ارضای صحیح زن

ارضای صحیح زن

نکته هایی که باید درباره ارگاسم زنان بدانید

امروزه، آمار طلاق، افزایش چشمگیری داشته است و این می تواند به دلایل مختلفی باشد. شاید یکی از مهم ترین دلایلی که منجر به طلاق می شود، عدم رضایت جنسی طرفین از یکدیگر باشد. بله درست است، ممکن است در نگاه اول بگوییم که مسخره است، ولی هرچه عمیق تر به این موضوع نگاه می کنیم، می بینیم که واقعا پراهمیت است و حتی می تواند زندگی زوجین را به نابودی بکشاند.

بطور کلی مردان راحت تر و زودتر از زنان به اوج لذت جنسی می رسند. ولی در مورد زنان این قضیه فرق می کند و مردان باید در ابتدا با اندام های حساس زنان آشنا باشند. همچنین باید تمایلات و احساسات زنان را خوب درک کنند و اگر با این موضوع آشنا نیستند، خجالت را کنار گذاشته و از شریک زندگی شان، این مسائل را جویا شوند. زنان هم نباید از همسرشان عدم رضایت جنسی شان را پنهان کنند و از آنها بخواهند که در به ارگاسم رسیدن همسرشان کمک کنند.

البته شما عزیزان می توانید در مورد ارگاسم و به ارضا رساندن زنان، از کتاب ها، مقالات و سایت های اینترنتی نیز استفاده کنید. خوشبختانه، فضای مجازی آنچنان گسترده است که می توان در مورد هرچیزی از آن کمک گرفت. ما و دوستانمان هم، در این فضا، سعی بر این داریم تا شما را موضوعاتی که در پی آن هستید، آشنا کنیم.

در این مقاله نیز ما می خواهیم در مورد نحوه به ارگاسم رساندن زنان و نقاط حساس زنان صحبت کنیم. پس اگر می خواهید به اوج لذت جنسی برسید یا اینکه می خواهید همسرتان از برقراری رابطه جنسی با شما لذت ببرد، این مطلب را بخوانید.

 

ارضای صحیح زن

ارضای صحیح زن

علائم ارگاسم زنان

هر نوع ارگاسم به شما یک احساس باورنکردنی می دهد و تنوع واقعاً ادویه زندگی است. شما هر روز سه وعده غذایی یکسان نمی خورید و لباس های مشابه را بارها و بارها نمی پوشید. بنابراین چرا افق های جنسی خود را گسترش نمی دهیم و در مورد انواع ارگاسم مختلف که بدن زن قادر به کشف آن است، کنجکاو نمی شوید؟

قبل از شروع کار، دانستن این که ارگاسم در واقع چیست، به شما کمک می کند. شري راس “Sherry Ross”، دكتر مركز بهداشت و درمان كاليفرنيا، مي گويد: “ارگاسم، رفلكس جسمي است كه هنگامي كه عضلات در هنگام برانگيختگي جنسي سفت مي شوند و سپس از طريق يك سري انقباضات ريتميك شل مي شوند، رخ مي دهد.

به گفته وی، هر اوج، بسته به اینکه چه بخشی از بدن شما برانگیخته می شود، از لحاظ شدت و مدت زمان ممکن است احساس مختلفی داشته باشند. علاوه بر ارائه رهاسازی جسمی، این نیز احساسی است و به شما امکان می دهد بعد از یک روز سخت احساس نزدیکی با شریک زندگی خود داشته باشید.

برخی از مردان، برای به ارگاسم رساندن زنان، فقط روی واژن تمرکز دارند. ولی این چنین نیست و زنان می توانند از نقاط مختلفی به ارگاسم برسند. برای همین ما اینجا هستیم تا شما را با این نقاط بیشتر آشنا کنیم، تا بتوانید یک شب رویایی و زیبا را با همسرتان داشته باشید. در زیر می توانید با نقاط حساس زنان برای رسیدن به ارگاسم آشنا شوید.

 

 کلیتوریال

ارضای صحیح زن

آیا زن آب دارد

کلیتوریس برای بسیاری از خانمها هنگامی که می خواهند لذت و به ارگاسم رسیدن را تجربه کنند، یک نقطه شیرین است. هر زن برای رسیدن به اوج ، انواع مختلفی از لمس را در اینجا ترجیح می دهد. تحریک مستقیم یا غیرمستقیم کلیتوریس می تواند منجر به ارگاسم کلیتوریال شود. هنگامی که مالش را به درستی دریافت می کنید، احساس رضایت و اوج لذت را خواهید کرد.

دکتر راس می گوید: “کلیتوریس قسمت بسیار حساسی از آناتومی زنان است که متشکل از میلیون ها انتهای عصبی شبیه به آلت است.” تماس با لمس یا نوازش از طریق تحریک مستقیم یا غیرمستقیم (به عبارت دیگر با لمس لبه های اطراف کلیتوریس) باعث افزایش جریان خون به منطقه شده و باعث می شود کلیتوریس درگیر و نیاز به رهاسازی داشته باشد.

انگشتان دست، کف دست یا ویبراتور کوچک می تواند به شما در داشتن ارگاسم کلیتوریال کمک کند. اطمینان حاصل کنید که کلیتوریس شما خیس است و به آرامی مالش را از یک طرف به طرف دیگر و یا بالا و پایین شروع کنید. از آنجا که احساس خوبی به شما دست می دهد، فشار را سریع و سخت تر و با یک حرکت تکراری اعمال کنید. هنگامی که احساس می کنید لذت شما به اوج رسیده است و به دارید به ارگاسم می رسید، حرکت را سریعتر کرده تا به ارگاسم برسید.

 

G-spot یا نقطه جی

ارضای صحیح زن

چگونه همسرم را ارضا کنم

نقطه G، در دیواره جلوی مهبل (واژن)، تقریباً در بین دهانه واژن و دهانه رحم قرار دارد که بافتی موجدار و اسفنجی دارد. نقطه جی را نمی توانید با چشم ببینید، اما معمولاً می توانید آن را حس کنید. زمانی که قصد نزدیکی دارید، از همسرتان بخواهید تا آلت خود را به طرف این نقطه هدایت کند.

تلاش کنید به پهلو و رو به هم دراز بکشید و پاهایتان را به صورتی که راحت باشید در هم گره بزنید (تصویری شبیه به دو قیچی در هم). اندام‌های تناسلی خود را همراستا با هم نگهدارید و مطمئن شوید که آلت تناسلی همسرتان به دیواره جلویی واژن شما تماس دارد. این وضعیت امکان نفوذ عمیق‌تر آلت تناسلی را ایجاد می‌کند که سبب تحریک بیشتر نقطه «جی» می‌شود.

فشار دادن نقطه «جی» به آرامی و نوازش کردن آن، همان کاری است که بسیاری از خانمها برای رسیدن به ارگاسم انجام می دهند. دکتر راس می گوید: “هنگامی که شما از راه جنسی برانگیخته می شوید، نقطه G پر از خون می شود و متورم می شود.” در این زمان، لمس کردن آن با انگشتان یا آلت شریک زندگی تان به شما احساس خوبی می دهد که می توتاند شما را به ارگاسم برساند.

 

ارگاسم ترکیبی

ارضای صحیح زن

نحوه ارضای صحیح زن

اگر می توانید دو، سه یا حتی چهار برابر شدت و لذت یک ارگاسم معمولی را تحمل کنید، این نوع ارگاسم برای شما مناسب است. ارگاسم مخلوط یک اوج لذت جنسی است که وقتی بیش از یک ناحیه، همان زمان تحریک می شود، اتفاق می افتد.

فشار بر روی نقطه «جی»، به همراه لمس کلیتوریسريا، یکی از راههای تجربه ارگاسم انفجاری است که به طور معمول نتیجه می گیرد. همچنین می تواند از طریق دخول به واژن به همراه تحریک کلیتوریس، نوک پستان یا تحریک مقعد – یا همه اینها به طور همزمان ناشی شود.

دکتر هال، متخصص زنان و زایمان در مرکز پزشکی HALL در کالیفرنیای جنوبی، می گوید: “هر چه تحریک بیشتری وجود داشته باشد، جریان خون بیشتر خواهد شد و ارگاسم بزرگتر خواهد شد.” بسیاری از ترکیبات لمس می توانند ارگاسم ترکیبی ایجاد کنند.

 

مقعد

ارضای صحیح زن

مضرات رابطه جنسی مقعدی

برخی عاشق آن هستند و برخی دیگر اصلاً به آن اهمیت نمی دهند. دکتر هال می گوید: مقعد بسیار نزدیک به مهبل (واژن) و کلیتوریس هستند. این قسمت برای بسیاری از زنان حساس است و تحریک آن نیز می تواند باعث ارگاسم شود. اما این نوع رابطه جنسی با خطراتی همراه است که باید قبل از امتحان کردن در نظر بگیرید. رابطه جنسی ایمن برای شما و شریک زندگی شما یک ضرورت است.

 

قسمت عمیق واژن یا نقطه A

ارضای صحیح زن

کلیتوریس در زنان کجاست

کلیتوریس و نقطه «جی»، تنها بخش های لذت در زنان نیستند. محققان جنسی می گویند که مناطقی درون مهبل وجود دارد که در صورت لمس صحیح آن، می تواند منجر به آنچه که در مجموع به عنوان یک ارگاسم عمیق واژن شناخته می شود، شود.

نقطه A، نقطه ای در داخل واژن و جلوی گردن رحم هست. همین نقطه هست که با تماس انتهای آلت می تواند، تحریک پذیر باشد و به نوعی سبب تحریک هیجانی و ارگاسم خانم ها شود. البته اگر ورود آلت و تماس با گردن رحم بدون احتیاط صورت بگیرد، بر عکس عمل کرده و حتی می تواند باعث درد و ناراحتی شود.

 

نوک سینه ها

ارضای صحیح زن

علائم ارضا شدن زنان

شما می دانید که سینه ها و نوک سینه ها، ارضا کننده تحریکات شهوانی و جنسی هستند. نوک سینه ها به خصوص در مورد لمس و نوازش، واکنش نشان می دهند. زیرا از شبکه عصبی و پوست فوق العاده حساس پر شده اند. اما بعضی از خانم ها، می توانند با تحریک نوک پستان شان، به اوج لذت جنسی برسند. اگر این ایده برای شما جذاب باشد، می توانید با بوسیدن، مکیدن و نوازش کافی نوک سینه ها، همسرتان را به اوج لذت و یا حتی ارگاسم برسانید.

 

ارگاسم در خواب

ارضای صحیح زن

ارضای صحیح زن بدون دخول

دکتر راس می گوید: “بعضی از خانم ها هنگام خواب می توانند به ارگاسم برسند.” یک گزارش نشان می دهد که 37٪ از زنان تا 45 سالگی یک بار، ارگاسم خواب را تجربه کرده اند. ارگاسم خواب معمولاً با یک رویای جنسی شروع می شود، که باعث افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی و همچنین آرامش اساسی می شود که به نوعی به بدن اجازه می دهد تا به ارگاسم برسد در حالی که آن زن حتی بیدار هم نیست.

 

هنگام ارگاسم در بدن چه اتفاقی می افتد؟ آیا این بستگی به نوع دارد؟

بدن هر زن، متفاوت است و ارگاسم آنها نیز به همین صورت است. برخی شدیدتر از دیگران هستند. برخی بیشتر از سایرین ماندگار هستند. برخی از دیگران مرطوب تر هستند.

ارضای صحیح زن

علائم اوج لذت در زنان

آنچه از نظر جسمی در هنگام ارگاسم اتفاق می افتد عبارتند از:

  • واژن و رحم شما به سرعت منقبض می شود.
  • شما در قسمت های دیگر مانند شکم و پاها انقباضات غیر ارادی عضلات را تجربه می کنید.
  • ضربان قلب و تنفس شما سریع می شود.
  • فشار خون شما افزایش می یابد.
  • ممکن است احساس تنش ناگهانی به دلیل تنش جنسی یا حتی انزال داشته باشید.

ارضای صحیح زن

نشانه های ارگاسم در زنان

چه چیزی باعث تفاوت ارگاسم زنانه با ارگاسم مرد می شود؟

شاید تعجب آور باشد، اما همه آنها فرق نمی کنند. هر دو شامل افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی، سریع تر تنفس و ضربان قلب و انقباضات عضلات هستند. در جایی که ارگاسم زن و مرد به طور معمول متفاوت هستند، از نظر طول و بهبودی است.

ارگاسم زن ممکن است بیشتر طول بکشد و به طور متوسط ​​از 13 تا 51 ثانیه باشد، در حالی که ارگاسم “مرد” معمولاً بین 10 تا 30 ثانیه است. در صورت تحریک مجدد نیز، زنان، معمولاً می توانند ارگاسم بیشتری داشته باشند.

 

آیا هنگام به ارگاسم رسیدن زنان، از آنها مانند مردان، آب (منی) خارج می شود؟

بله! و این یک چیز عادی است. جدیدترین مطالعه مقطعی در مورد انزال خانم ها نشان داد که بیش از 69 درصد از شرکت کنندگان در هنگام ارگاسم، انزال را تجربه کردند. انزال وقتی اتفاق می افتد که مایعات از طریق مجرای ادرار یا برانگیختگی جنسی از دهانه مجرای شما خارج شود. انزال یک مایع غلیظ و سفید است که به شیر کم رنگ شبیه است و حاوی برخی از مؤلفه های مشابه مایع منی است.

 

فکر نمی کنم قبلاً ارگاسم شده ام، اما الان می خواهم؛ چه کاری می توانم انجام دهم؟

ارضای صحیح زن

ارضا صحیح زن

می دانید که ارگاسم در زندگی واقعی می تواند بسیار متفاوت از آنچه که دیگران می گویند، باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که استرس را کنار بگذارید تا بتوانید لذت ببرید. این سناریویی است که در آن واقعاً بیشتر از مقصد سفر به مقصد است. موارد زیر نیز می تواند برای تان مفید باشد:

  • وقت بگذارید تا با بدن خود آشنا شوید و روی احساسات خود تمرکز کنید.
  • هنگام برقراری رابطه جنسی، سعی کنید که دچار اختلال یا حواس پرتی نشوید.
  • سعی کنید قبل از برقراری رابطه جنسی، یک داستان وابسته به عشق شهوانی را بخوانید یا از تخیل خود استفاده کنید.
  • ناحیه گوشتی بالای کلیتوریس و لبهای بیرونی و داخلی واژن را تا زمانی که خیس نشدند، ماساژ ندهید. یا اینکه از روغن استفاده کنید.
  • از همسرتان بخواهید تا شروع به مالیدن کلیتوریس شما کند و ریتمی پیدا کند که احساس خوبی به شما دست بدهد.
  • از همسرتان بخواهید تا سریعتر و سخت تر مالش دهد و سرعت و فشار را بیشتر کند تا احساس لذت را در شما تشدید کند و تا زمانی که به ارگاسم برسید، آن را انجام دهد.
  • اگر به ارگاسم نرسیدید، می توانید همیشه دوباره امتحان کنید و از روش های جدید و بهتری استفاده کنید تا به ارگاسم برسید.

ارضای صحیح زن

آیا زن آب دارد

اگر به ارگاسم نمی رسم، آیا باید به پزشک مراجعه کنم؟

برخی از زنان، راحت تر از دیگران به ارگاسم می رسند، ولی برخی دیگر دیرتر. بنابراین به ارگاسم نرسیدن، لزوماً به معنای اشتباه بودن آن نیست. اگر احساس می کنید در اوج گرفتن مشکل دارید یا نگرانی های دیگری دارید، به پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که در زمینه بهداشت جنسی تخصص دارند مراجعه کنید.

 

منابع:

https://www.health.com

https://www.healthline.com

 

مطالب بیشتر:

روش های عشق بازی قبل از رابطه

روش استفاده از ژل تاخیری

4.5/5 - (50 امتیاز)