بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایبیوگرافی سونگ هی کیو مدل و بازیگر کره ای

سونگ هی کیو بازیگر محبوب کره جنوبی. برای اطلاع بیشتر از دوران کودکی، زندگی خانوادگی، دستاوردها و حقایق جالب در مورد زندگی وی با ما همراه باشید.

او پس از بازی در نمایش تلویزیونی “پاییز در قلب من Autumn in My Heart ” در کره جنوبی مشهور شد. این سریال به کارگردانی یون سوک هو موفقیت بزرگی داشت و پیشگام در سریالهای  ملو درامی کره ای محسوب می شود. عملکرد خوب سونگ جوایز متعددی به همراه داشت و به او کمک کرد بیشتر محبوبیت پیدا کند. با گذشت سالها، او در سریال های تلویزیونی دیگری مانند “خانه کامل Full House” ، “جهانی در درون Worlds Within ” و “آن زمستان، باد می وزد That Winter, the Wind Blows ” ظاهر می شود.

او در چندین فیلم نیز ظاهر شده است. اولین حضور او در سینما با نقش اصلی در فیلم “دختر من و من My Girl and I” این فیلم که توسط جیون یون سان کارگردانی شده بود براساس رمانی به نام “سقراط در عشق” ساخته شده است.

او به غیر از بازیگری، در سازمان “مدافعان حقوق حیوانات کره” نیز مشغول است. سونگ همچنین به عنوان یک نیکوکار هم به مردم و خیریه کمک می کند

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایکودکی و اوایل زندگی :

سونگ هی کیو در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۱ در کره‌جنوبی به دنیا آمد، اگرچه پدر و مادرش تاریخ تولدش را ۲۶ فوریه ۱۹۸۲ ثبت کردند. او بیمار به دنیا آمد و پدر و مادرش و  پزشکان انتظار زنده ماندن او را نداشتند. پدر و مادرش وقتی سونگ جوانتر بود از هم جدا شدند، او بیشتر توسط مادرش بزرگ شده است.

او می خواست از سنین جوانی بازیگر شود. وی در چهارده سالگی در مسابقات مدلینگ Sunkyung مقام اول را به دست آورد. این به او کمک کرد تا در شرکت تولید یونیفرم مدرسه به عنوان مدل فعالیت کند.

او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه Sejong به اتمام رساند، و از رشته هنر فیلم فارق التحصیل شد، پس از آن او فعالیت بازیگری تمام وقت خود را آغاز کرد.

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایچشم انداز حرفه ایی :

هنگامی که سونگ هی کیو به عنوان مدل برای شرکت لباس مدرسه مشغول به کار شد، به او کمک کرد تا در سریال تلویزیونی سال 1996  به نام “عشق اول First Love” که اولین نقش در حرفه بازیگری او بود، نقشی جزئی را کسب کند. با گذشت سالها، وی در چندین برنامه تلویزیونی مانند “شش خواهر و برادر Six Siblings ” ، “کلینیک Soonpoong” و “عروس شیرین Sweet Bride ” در نقش های جزئی ظاهر شد.

سونگ پس از ایفای یکی از نقش های اصلی در سریال تلویزیونی “پاییز در قلب من Autumn in My Heart ”  معروف شد. این نمایش که به کارگردانی یون سوک هو ساخته شده، محبوبیت زیادی در این کشور به دست آورد. این سریال از سپتامبر 2000 تا نوامبر 2000 پخش شد و شانزده قسمت داشت.

وی بعداً در سریال تلویزیونی “Hotelier” که توسط ژان یونگ وو کارگردانی شده است، نقش اصلی را بازی کرد. عملکرد او قدردانی شد و جایزه درام MBC را برای بهترین بازیگر زن به دست آورد. این سریال از آوریل 2001 تا ژوئن 2001 پخش شد و شامل 20 قسمت بود.

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایدر همان سال، او نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی فرشته نگهبان Guardian Angel را هم بازی کرد. این نمایش به کارگردانی کیم یانگ سوپ از اوت 2001 تا سپتامبر 2001 پخش شد و شانزده قسمت داشت. در سالهای بعد، سونگ در چندین برنامه تلویزیونی از جمله “Sunlight Pours Down2004 ،Full Down 2004 و Worlds Within 2008 ظاهر شد.

او اولین فیلم خود را در سال 2005 با نقش اصلی در فیلم “دختر من و من” آغاز کرد. این فیلم به کارگردانی جئون یون-سان ساخته شده و بر اساس رمانی به نام “سقراط در عشق” ساخته شده است.

او بعد در فیلم درام زندگی نامه “Hwang Jin Yi هوانگ جین یی” در سال 2007 ظاهر شد و نقش اصلی را بازی کرد. این فیلم توسط چانگ یون هیون کارگردانی شده است و بر اساس رمانی در سال 2002 به نام “هوانجینی Hwangjini” ساخته شده است. فیلم های دیگری که او در این سالها ظاهر شد عبارتند از : Make Yourself at Home 2008، یک دلیل برای زندگی A Reason to Live سال 2011 و استاد بزرگ The Grandmaster سال 2013.

در همین حال، سونگ هی کیو همچنین در سال 2013 بازیگری خود را در تلویزیون ادامه داد، او در سریال تلویزیونی ملودراماتیک ، آن زمستان، باد می وزد That Winter, the Wind Blows ظاهر شد. این نمایش محبوبیت و استقبال چشمگیری را به دست آورد و جوایز مختلفی را کسب کرد.

سونگ نقش مهمی در مجموعه تلویزیونی زادگان خورشید Descendents of the Sun داشت. این سریال به کارگردانی لی یونگ بوک و بائک سانگ هون بود. این سریال در کره جنوبی به یک موفقیت عظیم تبدیل شد و برنده جوایز بیشماری نیز شد. جدیدترین آثار وی در فیلم ها شامل نقش های او در The Crossing: Part 1 2014 ، The Queens 2015 و The Crossing: Part 2 2015 می شود.

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایقد و وزن سونگ هی کیو :

سونگ با قد 160 سانتی متر و وزن تقریبی 50 کیلو گرم

آثار مهم :

اولین اثر قابل توجه سونگ هی کیو در تلویزیون، مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه سال 2000 کره جنوبی با عنوان “پاییز در قلب من Autumn in My Heart ” بود. این سریال به کارگردانی Yoon-Seok ho ساخته شده است. با بازی یکی از نقشهای اصلی سونگ در این نمایش  نه تنها این محبوبیت زیادی کسب کرد،این نمایش در سریال های ملودرامی کره ای پیشگام محسوب می شود. سونگ به دلیل عملکردش در این سریال سه جایزه کسب کرد.

فیلم درام زندگینامه 2007 “هوانگ جین یی” به کارگردانی چانگ یون-هیون. این فیلم برنده چندین جایزه و نامزدی شد.

زادگان خورشید Descendants of the Sun، مجموعه تلویزیونی محبوب کره جنوبی سال 2016 است که در آن سونگ هی کیو یکی از نقش های اصلی را بازی کرده است. این نمایش به کارگردانی لی یونگ بوک و بائک سانگ هون، نه تنها در کره جنوبی بلکه در سطح بین المللی نیز محبوبیت زیادی کسب کرد. این نمایش جوایز بی شماری از جمله پنج مورد در پنجاه و دومین جوایز هنری Baeksang، سه مورد در یازدهمین دوره جوایز بین المللی درام سئول و هشت مورد در سی امین جوایز درام KBS کسب کرد.

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایجوایز و دستاوردها :

سونگ هی کیو استعدادهای بازیگری، جوایز و نامزدی های بیشماری را به دست آورد. وی در سی و هفمین دوره جوایز هنری Baeksang در سال 2001 برنده جایزه محبوب ترین بازیگر زن (تلویزیون) شد.

در سال 2003، او برای بازی عالی در فیلم “همه در All In” جایزه درام SBS (بازیگر نقش اول زن) را دریافت کرد. سال بعد وی برای اجرای خود در “خانه کامل Full House ” سه جایزه درام KBS دریافت کرد.

در سال 2016، او در جوایز درام KBS در كنار همکار خود، Song Joong-ki موفق به دریافت بالاترین جایزه Daesang شد.

زندگی شخصی :

در سال 2003، سونگ هی-کیو تأیید شد که با بازیگر لی بیونگ هون در رابطه است. با این حال، آنها سال بعد رابطه را بهم زدند.

در سال 2009، گفته شد كه وی با هیون بین بازیگر  ملاقات هایی داشته است.اما اوایل سال 2011 رابطه را بهم زدند.

در ژوئیه سال 2017 ، اعلام شد که سونگ هی-کیو در حال قرار گذاشتن با Song Joong-ki بازیگر بود، که با او در سریال های تلویزیونی “فرزندان خورشید” همبازی شده بود.

اینستاگرام سونگ هی کیو :

kyo1122@
او در اینستاگرام فعالیت دارد و با مخاطبانش فیام و عکس به اشتراک می گذارد. در ادامه عکس های بیشتری از وی قرار دارد.

 

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ایفیلم ها و سریال ها ی سونگ هی کیو:

سریال ها :

  • 1995- New Generation Report: Adults Don’t Know
  • 1996- First Love
  • 1997- Happy Morning
  • Beautiful Face -1997
  • 1997- minute Drama: When They Met
  • One of a Pair -1997
  • 1998- Wedding Dress
  • 1998- Six Siblings
  • 1998- Soonpoong Clinic
  • 1998- White Nights 3.98
  • Deadly Eyes -1998
  • 1998- How Am I
  • 2000- Marching
  • Sweet Bride- 2000
  • 2000 -Autumn in My Heart
  • 2001 -Hotelier
  • Guardian Angel -2002
  • 2003- All In
  • 2004- Sunlight Pours Down
  • Full House -2004
  • 2008- Worlds Within
  • 2013- That Winter, the Wind Blows
  • 2016 -Descendants of the Sun

فیلم ها :

  • 2005-My Girl and I
  • 2007 -Hwang Jin Yi
  • 2008- Make Yourself at Home
  • 2010 -Camellia” Love for Sale”
  • 2011- Countdown
  • A Reason to Live -2011
  • 2013- The Grandmaster
  • 2014- My Brilliant Life
  • The Crossing: Part 1- 2014
  • 2015- The Queens
  • The Crossing: Part 2 -2015

مطاالب بیشتر :

بیوگرافی پارک شین هه Park Shin-hye بازیگر زن کره ای

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho بازیگر کره ای

عکس های بیشتر :

 

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سونگ هی کیو عکس

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سونگ هی کیو مدل و بازیگر کره جنوبی

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سونگ هی کیو بازیگر زن موفق

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سونگ هی کیو بازیگر کره ایی

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

عکس سونگ هی کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

زندگی نامه سونگ هی کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سونگ هی-کیو نمایشهای تلویزیونی

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

قد و وزن سونگ هی کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

همسر سونگ هی کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

پیج اینستاسونگ هی کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سریال ها و فیلم های سونگ هی کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

سونگ های کیو

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

Song Hye-kyo

بیوگرافی سونگ هی کیو Song Hye-kyo مدل و بازیگر کره ای

4.9/5 - (115 امتیاز)