بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ایبیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong-ki

سونگ جونگ کی بازیگر محبوب کره جنوبی است که با بازی در فیلم رسوایی سونگ یوکوان Sungkyunkwan Scandal سریال محبوب درام تاریخی کره جنوبی محبوب شد.

سونگ جونگ کی متولد منطقه دونگ، کره جنوبی. این فرصت را داشت که در حالی که تازه فارغ التحصیل دبیرستان بود ، فعالیت بازیگری خود را آغاز کند. با این حال، از آنجا که او هنوز هم در انتخاب مسیر شغلی خود سردرگم بود، خیلی بعدتر، در سال سوم دانشگاه، بازیگری تمام وقت را شروع کرد.

اولین بازیگری خود را با فیلم یک گل منجمد A Frozen Flower یک فیلم تاریخی کره جنوبی به کارگردانی یو ها انجام داد. این فیلم یک موفقیت بود و توانست چندین جایزه به دست آورد. با گذشت سالها محبوبیت او زیاد شد و او در چند فیلم با نقش های مهم ظاهر شد.او نقش اصلی فیلم عاشقانه فانتزی کره جنوبی پسر گرگینه A Werewolf Boy را بازی کرد، این فیلم موفقیتی مهم بود.

او به غیر از بازیگری ، کتابی با عنوان پروژه زیبایی پوست نیز منتشر کرده است که یک راهنمای بهداشت و زیبایی برای آقایان بود. این کتاب پرفروش شد.

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ایدوران کودکی و اوایل زندگی:

سونگ جونگ کی در 19 سپتامبر 1985 در منطقه دونگ در دائجون کره جنوبی متولد شد. او دومین فرزند است.

در طول مدرسه، سونگ در اسکیت با اشتیاق عمل می کرد. وی نماینده زادگاه خود در بازی های ملی بود. بعداً، وی پس از مصدومیت اسکیت را ترک کرد و فقط بر روی مطالعات خود تمرکز کرد. او به عنوان یک دانشجو در تحصیلات خود سرآمد بود و از نظر دانشگاهی درخشان بود.

او این فرصت را پیدا کرد که پس از پایان دوره دبیرستان، فعالیت بازیگری خود را آغاز کند. با این حال، پدر و مادرش نمی خواستند او حرفه بازیگری را ادامه دهد. بنابراین، در رشته مدیریت بازرگانی مشغول به التحصیل شده بود. در سال سوم دانشگاه بود که سونگ بازیگری تمام وقت خود را آغاز کرد.

قد : 178 سانتی متر

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ایچشم انداز حرفه ایی :

فعالیت بازیگری سونگ جونگ کی با نقش مهمی در فیلم تاریخی گل یخ زده A Frozen Flower کره جنوبی در سال 2008 آغاز شد. این فیلم به کارگردانی یو هه، براساس سلطنت پادشاه گونگمین از گوریو که در قرن 14 در کره فرمانروایی می کرد، ساخته شد. این فیلم یک موفقیت بود و جوایز متعددی را از آن خود کرد.

پس از انجام چندین نقش کوچک، سونگ در درام تاریخی رسوایی سونگکیوانوان بازی کرد که در سال 2010 محبوبیت پیدا کرد. این فیلم به کارگردانی کیم وون سوک ساخته شده است. این فیلم حول یک زن چرخید که برای بدست آوردن زندگی خود مجبور شد خود را به برادرش مبدل کند، زیرا در این مدت زنان اجازه کار نداشتند. این فیلم یک موفقیت بود و چندین جایزه را نیز به دست آورد.

درسال 2010 سونگ در نمایش مرد در حال اجرا ظاهر شد. با این حال او نمایش را پس از یک سال ترک کرد.

در سال 2011 او در فیلم کمدی رمانتیک پنی پینچرز Penny Pinchers ظاهر شد و نقش یک مرده بیکار را بازی کرد این فیلم حول اتفاقات ناخوشایند یک فارغ التحصیل دانشگاه بیکار که در تلاش برای یافتن شغل است، می چرخید و نشان داد که چگونه برخوردهای وی با افراد مختلف بر زندگی او تأثیر می گذارد. این فیلم نامزد دریافت جایزه در چهل و هشتمین جوایز هنری Baeksang بهترین کارگردان شد. این فیلم توسط کیم جونگ هوان کارگردانی شده است. اگرچه این فیلم موفقیت زیادی نداشت، اما از سونگ به دلیل عملکرد خوبش قدردانی شد. در همان سال، سونگ نیز نقش مهمی در مجموعه تلویزیونی درختی با ریشه های عمیق Deep Rooted Tree بازی کرد.

در سال 2012 ، وی پس از حضور در نقش اصلی در فیلم عاشقانه فانتزی پسر گرگینه A Werewolf Boy ، محبوبیت بیشتری پیدا کرد. این فیلم حول عشق بین یک دختر نوجوان و پسری وحشی که او را ملاقات می کند می چرخد. این فیلم به کارگردانی جو سونگ هی، موفق ترین ملودرام کره ای تاکنون شد. همچنین چندین جایزه و نامزدی دریافت کرد.

سونگ همچنین به خاطر حضور در فیلم مرد بی گناه The Innocent Man سریال تلویزیونی کره جنوبی، که نقش اصلی را بازی کرد، قدردانی به عمل آمده است.این سریال یک ملودرام تاریک بود که شامل مضامین خیانت و عشق بود. این سریال حول یک دانشجوی پزشکی هوشمند عاشق همسایه اش بود که به عنوان خبرنگار خبر فعالیت می کرد. این سریال چندین جایزه هم کسب کرد.

از آگوست 2013 تا مه 2015 ، وی به خدمت اجباری نظامی خود رفت. پس از مرخص شدن از ارتش ، او در نسل خورشید Descendants of the Sun ، یک سریال تلویزیونی کره جنوبی ظاهر شد و نقش اصلی را بازی کرد. این نمایش با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. همچنین برنده جوایز متعددی شد. همچنین در چندین کشور دیگر از جمله اندونزی، چین و یونان نیز پخش شد.

آخرین بار آهنگ در فیلم The Island Battleship ، یک فیلم 2017 کره جنوبی دیده شد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود.

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ایجوایز و دستاورد ها سونگ جونگ کی:

در طول حرفه خود سونگ جونگ کی موفق به کسب جوایز و نامزدهای بی شماری شده است. جوایزی که وی کسب کرده است شامل هشت جایزه درام KBS، یک جایزه درام SBS و یک جایزه تهیه کننده کره ای است.

تنها در سال 2016  او چهره بیش از 30 برند شد و به همین دلیل دریافت کننده جایزه نام تجاری سال که توسط جوایز انجمن مصرف کنندگان کره ارائه شده است، شد.

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ایزندگی شخصی سونگ جونگ کی :

سونگ جونگ کی با هنرپیشه بازیگر کره جنوبی با سونگ هیه کیو، که با او در نسل خورشید همبازی شده بود در ارتباط است.

وی با هدف ارتقاء گردشگری کره در سطح بین المللی به عنوان سفیر افتخاری گردشگری کره توسط سازمان جهانگردی کره منصوب شد.

سریال ها:

Nice Guy-2012
Tree With Deep Roots-2011
Sungkyunkwan Scandal -2010
OB/GYN Doctors- 2010
Will It Snow For Christmas-2009
My Fair Lady- 2009
Triple – 2009
My Precious Man -2008
Love Racing -2008

فیلم ها:

WolfBoy -2012
Penny-Pinching Romance-2011
Rio Korean dubbing-2011
Hearty Paws 2 -2010
The Case of Itaewon Homicide-2009
Five Senses of Eros: Believe in the Moment-2009
Frozen Flower-2008

مطالب مرتبط :

بیوگرافی لی یونگ آئه Lee Young-ae بازیگر مشهور کره ای

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

عکس های بیشتر :

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

 

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

 

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

 عکس سونگ جونگ کی

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

سونگ جونگ کی در مذلینک هم فعالیت دارد

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

سونگ جونگ کی بازیگر کره

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

 سونگ جونگ کی بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

فیلم سونگ جونگ کی

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

سریال های سونگ جونگ کی

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

سونگ جونگ-کی فیلمها و نمایشهای تلویزیونی

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

سونگ جونگ-کی نمایش‌های تلویزیونی

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

سونگ جونگ کی و دوست دخترش

بیوگرافی سونگ جونگ کی Song Joong ki بازیگر کره ای

 

4.6/5 - (210 امتیاز)