بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho بازیگر کره ای

لی مین هو بازیگر حذاب کره ایی که توانسته با بازی و چهر ه خوب محبوبیت خوبی پیدا کند. لی مین هو در 22 ژوئن 1987 در سئول کره جنوبی متولد شد. او علاوه بر بازیگر در گروه های موسیقی نیز فعالیت دارد و عملکرد خوبی ارائه داده است. لی مین هو را می توان به نوعی از ستاره های بین المللی به شمار آورد چرا که در بین بیشتر کشور ها طرفداران زیادی دارد.

آرزوی فوتبال و بازیگری لی مین هو:

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

لی مین هو از دوران کودکی آرزو داشت تا روزی فوتبالیست معروف و توانمندی شود اما در دوران دبستان حادثه ای برایش رخ داد و مجبور شد تا این آرزو را کنار بگذارد. پدر لی مین هو بر خلاف نظرش همیشه مشتاق بود تا پسرش وارد دنیای هنر و بازیگری شود و بعد از حادثه ایی که برایش رخ داد با کمک پدرش راه هنر در پیش گرفت و سراغ بازیگری رفت.

لی مین هو علاوه بر بازیگری به مدلینگ هم علاقه داشت. او در سال دوم دبیرستان خود توانسته بود از این راه روزانه به در آمد خوبی برسد. در سن شانزده سالگی در سال 2006 نقش کوتاهی در فیلم sharp داشت و برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

لی مین هو در دانشگاه كونكوك Konkuk University  در رشته ی فیلم سازی تحصیل کرد. در دوران تحصیل با به عهده گرفتن نقش های کوچک در تلوزیون ظاهر شد.نقطه آغاز شهرت لی مین هو بازی در سریال پسران برتر از گل در نقش گوجونپیو Gu Jun-pyo بود.

نام لی مین هو Lee Min-ho
حرفه و علت شهرت بازیگران معروف کره ایی
قد 187 سانتی متر
وزن 71 کیلو گرم
رنگ مو خرمایی
رنگ چشم قهوه ایی
سن متولد 22 ماه ژوئن سال 1987
روابط و ازدواج ازدواج نکرده است
محل زندگی کره جنوبی
خالکوبی
عمل زیبایی

 

سریال های معروف لی مین هو :

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

بازی در نقش گوجونپیو برای لی مین هو دست آورد های بسیاری داشت مانند جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهل و پنجمین دوره حوایز هنری Baeksang، همچنین یا یان فیلم در قسمت های مختلف آسیا مشهور شد و حالا مردم بیشتر ی او را می شناختند. می توان این قیلم را سر آغاز شهرت در دنیای بازیگری برای می دانست و از این طریق پیشنهاد های جذاب تری را هم دریافت کرد.برجسته ترین سر یال های او افسانه دریای آبی، شکارچی شهر و وارثان است.

دوران کودکی و اوایل زندگی لی مین هو  :

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

-لی مین هو در 22 ژوئن 1987 در Heukseok-dong ، Dongjak-gu  کره جنوبی متولد شد.

-از کودکی آرزو داشت فوتبالیست حرفه‌ای شود. استعداد و انرژی او باعث شد که وی در کلاس فوتبال جوانان که متعلق به مدیرعامل و بازیکن سابق کره جنوبی چا باوم-کون بود انتخاب شود. اما بعد از حادثه ای که برای او رخ دارد در کلاس پنجم دبستان  مجبور شد نظر خود را تغییر دهد و از دنیای فوتبال خدا حافظی کرد.

-لی مین هو در سال دوم دبیرستان به پیشنهاد پدرش به بازیگری علاقه مند شد و با جدیت تمام در این راه تلاش می کرد.

-او در دانشگاه كونكوك پذیرفته شد و موفق به اخذ مدرک لیسانس فیلم و هنر شد.

 

مشخصات ظاهری لی مین هو :

قد لی 187 سانتی متر است و ورن او حدود 71 کیلو گرم 

 

آغاز کار:

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

-او بازیگری را با به جدیت هر چه تمام پیگیری می کرد. در آعاز کار با نقش های کوچک در تلوزیون حضور پیدا کرد مثل : Romance عاشقانه 2002 ، Nonstop 5 بدون توقف 5 (2004) و Recipe of Love دستور العمل عشق (2005).

-نقش Park Du-hyun در سریال EBS ، “پردیس مخفی” (2006) اولین فیلمی بود که در آن نقش اول را به عهده داشت. از بد شانسی در همان سال حادثه رانندگی شدیدی برایش اتفاق افتاد. جراحات این تصادف به قدری زیاد بود که مجبور شد چندین ماه در رختخواب بماند. لی پس از بهبودی، اولین نقش اصلی خود را با نام Cha Gong-chan در SBS “Mackerel Run” بازی کرد. اگرچه این سریال برای 24 قسمت ساخته شده بود، اما آمار پایین تماشاگرانش آنها را مجبور به توقف پخش آن پس از هشت قسمت کردند.

-در سال 2008 ، او به عنوان اوه سان هون در فیلم درام کمدی کره جنوبی “E.T. مدرسه ما” حضور داشت که در 11 سپتامبر همان سال منتشر شد.

-در سال 2009 لی مین هو با نقش آفرینی گون جون پیو در مجموعه تلویزیونی درام کمدی رمانتیک KBS “پسران برتر از گل” ظاهر شد. این سریال اقتباسی از سریال معروف مانگا Shōjo ژاپنی با همین عنوان بود.

-لی مین هو سپس در سریال تلویزیونی درام کمدی سلیقه شخصی – Personal Taste (2010) در نقش چون جین هو را بازی کرد.

-یكی از مهمترین شخصیت هایی که لی مین هو در آن به خوبی ایفای نقش كرده، نقش لی یون یونگ ، شخصیت اصلی سریال تلویزیونی جنایی-درام  شهر شکارچی (2011) است. این نقش بر اساس سریال محبوب ژاپنی به اسم مانگا با کارگردانی Tsukasa Hojo است

-عملکرد درخشان او در “شهر شکارچی” دست آورد های زیادی برای لی داشت، از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول را در چهارمین جوایز درام کره ای و همچنین او به عنوان سفیر برند هیوندای ولوستر در چین انتخاب شد.

-مجموعه تلویزیونی-درام-تاریخی(ایمان) سال 2012 که لی مین هو در نقش اصلی چوی یانگ در مقابل کیم هی سان بازی کرد. اگرچه این سریال موفقیت آمیز نبود اما عملکردخوب لی باعث شد او  چندین جایزه بدست آورد.

-لی مین هو در سال 2013 در سریال عاشقانه درام  “وارثان” در نقش اصلی ایفای نقش کرد. این سریال در کره جنوبی بیش از یک میلیارد بازدید داشت و از بهترین سریال های کره محسوب می شود که به صورت بین المللی طرفدارانی پیدا کرد

– سال 2016 در سریال خیالی درام “افسانه دریای آبی” در نقش اصلی بازی کرد. در این سریال هم جوایز مختلف زیادی را کسب کرد. لی مین هو در همین سال در فیلم” جایزه بگیر ها Bounty Hunters ” که تولید مشترک با همکاری چینی ها بود بازی کرد. این فیلم در تاریخ اول ژوئیه سال 2016 در چین اکران شد

-به غیر از بازیگری، لی مین هو همچنین به موسیقی روی آورد و دو آلبوم با عنوان “همه چیز” (2013) و “آهنگ برای تو” (2014) منتشر کرد.

-داشتن نیت خیرخواهانه در این سوپراستار وی را درگیر کارهای خیرخواهانه کرد. از جمله : تأسیس وب سایت PROMIZ در سال 2014 برای جمع آوری بودجه و آگاهی در مورد امور خیرخواهانه و اجتماعی و همچنین اهداء 100 میلیون دلار به یونیسف در سال 2015 برای کمک به قربانیان زلزله نپال.

 

زندگی شخصی لی مین هو :

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

لی رابطه عاشقانه ای با بازیگران کره جنوبی، کیم هی سان و پارک مینی جوان داشت اما به سرانجام نرسید. او همچنین با خواننده کره جنوبی، Bae Suzy سوزی بائه را در سال 2015  در ارتباط بود. اما شایعاتی به گوش رسیده که آنها از هم جدا شده اند

 

اینستاگرام لی مین هو :

actorleeminho@

او در شبکه های مجازی و اینستاگرام فعالیت دارد و 27 میلیون دنبال کننده دارد. در ادامه عکس هایی از وی را قرار داده ایم.

 

داستان توهین لی مین هو به ایرانی ها

یکر از دختر های ایرانی حاضر در یکی از لایو های لی مین هو کامنتی به زبان کره ای برای او می گذارد با این مضمون که شما در ایران طرفداران بسیار زیادی دارید. لی مین هو بعد از خواندن این کامنت در جواب می گوید:

همیشه تصور من این بود که دختران ایرانی به قدری در محدودیت هستند که حتی نمی توانند فیلم سایر کشور ها را ببینند. این موضوع نشان می دهد که رسانه ها در مورد کشور ایران دروغ می گویند.

برای من باعث افتخاره است که مردم ایران به بازیگران و هنرمندان کره علاقمند هستند …

این بود تمام شایعاتی که گفته می شد لی مین هو به ایرانی ها توهین کرده است. در صورتی که او بارها گفته ایرانی ها را دوست دارد

مطالب بیشتر:

بیوگرافی پارک هیونگ شیک park hyung sik بازیگرو خواننده کره ایی

 

عکس های بیشتر لی مین هو:

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

عکس لی مین هو

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

لی مین هو در سریال های تاریخی

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

 لی مین هو

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

لی مین هو در  دوران کرونا

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

سریال های معروف لی مین هو

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

فیلم های معروف لی مین هو چیست

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

لی مین هو زندگی نامه

بیوگرافی لی مین هو Lee Min-ho، شهرت، روابط و حواشی

4.4/5 - (1080 امتیاز)