چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه با یک دختر صحبت کنيم، حرف زدن با دختر

آیا هنگامي که با یک دختر حرف مي زنيد دچار لکنت زبان مي شوید یا حتی ممکن است نام خود را فراموش کنيد اگر این اتفاقات برای شما رخ مي دهد وقت آن شده که خدی نشان داده و نظر و توجه دختر مورد نظر را به سرعت جلب خود کنيد. کار بسیار آساني است فقط کافی است که مقاله پیش رو از سایت ژاویز را به دقت تا به انتها مطالعه بفرمایید و کمي تمرین کنيد سپس تغییرات شگفت انگیزی را مشاهده خواهيد کرد

شروع مکالمه با دختر

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه برای اولین بار با یک دختر حرف بزنيم

1-نگاه  و توجه او را جلب کنيد

برای این کار لازم نيست حرکتی خاص یا عجیب و غریب انجام دهيد. در حقیقت اصلا نباید چنين حرکتی انجام دهيد. فقط کافیست تا از دور به او لبخند بزنيد، اگر با او برخورد کردید از او معذرت خواهي کنيد، و یا به او نگاه کرده، مسیر نگاه تان را عوض کنيد، و بعد از چند لحظه دوباره به او نگاه کنيد. لازم نيست به محض اینکه او را دیدید سلام کنيد، بلکه باید ابتدا حس کنجکاوی اش را نسبت به خودتان تحریک کنيد. البته اگر از قبل آن دختر را مي شناسید، لازم نيست تا پیش از سلام کردن کار خیلی خاصی انجام دهيد. اگر اعتماد به نفس لازم را داشته باشيد، حتی مي توانيد جلو رفته و خودتان را معرفی کنيد.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه سر صحبت را با دختر مورد علاقه باز کنيم

2-خودتان رابه درستی معرفی کنيد

فقط کافی است بگویید: “سلام. من فرزاد هستم. اسم شما چیه؟” یا “سلام. من فرزاد هستم. از دیدنت خوشحالم.” مي توانيد صحبت خود را با یک موضوع مشترک ميان خودتان، مثل کلاسی که هر دو در آن حضور دارید، شروع کنيد. وقتی اسمش را به شما گفت، مي توانيد (در صورت امکان و با توجه به موقعیت و تمایل او) دست خود را جلو برده و به آرامي با او دست بدهيد. سعی کنيد این کار را مانند افراد بی دست و پا انجام ندهيد. ممکن است این کار کمي عجیب به نظر برسد، اما از قدیم الایام افراد این گونه خود را معرفی مي کرده اند و همچنان نيز این گونه است. البته لازم به گفتن نيست که در محیط هایی مانند دانشگاه یا محل کار نمي توانيد این کار را انجام دهيد. اگر از قبل آن دختر را مي شناسید، مي توانيد فقط سلام کرده و او را با نامش خطاب قرار دهيد.

وقتی اسم او را متوجه شدید، چند باری از آن استفاده کنيد تا متوجه شود که به او توجه کرده و صحبت هایش برای تان مهم است. یک یا دو بار گفتن نام او در حین صحبت ها کافی است.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

نحوه برخورد با دوست دختر

3-تلاش کنيد خودتان باشيد

خودتان باشيد و بگذارید دختر مقابل تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر هم آدم جدی هستید، لازم نيست خود را شوخ طبع نشان دهيد، بجای آن مي‌توانيد در مورد موضوعات جالب و معني دار با او صحبت کنيد.سوالهایی بپرسید که فکر مي کنيد با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمي به آن فکر کنيد.

گرچه باید حتما خودتان باشيد، اما در عین حال مي بایست جنبه های غیر عادی شخصیت خود را کمي مخفی نگه دارید؛ یعني همان چیزهایی که مردم پس از فهميدن آن ها پیش خود مي گویند: “باید اول بیشتر بشناسمش …” قرار نيست طرف مقابل خود را مردد کنيد! بنابراین در مورد چیزهایی صحبت کنيد که او نيز به آن ها علاقه مند است.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

موضوع یرای حرف زدن با دختر

4-لبخند به صورت داشته باشيد

در این مسیر، لبخند کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. لبخند نشان مي دهد که شما از صحبت کردن با او لذت برده و در کنار او احساس راحت بودن مي کنيد، و همين موضوع باعث مي شود تا او به صحبت کردن ادامه بدهد. سعی کنيد حالت صورت تان عادی بوده و فقط گوشه لب هایتان به شکل لبخند کمي بالاتر باشد، و سپس در شرایط مناسب، لبخند خود را کامل کرده و یا بخندید. لازم نيست یکسره لبخند بزنيد، اما لبخند زدن در لحظات کلیدی اول صحبت باعث مي شود دختر مقابل شما حس خوبی پیدا کند. اگر چیز بامزه ای گفت هم باید بخندید.

لبخند زدن باعث مي شود تا دختر مقابل شما احساس راحتی کرده و این برداشت را داشته باشد که شما از صحبت های او خوشتان مي آید.
در تمام مدت لبخند نزنيد، زیرا ممکن است عصبی یا تحت فشار به نظر برسید.

 

5-از مسائل شخصی بپرهيزید

اگر از آن دختر خوشتان مي آید، قطعا دوست دارید او را بیشتر و بهتر بشناسید، اما این بدان معني نيست که در همان صحبت اول بحث ناراحتی خود از مرگ مادر بزرگ تان یا شکل جای زخم روی کمر تان را پیش بکشيد. در عوض موضوعات سبک تر که صحبت کردن در مورد آن ها راحت است، مانند ساعت کلاس، موسیقی مورد علاقه، یا تفریحات خود را مطرح کنيد. با این روش، دختر مقابل تان که هنوز شما را به خوبی نمي شناسد معذب نخواهد شد.

مطرح کردن موضوعات سبک در شروع کار به این معني نيست که باید موضوعات کسل کننده و حوصله سر بر را پیش بکشيد. یعني برای اجتناب از بحث های شخصی، لازم نيست موضوع آب و هوا را پیش بکشيد؛ مگر آن که دختر مقابل شما واقعا به موضوع آب و هوا علاقه مند باشد!
بگذارید بحث خودش پیش برود. بعضی وقت ها بحث بین دو نفر گل انداخته و خیلی سریع تر از معمول مسائل را بین خودشان باز مي کنند. اگر دختر مقابل تان به شما اعتماد کرد و مسائل شخصی اش را مطرح نمود، شما هم مي توانيد کمي باز تر بحث را ادامه دهيد.

برای طرف مقابل احساس خاص بودن ایجاد کنيد

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه با یک دختر رفتار کنيم

1-یک موضوع مشترک برایصحبت کردن پیدا کنيد

سعی کنيد موضوع را در جهت چیزی که هر دو شما به آن اهميت مي دهيد، هدایت کنيد. شما لازم نيست از او راجب علاقه مندیهاش برای مثال انواع غذا، سرگرمي ها و ورزش بپرسید و فقط کافی است به صحبت هایش دقت کنيد و خواهيد فهميد به چه چیزی علاقمند مي باشد.همچنين سعی کنيد سوالاتی از او بپرسید که جوابش فقط بله یا خیر نباشد.نگران نباشيد اگر احساس مي کنيد چیزی مشترک ندارید. کافی است یک مکالمه سرگرم کننده برای مدت زمان طولاني داشته باشيد، مي توانيد چیزی در نهایت پیدا کنيد.

سعی کنيد صحبت را به سمتی پیش ببرید که برای هر دوی شما جذاب باشد؛ از عدم تمایل تان به جمع گرفته تا علاقه تان به دوچرخه سواری. برای این کار لازم نيست که به طور مستقیم در رابطه با موسیقی، غذا، ورزش یا تفریح مورد علاقه اش سوال کنيد، بلکه مي بایست جریان طبیعی بحث را دنبال کرده و موضوعات مورد علاقه مشترک تان را کشف کنيد. برای مثال ممکن است شما بگویید که هفته پیش به کنسرت همایون شجریان رفته بودید، و او نيز بگوید که عاشق آهنگ های همایون است.

در هنگام صحبت، به جای پرسیدن سوال هایی که مي توان با “بله” و “نه” به آن ها پاسخ داد، سوال های باز بپرسید. این کار باعث مي شود تا بحث بهتر پیش برود.نگذارید سکوت معذب کننده ای بین شما ایجاد شود. یادتان باشد، اتفاقات فقط زماني معذب کننده به نظر مي آیند که شما معذب باشيد. پس اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و صحبت را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

اگر نقطه اشتراکي پیدا نکردید نا اميد نشوید. اگر صحبت را به شکلی جذاب و به مدتی طولاني پیش ببرید، بالاخره وجه اشتراکي پیدا خواهيد کرد.ممکن است در نهایت وجه اشتراکي پیدا نکنيد، اما به دلیل شباهت دیدگاه ها و یا شخصیت تان با هم جور شوید، که البته این هم اتفاق خوبی است.وقتی مي گویید فلان گروه موسیقی را دوست دارید، نظر او را نيز نسبت به آن گروه بپرسید. بگذارید متوجه شود که علایقش برای شما مهم بوده و فقط در مورد علایق خود صحبت نمي کنيد

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

روش صحبت با دختر

2-ارتباط چشمي را حفظ کنيد

بدین معناست که هنگامي که او حرف مي زند به چشمان او نگاه کنيد و حواستان به موبایل یا محیط اطراف نباشد.این نيز یک روش دیگر برای القای احساس خاص بودن به طرف مقابل است. لازم نيست تمام مدت در چشمانش زل بزنيد و او را معذب کنيد، اما باید به دختر مقابل خود این احساس را القا کنيد که تمام حواستان به او بوده و مرتب به موبایل خود یا اطراف نگاه نمي کنيد. مي توانيد هر از چند گاهي ارتباط چشمي خود را قطع کنيد، اما هدف از این کار نيز جذاب کردن فضای بین تان است، نه اینکه به او بفهمانيد که حوصله تان سر رفته.

ارتباط چشمي نشان دهنده اعتماد به نفس است. اگر نگاه تان را به چشمان یک دختر بدوزید، او نيز متوجه مي شود که شما اعتماد به نفس شناخت بیشتر او را دارا هستید.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

تکنيک شروع دوستی با خانمها

3-از طرفتان تعریف و تمجید کنيد

برای نشان دادن اهميت او، باید از جنبه هایی از ظاهر یا شخصیتش تعریف کنيد؛ اما تعریف کردن تان نباید به نحوی باشد که او را معذب کند. اگر از موسیقی که گوش مي دهد، یا کتاب هایی که مي خواند خوشتان مي آید، به او بگویید که سلیقه خوبی دارد. تعریف کردن از لباس ها، مدل مو یا جواهراتش نيز اشکالی ندارد، اما نباید به نحوی باشد که او احساس کند شما بیشتر به ظاهر او اهميت مي دهيد تا شخصیت و افکارش. اگر خیلی با اعتماد به نفس هستید، جوری از او تعریف کنيد که متوجه شود مي خواهيد او را درگیر خود کنيد.

اما دقت کنيد که دروغ نگویید مثلاً اگر مي بینيد که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنيد اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنيد. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است.

اگر مي خواهيد از ظاهر او تعریف کنيد، از لباس، مو یا حداکثر، در مواقع خاص، چشم هایش فراتر نروید. اگر به دختری که هنوز فاميلی اش را هم نمي دانيد، بگویید اندام زیبایی دارد، احتمالا خیلی سریع از شما دور خواهد شد.اگر زیبا مي خندد، این موضوع را به او بگویید.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

لحن صحبت با دختر

4- سعی کنيد تا سوال بپرسید

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهيد. اما توجه کنيد که زیاد درمورد خودتان حرف نزنيد که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟” سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود.

لازم نيست مباحث کتاب ریاضی ۲ را باز کنيد، اما با پرسیدن درس، استاد یا آینده شغلی مورد علاقه اش مي توانيد به او نشان دهيد که آن دختر برای شما مهم است. وقتی جواب داد، سرتان را تکان ندهيد و بگویید “چه خوب …” بلکه از او بپرسید که چرا به فلان درس علاقه دارد؟ و یا چرا مي خواهد در آینده طراح شود؟

برخی از دخترها دوست ندارند در مورد مسائل درسی یا کاری صحبت کنند. اگر احساس کردید دختر مقابل شما نيز از آن دسته افراد است، سریع از آن موضوع رد شویدو طوری سوال نکنيد که انگار دارید او را بازجویی مي کنيد. خودتان هم در مورد موضوعات مورد علاقه تان به او بگویید.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه با دختر حرف بزنيم

5-به نظر و رفتار او علاقه و احترام نشان دهيد

وقتی دختر مقابل شما صحبت مي کند، با دقت به صحبت های او گوش دهيد. دخترها از پسراني که به حرف هایشان توجه مي کنند خوششان مي آید. مرتبا حرف های او را برای بیان نظرات خود قطع نکنيد. بگذارید صحبت کرده و افکارش را با شما در ميان بگذارد. با تکان دادن سر به نشانه تایید، گفتن کلمات بله و نه، و همچنين پاسخ دادن به سوالات او نشان دهيد که به صحبت هایش گوش مي دهيد.

نظر او در مورد مسائل مورد علاقه خودتان، مثلا موسیقی، سبک لباس پوشيدن، یا هنر مورد علاقه تان، را هم جویا شوید.گرچه دانستن نظر او مهم است، اما در همان ابتدا به سراغ مسائل مذهبی یا سیاسی نروید، زیرا ممکن است صحبت تان به بحث های بیهوده کشيده شود.هر از چند گاهي در پاسخ به صحبت هایش، جملات او را دقیقا تکرار کنيد تا به او نشان دهيد که به گفته هایش گوش مي دهيد. مثلا بگویید “کاملا باهات موافقم که حفظ ارتباط با دوستایی که از ایران رفتن خیلی سخته …” تا متوجه شود به تک تک کلمات او توجه مي کنيد.

 

6-تا هنگامي که شوخی های شما را  به درستی درک نکرده، با او شوخی نکنيد

بهتر است با دخترها در مورد مسائلی که ممکن است به خود بگیرند شوخی نکنيد؛ مثلا وزن، قیافه یا سطح هوش. سعی کنيد در زماني که هنوز او را به خوبی نشناخته اید، چیزی نگویید که احتمال مي رود از آن برداشت بدی داشته باشد. اگر در اول ارتباط جوری رفتار کنيد که به او بر بخورد، دیگر خیلی به سختی مي توانيد موضوع را حل و فصل کنيد.

جنبه احتیاط را رعایت کنيد. هرگز با او شوخی نکنيد، مگر آن که مطمئن باشيد شوخی شما را خواهد فهميد.بگذارید او پیش قدم شود. اگر مدتی است که با شما شوخی مي کند، شما هم مي توانيد سر شوخی را با او باز کنيد. فقط حتما سطح شوخی های خود را با شوخی های او تنظیم کنيد.

 

جلب کردن علاقه یک دختر

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه مخ دختری را که نمي شناسیم بزنيم

 تلاش کنيد او را بخندانيد

دخترها از پسرهایی که آن ها را مي خنداند خوششان مي آید. از نشان دادن حس شوخ طبعی خودتان نترسید و او را بخندانيد، اما مواظب باشيد در همان ابتدا بی ملاحظه یا بی ادب به نظر نرسید. نباید از همان ابتدا شروع به جوک گفتن کنيد، بلکه مي توانيد با گفتن تیکه های هوشمندانه، پاسخ دادن به جوک های او با جوک های دیگر و بیان مطالب از دیدگاهي متفاوت و جالب، نظر دختر مقابل خود را جلب کنيد. البته لازم نيست برای پیدا کردن حرف های خنده دار کلی فکر کنيد، اما اگر حس شوخ طبعی خوبی دارید، آن را به نمایش بگذارید.

اگر جوکي گفتید و او نخندید، به او نشان دهيد که خیلی هم جدی نگرفته اید. مثلا به شوخی بگویید “چرا این جوک رو به هر کي مي گم افسرده مي شه ؟ …” و احتمالا این حرف شما باعث خنده او خواهد شد.وقتی او یک حرف بامزه مي زند فقط نگویید “چه بامزه!” با او بخندید و یا در جواب او یک حرف خنده دار تر بزنيد.

 

خیلی تلاش نکنيد

دخترها در همان لحظه اول حس مي کنند که کسی دارد خودش را به هر دری مي زند تا با آن ها ارتباط برقرار کند. ممکن است بخواهيد نظر او را جلب کنيد، اما اگر نمي خواهد دنبالش راه بیافتید، این کار را نکنيد. اگر به وضوح معذب مي شود، ده هزار بار از او تعریف نکنيد. اگر علاقه ای ندارد، مرتب بحث رکورد خود در پرس سینه یا تعداد سفیده تخم مرغ هایی که هر شب مي خورید را پیش نکشيد. راحت باشيد و تلاش زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن او به خرج ندهيد. این روش باعث مي شود تا در نهایت راحت تر تحت تاثیر شما قرار گیرد.

اگر دختری احساس کند که شما با خودتان راحت بوده و برای به دست آوردن او خود را به در و دیوار نمي کوبید، احتمالا تمایل بیشتری به صحبت کردن با شما پیدا خواهد کرد.اگر زیر پوستی پشت بازوهایتان را سفت کنيد، یا در مورد هيکل خود صحبت کنيد، و یا بگویید همه باشگاه عاشق سیکس پک تان هستند، بیشتر او را منزجر خواهيد کرد.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

با اعتماد به نفس و مغرور جلوی یک دختر

اعتماد به نفس خود را حفظ کنيد و بالا ببرید

اعتماد به نفس داشته باشيد و از اینکه یک جمله مسخره از دهان تان بیرون بپرد نترسید. اگر این ترس در شما وجود نداشته باشد، احتمالا این اتفاق هم نخواهد افتاد. او را درگیر خود کنيد، و از اینکه بحث به جاهای بی معني بکشد، ميان شما سکوت طولاني اتفاق بیافتد، و یا یک موضوع را اشتباه تعریف کنيد هراسی نداشته باشيد. مثبت، راحت و شاد باشيد تا دختر مقابل تان هم از صحبت کردن با شما لذت بیشتری ببرد. نقطه ضعف های خودتان را خیلی بازگو نکنيد، حتی اگر باعث خنده طرف مقابل شود. این خنده موقتی است، اما در طولاني مدت باعث مي شود تا او شما را کم اعتماد به نفس بداند.

برای داشتن اعتماد به نفس، لازم نيست از خودتان تعریف کنيد. مي توانيد بدون اشاره به جام هایی که در فوتبال برده اید هم در مورد علاقه خود به این ورزش صحبت کنيد.یکي از نشانه های اعتماد به نفس، توانایی خندیدن به خود است. این موضوع به او نشان مي دهد که خیلی هم خودتان را دست بالا نمي گیرید.

 

 سعی داشته باشيد راحت باشيد

اگر استرس داشته باشيد، از شدت اضطراب عرق کنيد یا بترسید، دختر مقابل شما هم این موضوع را متوجه خواهد شد. اگر احساس اضطراب کردید، شمرده تر صحبت کنيد، ذهن خود را از تک تک کلمات به موضوع کلی بحث معطوف کنيد، و از تکان دادن زیاد دست ها و نگاه کردن مداوم به این طرف و آن طرف پرهيز نمایید. اگر شما راحت نباشيد، دختر مقابل تان هم این تنش را دریافت کرده و راحت نخواهد بود. یک نفس عميق بکشيد، صحبت ها و حرکات خود را آرام کنيد، و به جای فکر کردن به اتفاقات بدی که ممکن است رخ دهد، به اتفاقات خوب فکر نمایید.

اگر اضطراب تان خیلی شدید و به وضوح مشخص بود، مي توانيد با گفتن یک چیز بامزه در مورد همين موضوع، فضا را کمي سبک کنيد.اگر در کل آدم مضطربی هستید، یک بطری آب به همراه داشته باشيد تا با نوشيدن از آن آرام شده و کمي به خودتان فرصت جمع و جور کردن افکارتان را بدهيد.

 

برای تحت تاثیر قرار دادن او دروغ نگویید

با او صادقانه صحبت کرده و غلو نکنيد. همه افراد تمایل دارند تا کمي پیاز داغ موضوعات را زیاد کنند، اما اغلب دردسر به وجود آمده بیشتر از منافع آن است. اگر در نهایت با آن دختر ارتباط برقرار کرده و از او خوشتان بیاید و او متوجه شود که دروغ گفته اید، احتمالا بسیار شرمنده شده و اعتماد (یا حتی رابطه با) او را از دست خواهيد داد. پس نباید هيچ وقت و تحت هيچ شرایطی برای او فیلم بازی کنيد.

حتی اگر خود او هم متوجه نشود، افراد دیگر (یا دختران دیگر) متوجه مي شوند که برای او فیلم بازی مي کنيد تا تحت تاثیرش قرار دهيد.اگر قرار است در آینده نيز با آن دختر در ارتباط باشيد، دروغ هایتان روزی گریبان شما را خواهند گرفت. اگر قرار است از شما خوشش بیاید، باید از همان ابتدا، خود واقعی تان را دوست داشته باشد.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

چگونه بایک دختر شروع به صحبت کنيم

انرژی مثبت داشته باشيد

افراد دوست دارند با اشخاصی در ارتباط باشند که باعث خنده آن ها شده، خوشحال بوده و نگاهي مثبت نسبت به دنيای اطراف خود داشته باشند. اگر در یک روز خاص، بد اخلاق بوده و احساس مي کنيد تمام دنيا بر ضد شما است، شاید بهتر باشد که در آن روز به سمت دختر مورد نظرتان نروید. با دختر مورد نظرتان در مورد افرادی که شما را خوشحال مي کنند صحبت کنيد و بر تجارب مثبت مشترک تان تمرکز داشته باشيد. بعدا که بیشتر با هم آشنا شدید، صحبت کردن در مورد موارد منفی ایراد نخواهد داشت، اما الان که مي خواهيد او را درگیر خود کنيد، بهتر است که فضا را مثبت نگه دارید.

اگر فضا به هر دلیلی منفی شد، مي توانيد آن را به سرعت جبران کنيد. مثلا اگر از شما پرسید “ترافیک زیاد بود؟” و شما گفتید “افتضاح بود!”، بلافاصله با گفتن عباراتی مانند “اما موزیکي که تو راه گوش دادم عالی بود” یا “اما هوا آنقدر تميز بود که همه کوه ها رو مي دیدی”، فضای منفی به وجود آمده را جبران کنيد.

مثلا اگر در مورد یک گروه موسیقی با شما صحبت کرد که واقعا از آن متنفر هستید، مي توانيد بگویید “تا حالا زیاد ازشون چیزی نشنيدم” یا “کارشون بد نيست، اما من زیاد خوشم نمي آد”. در اولین مرتبه ای که با یک دختر صحبت مي کنيد، در مورد تنفر خود از چیزهای مختلف حرفی به ميان نکشيد.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم، حرف زدن با دختر

گرفتن شماره از دختر

اطلاعات تماس او را بگیرید

اگر موفق شدید تا با دختر مورد نظرتان ارتباط اولیه خوبی برقرار کنيد، شماره تلفن یا حداقل آی دی اینستاگرام او را بگیرید تا بعدا بتوانيد با او ارتباط برقرار کنيد. اگر مي خواهيد با او قرار بگذارید، خیلی رک تر مي توانيد این اطلاعات را دریافت کنيد، اما اگر فقط مي خواهيد رابطه خود را حفظ کرده و بعدا دوباره با او ارتباط برقرار کنيد، مي توانيد بگویید “الان باید برم، اما خیلی دوست دارم بعدا بقیه این صحبت رو ادامه بدیم. مي شه باهات تماس بگیرم؟” و احتمالا او نيز خواهد پذیرفت.

اگر کمي خجالتی هستید، آی دی اینستاگرام او را بگیرید و بعدا یک چیز جالب برایش ارسال کنيد. مثلا یک ویدیوی وایرال بامزه یا یک عکس خنده دار. این کار از تلفن زدن راحت تر بوده و باعث مي شود تا نظر او نسبت به شما جلب شده و احتمال دیدار مجددتان افزایش یابد.زماني اطلاعات تماس او را بخواهيد که صحبت تان خوب پیش رفته و در اوج گفتن چیزهای جالب هستید. آن قدر معطل نکنيد تا صحبت هایتان ته بکشد، زیرا در آن لحظه دختر مقابل شما تمایل کمتری برای دیدن مجددتان خواهد داشت.

 

مطالب بیشتر :

چگونه دختر رو جذب خود کنيم، قلب زن را تسخیر کنيم

4.5/5 - (79 امتیاز)