با کاور طبیعی و یا انواع BB کرم استفاده کنید.از پوست لب لایه برداری کنید تا لب هاتون نرم و صاف باشه و سعی کنید از رژلب هایی استفاده کنید که رنگ طبیعی و همرنگ با پوست لبتون داشته باشه تا در صورت پاک شدن زیبایی چهره تغییری نکنه.ریمل زدن به مژه ها کمک میکنه تا چشم هاتون بازتر و شاداب تر دیده بشه. البته نباید در ریمل زدن هم زیاده روی نکنید!

آرایش دانشجویی ساده

مدل آرایش دانشجویی شیک

کلام آخر:

ممکن است در ایامی که به دانشگاه می روید همچنان پوست شما جوش بزند. پس حتما مراقب پوست خود باشید و آرایش تان را در طول روز تجدید کنید. هفته ای چند بار از ماسک استفاده کنید و پوست خود را حتما حتما هنگامی که منزل هستید پاکسازی کنید و شب ها قبل از خواب توجه کنید که آرایش نداشته باشید.

 

آرایش دانشجویی ساده

دخترانه آرایش دانشجویی

آرایش دانشجویی ساده

عکس مدل آرایش دانشجویی

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی ساده و لاگچری

آرایش دانشجویی ساده

ارایش دانشجویی باکلاس

آرایش دانشجویی ساده

مدب ارایش دانشجویی اینستاگرام

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی ایرانی

آرایش دانشجویی ساده

مدل آرایش دانشجویی باکلاس

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی فوری

آرایش دانشجویی ساده

مدل آرایش دانشجویی خاص

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی اینستاگرام

آرایش دانشجویی ساده

آرایش دانشجویی لاکچری

آرایش دانشجویی ساده

مدل آرایش دانشجویی باکلاس و ساده

مطالب بیشتر:

روش های طلایی پاکسازی صورت در خانه

7 غذایی که باعث آکنه می شود

 

4.8/5 - (5 امتیاز)