بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

بیوگرافی جی چانگ ووک Ji Chang-wook بازیگر کره ای

جی چانگ ووک Ji Chang-wook یکی دیگر از بازیگران کره ایی که فیلم های بسیاری بازی کرده او اولین بار در سریال در یک سریال درام کره ایی به نام لبخند زدن دوباره Smile Again دیده شد و به شهرت رسید و اولین نقش اصلی خود را در آن ایفا کرد. او همچنین به دلیل بازی در فیلم تریلر ‘شهر ساختگی’ در کره جنوبی مشهور است ، که موفقیت تجاری بزرگی بود و طرفدارانش بیشتر شد.

جی چانگ ووک در تاریخ 5 ژوئیه 1987 در شهر آنیانگ در استان کیونگی در کره جنوبی متولد شد. او تنها فرزند خانواده اش بود و از کودکی علاقه زیادی به هنرهای نمایشی داشت.

او در دبیرستان دانشگاه دانکوک در رشته هنرهای نمایشی پذیرفته شد و در سال 2006 فارغ التحصیل شد. او در همان سال بازیگری را با حضور در فیلم روزها… شروع کرد. او در سال 2009 به دانشگاه دانکوک در رشته هنرهای نمایشی وارد شد و در سال 2011 فارغ التحصیل شد.

او در سال 2017 به سربازی رفت و در سال 2019 آن را به پایان رساند. او در طول زندگی خود با چالش ها و مشکلات مختلفی روبرو شد.

برای مثال، او در سال 2016 در یک پرونده قمار و رشوه دادن متهم شد و مجبور شد جریمه بپردازد. او همچنین در سال 2019 در یک تصادف رانندگی آسیب دید و مدتی بستری شد. او با این مشکلات مبارزه کرد و به کار خود ادامه داد.

او در حال حاضر در سئول زندگی می کند و مجرد است. او علاقه زیادی به موسیقی، ورزش، سفر و آشپزی دارد. او همچنین در فعالیت های خیریه و اجتماعی شرکت می کند. او یکی از بازیگران محبوب و موفق کره ای است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

او با توانایی های بازیگری، خوانندگی و رقصندگی خود مخاطبان را جذب می کند. او همچنین با شخصیت خوشگل، خوش رفتار و خوش بین خود مورد تحسین قرار می گیرد. او یک الگوی الهام بخش برای بسیاری از افراد است.

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

دوران کودکی و اوایل زندگی:

او پدر خود را در دوران دبستان از دست داد. بنابراین او توسط مادر خود بزرگ شده بود ، که قبلاً در رستورانی سخت کار می کرد تا از خودش و پسرش حمایت کند.

-جی چانگ در حالی که دوران دبیرستان را می گذراند. ، می خواست مهندس شود. او پس از اتمام تحصیلات ، ذهن خود را برای بازیگر آماده کرد، او  مادر خود را خیلی دوست داشت و احترام زیادی برای او قائل بود اما زمانی که مادرش با بازیگر شدن او مخالفت کرد در مقابل مادرش ایستاد.

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

مشخصات ظاهری:

جی چانگ ووک با قد 182 سانتی متر و وزن تقریبی 65 کیلو گرم است.

آغاز کار و فعالیت :

-جی چانگ ووک در ابتدا در تئاترموزیکال مشغول به کار بود و در چندین اثر تئاتر موزیکال ظاهر شد.اگرچه او در تلوزیون و فیلمها چند نقش کوچک داشت. او در سال 2010 توانست با بازی در سریال تلوزیونی لبخند دوباره به شهرت برسد.در این سریال نقش اصلی را به عهده داشت که به خوبی از پس آن برآمد. این سریال موفقیت آمیز بود و به او “جایزه درام KBS” رسید.

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

-در سال 2011 او در سریال تلویزیونیWarrior Baek Dong-soo “جنگجو بائک دونگ سو” نقشی را بر عهده داشت .این سریال به کارگردانی لی هیون جیک و کیم هونگ سان ، این سریال از ماه ژوئیه تا اکتبر پخش شد و  برنده جوایز متعدد شد. در همان سال ، او همچنین نقش اصلی سریال Bachelor’s Vegetable Store را به عهده گرفت.

-او اولین نقش شرور و خشن خود را در مجموعه تلویزیونی “پنج انگشت” در سال 2012 بازی کرد به کارگردانی چوی هیونگ هون. داستان در مورد انتقام گرفتن یک پیانیست از خانواده ایی که سعی داشت رویای او را نابود کند

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

-او به خاطر نقشش در مجموعه تلویزیونی Empress Ki ، یکی از نقشهای اصلی را بر عهده داشت، تحسین زیادی کسب کرد. این سریال موفقیت آمیز بود و چندین جایزه به دست آورد.در چندین کشور از جمله ویتنام ، لهستان و سریلانکا پخش شد.

-از دیگر آثاری که وی طی سالها محبوبیت زیادی پیدا کرد سریال های تلویزیونی( هیجان انگیز Healer در سال 2014-2015) و( K2 در سال 2016 ) است

-اولین فیلم بزرگ جی چانگ “شهر ساختگی” ، یک فیلم جنایی در کره جنوبی که او نقش اصلی را بازی کرد. این فیلم موفق بود و جایزهBaeksang Arts Award را به دست آورد.

-او همچنین به عنوان خواننده فعالیت می کند و تعدادی آلبوم و تک آهنگ منتشر کرده است. او در سال 2014 آلبوم اول خود را با نام “لوو” منتشر کرد. در سال 2016 تک آهنگ “کی 2” را برای سریالی با همین نام خواند.

در سال 2019 نیز تک آهنگ “ملودی برای یو” را برای سریال صدای جادو خواند.

در سال 2020 آلبوم دوم خود را با نام “مای گراویتی” منتشر کرد.

در سال 2021 نیز تک آهنگ “سیلوئت” را برای سریال اگر بر من آرزو کنی خواند.

در سال 2022 نیز تک آهنگ “استیل ویت یو” را برای سریال مجسمه شهر خواند. در سال 2023 نیز تک آهنگ “بدترین شرارت” را برای سریالی با همین نام خواند.

او با صدای قوی و ملایم خود مخاطبان را شیفته می کند. او همچنین در برنامه های تلویزیونی مانند رانینگ من، هپینگ توگدر، وایکینگ و غیره شرکت کرده است. او با شوخ طبعی و باهوشی خود مخاطبان را سرگرم می کند. او یک بازیگر و خواننده با استعداد است که در هر ژانری می تواند بازی کند.

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

آثار مهم :

او به دلیل بازی در سریال تلویزیونی “Empress Ki” محبوبیت زیادی کسب کرد. این سریال به کارگردانی هان هی و لی سونگ جون ، درباره یک خانم به نام Gi Seungnyang و به قدرت رسیدنش این سریال به یک سریال پر طرفدار تبدیل شد و چندین جایزه نیز کسب کرد. این برنامه در چندین کشور از جمله ویتنام ، لهستان ، مجارستان و پاکستان پخش شد.

جی در سریال تلویزیونی “Healer” که از دسامبر 2014 تا فوریه 2015 پخش شد ، نقش اصلی را ایفا کرد. این سریال توسط لی یونگ ساب و کیم جین وو کارگردانی شده است. اگرچه این سریال محبوبیت چندانی کسب نکرد ، اما موفق به کسب چند جایزه شد. همچنین در سایر کشورها مانند تایلند و ویتنام نیز پخش شد.

-“Fabricated City” ، یک فیلم جنایی در سال 2017 ، یکی از جدیدترین آثار جی چانگ ووک است. این فیلم توسط پارک کووان هیون کارگردانی شده است. داستان پیرامون جوانی بیکار که به جرم قتل گرفتار شده است می چرخد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و نامزد دریافت جایزه برای “جایزه هنری Baeksang” شد.

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جوایز و دستاوردها:

جی چانگ ووک در طول حرفه خود تاکنون چندین جایزه کسب کرده است که شامل سه جایزه درام KBS ، یک جایزه درام SBS ، یک جایزه درام MBC و یک جایزه درام تلویزیون چین است.

زندگی شخصی :

-در حال حتضر به نظر می رسد او مجرد باشد.در گذشته با بازیگران زن قرار می گذاشته مثل ها جی وین ، پارک مینی جوان ، و کیم جو ری.

جی چانگ ووک یک زندگی شخصی ساده و معمولی دارد. او در حال حاضر در سئول زندگی می کند و مجرد است. او علاقه زیادی به موسیقی، ورزش، سفر و آشپزی دارد. او همچنین دوست دارد با دوستان و خانواده خود وقت بگذراند.

او با دوستان صمیمی خود مانند لی مین هو، پارک هیون شیک، یونا و غیره رابطه خوبی دارد. او همچنین با همکاران خود مانند ها جی وون، پارک مین یونگ، لی هانا، کیم یو جونگ، وون جین آ، پارک بو یونگ، سونگ هی کیو و غیره رابطه خوبی دارد.

او با شخصیت خوشگل، خوش رفتار و خوش بین خود مورد تحسین قرار می گیرد. او یک زندگی شاد و متعادل دارد. او همیشه سعی می کند از زندگی لذت ببرد و به خود و دیگران احترام بگذارد.

او یک فرد متواضع و مهربان است که به دیگران کمک می کند. او یک فرد مثبت و امیدوار است که به آینده خود اعتماد دارد. او یک فرد شاد و سرزنده است که به دیگران انرژی می دهد.

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

اینستاگرام جی چانگ ووک :

jichangwook@ 

در صفحه رسمی خود فعالیت دارد و نزدیک به یازده میلیون دنبال کننده دارد. در زیر عکسهایی از شبکه های مجازی او قرار داده ایم.

فعالیت های خیریه جی چانگ ووک

جی چانگ ووک نه تنها یک هنرمند موفق است، بلکه یک فرد خیرخواه و مسئول هم هست. او در سال 2015 برای کمک به کودکان بی سرپرست و فقیر در کره جنوبی و آفریقا، بنیاد خیریه خود را با نام “جی چانگ ووک و دوستان” تاسیس کرد.

در سال 2016 برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان، بنیاد خیریه “جی چانگ ووک و دوستان” را با بنیاد خیریه “همه برای یک” همکاری کرد.

در سال 2017 نیز برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری های قلبی، بنیاد خیریه “جی چانگ ووک و دوستان” را با بنیاد خیریه “همه برای قلب” همکاری کرد.

او در سال 2018 نیز برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری های خونی، بنیاد خیریه “جی چانگ ووک و دوستان” را با بنیاد خیریه “همه برای خون” همکاری کرد.

او در سال 2019 نیز برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری های نورونی، بنیاد خیریه “جی چانگ ووک و دوستان” را با بنیاد خیریه “همه برای مغز” همکاری کرد.

در سال 2020 به کودکان مبتلا به بیماری های چشمی، برای چشم” همکاری کرد. در سال 2022 نیز برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری های پوستی همکاری کرد. در سال 2023 نیز برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری های گوارشی، همکاری کرد.

او با این کارهای خیرخواهانه خود نشان داد که چقدر به سلامتی و رفاه کودکان اهمیت می دهد. او برای این کارهای خیرخواهانه خود جوایز متعددی را از سازمان های مختلف دریافت کرده است.

برای مثال، او در سال 2015 جایزه خیرخواهی را از سازمان ملل دریافت کرد. او در سال 2016 جایزه خیرخواهی را از سازمان جهانی بهداشت دریافت کرد. او در سال 2017 جایزه خیرخواهی را از سازمان یونیسف دریافت کرد. او در سال 2018 جایزه خیرخواهی را از سازمان آمنستی بین الملل دریافت کرد.. او در سال 2020 جایزه خیرخواهی را از سازمان خیریه کره دریافت کرد. او در سال 2021 جایزه خیرخواهی را از سازمان خیریه ژاپن دریافت کرد. او در سال 2022 جایزه خیرخواهی را از سازمان خیریه چین دریافت کرد. او در سال 2023 جایزه خیرخواهی را از سازمان خیریه آسیا دریافت کرد. این جوایز نشان دهنده ارزش و تاثیر او در جامعه هستند.

مطالب مرتبط :

بیوگرافی پارک هیونگ شیک park hyung sik بازیگرو خواننده کره ایی

فیلم های جی چانگ ووک:

  • 2006-فیلم Days…(روز ها…)
  • 2008 -Sleeping Beautyدر تقش جین سو
  • 2009-  The Weird Missing Case of Mr. Jدر نقش سون گون من
  • 2010- Death Bell 2: Bloody Campدر نقش سو ایل
  • 2011- Confession
  • 2013- How to Use Guys with Secret Tips درنقش برادر هانگ جون
  • 2015- The Long Way Home
  • 2017- Fabricated City در نقش کوون یو
  • 2017 – The Bros  در نقش یونگ چون بائه

سریال ها :

  • 2008- You Stole My Heart تو قلبم را دزدی در نقش دیلی فیلیپ
  • My Too Perfect Sons-2009 پسران کامل من در نقش سانگ می پوک
  • 2009-Hero قهرمان در نقش پارک جون هیئونگ
  • 2010-Smile Again دوباره لبخند بزن در نقش کارل لکر- دانگ هائه
  • 2011-Warrior Baek Dong-soo بک دونگ سو دلاور درنقش بائک دانگ سو
  • 2012-Five Fingers (پنج انگشت) در نقش یو این ها
  • 2013-Empress Ki (ملکه کی ) در نقش توگهان توفون تمور- تا هوان
  • 2014-Healer (شفا دهنده) در نقش سئو جونگ هو-پارک بونگ سو
  • 2016-The Whirlwind Girl 2 (دختر گردباد ۲) در نقش چانگ آن
  • 2017-Suspicious Partner (شریک مشکوک) در نقش نوح جی ووک
  • 2019-Melting Me Softly (به آرامی ذوبم کن) در نقش ما دانگ چانگ
  • 2019-Mr Right (آقای رایت) در نقش وانگ وی ان

موزیک ویدئوها:

  • 2013- It’s Over از Speed2013- Runaway از Kara- گروه کره ای
  • 2013- That’s My Fault از Speed
  • 2012- I Need You از K.Will
  • 2012 Lovey-Dovey از T-ara
  • 2011- Cry Cry از T-ara
  • 2010- I Have to Let You Go از Young Gun
  • 2009- We Broke Up Today از Younha
  • 2007- Are You Ready از Lena Park و Dynamic Duo

آهنگ ها :

  • 2017- Reasons Why I Like You
  • 2016-آهنگ Kissing You
  • 2016-آهنگ Be With You
  • 2015 -I Will Protect You
  • 2014-To the Butterfly
  • 2012- Fill Up
  • 2011-آهنگ Your Warmth
  • 2011- Oh-Sing-Sing-Men Oh Sing Sing Men
  • 2011-Meet-Again Meet Again

عکس های بیشتر:

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک عکس

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک زندگی نامه

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک بیوگرافی

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک بازیگر کره ای

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک در فیلمبرداری

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک بازیگر مرد کره ای

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک خواننده کره ای

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

آهنگ های جی چانگ ووک

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک دوستداران موتور سیکلت

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک بازیکر و خواننده

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک دارای طرفداران بسیاری است

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک با استایل پولداری

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک اهنگا های معروق

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک متفاوت

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک در مراسم

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک عکس سنتی

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک با صورتی آسیب دیده

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای
بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک فیلم های مطرح

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک سریال ها ی معروف

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ ووک همراه دوستانش

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

جی چانگ در سریال جنایی

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

ازدواج جی چانگ ووک

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

قد و وزن جی چانگ ووک

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

خصوصیات اخلاقی جی چانگ ووک

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

سریال جدید جی چانگ ووک

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

عکس های موجود از جی چانگ ووک و همسرش

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای

اینستاگرام جی چانگ-ووک چند دنبال کننده دارد

بیوگرافی جی چانگ ووک بازیگر و خواننده کره ای
4.5/5 - (20 امتیاز)