جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی که همیشه روی مد هستند، همواره قابل توجه بوده است، بخصوص امروزه که دنیای مد و ترندهای رو به رشدش به سرعت در حال تغییر است، به همین منظور در این مطلب شما را با 10 دکوراسیون آشپزخانه مدرن که همواره روی مد هستند آشنا کرده ایم.

آشپزخانه: آشپزخانه از جمله فضاهایی است که طراحی صحیح و مناسب آن ، می تواند تاثیر مثبتی روی افراد ساکن در آن خانه داشته باشد. از طرفی بسیاری از ترفندهایی که باب روز هستند، عمر کوتاهی داشته و بعد از مدتی کنار گذاشته می شوند . بنابراین در این مطلب از ژاویز ترفندهایی را به شما معرفی کرده ایم که ماندگار و همگام با زمان هستند . با ما همراه باشید.

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه

استفاده از گاز های رومیزی در آشپزخانه های امروزی

امروزه استفاده از گازهای برقی و گازهای رومیزی محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند . از جمله دلایل محبوبیت این گازها می توان به سرعت ، امنیت و زیبایی اشاره کرد. یکی دیگر از صفات مثبت این گازها ، گرمای کمی است که هنگام پخت و پز تولید می کنند و محیط و سطوح را هم چنان خنک و قابل لمس باقی می گذارند. از طرفی ، چون به استفاده از هود بزرگ نیاز ندارند ، فضای کم تری در آشپزخانه اشغال شده و دست طراح برای پیاده کردن ایده های خلاقانه باز است.

 

عدم کور کردن پنجره ها در آشپزخانه های امروزی

سعی کنید آشپزخانه را از انزوا درآورده و تا آن جا که می شود با بازشوها و به عبارتی پنجره ها ، فضا را زنده کنید . ایجاد بازشوهای بیش تر در آشپزخانه ، آشپزی را راحت تر و میل به خوردن و جمع شدن افراد خانواده را در هنگام صرف وعده های غذایی افزایش می دهد. از طرفی این گونه طراحی ها ماندگار خواهند بود.

 

انتخاب کانترهای خاص در آشپزخانه های امروزی

جهت طراحی آشپزخانه ، استفاده از یک کانتر منحصر به فرد کفایت می کند . زیرا در این صورت عبور نور به سایر بخش ها راحت تر صورت خواهد گرفت و فضا پر نورتر خواهد بود.

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

نورپردازی مناسب در در آشپزخانه های امروزی

به لطف تکنولوژی، امروزه شاهد نورپردازی های خلاقانه تر و هوشمندتری هستیم . لامپ های نسل جدید با توجه به مصرف کم تر و عمر طولانی تر نسبت به لامپ های هالوژن و فلورسنت و نیز طرح های خلاقانه تر ، انتخاب ایده آلی برای استفاده در چنین فضاهایی هستند.

 

انتخاب رنگ سفید برای در آشپزخانه های امروزی

آشپزخانه های سفید رنگ هیچ گاه از مد نخواهند افتاد . با در نظر گرفتن رنگ کف و کاشی ها و سایر المان های موجود در فضا ، سعی کنید ترکیب بی نظیری را با رنگ سفید خلق کنید.

 

انتخاب کابینت های جادار در آشپزخانه های امروزی

به کارگیری کشوهای جادار و عمیق در آشپزخانه ، انبارکردن و آشپزی را راحت تر خواهند کرد. از طرفی وسایل آشپزخانه دسته بندی شده و فضایی منظم تر و تمیزتر خواهید داشت.

 

استفاده کمتر از کابینت های بسته

در یک کلام : کم تر بیش تر است. به جای اشغال فضا با کابینت های کم مصرف ، آشپزخانه را به صورت باز طراحی کرده و با قرار دادن پنجره فضا را دلنشین تر کنید . در صورتی که برای نمایش آثار زینتی نیاز به فضای بیش تری دارید ، با نصب قفسه ها این مشکل را حل کنید .

 

استفاده از خطوط افقی در طراحی آشپزخانه های امروزی

در کنار به کارگیری عناصر شاخص و چشم گیر ، از خطوط افقی استفاده کنید . یک راه ساده برای استفاده از این ترفند ، طراحی کابینت های بدون فاصله در راستای افقی است.

 

استفاده از کفپوش چوبی برای آشپزخانه

چوب به جز زیبایی ، به فضای آشپزخانه گرما و انرژی می بخشد . از طرفی متریال چوب به راحتی با سبک های مختلف سازگار است . لازم به ذکر است ، می توانید از متریال های طرح چوب جهت ماندگاری بیش تر بهره ببرید.

 

استفاده از سینک های بزرگ در آشپزخانه های امروزی

وقتی در مورد سینک صحبت می کنیم ، مهم ترین نکته عملکرد و کارایی آن است . استفاده از سینک های یک لگنه ، فضای لازم را برای شستن ظرف ها و قرارگیری ظروف و ماهیتابه های بزرگ را فراهم کرده و از طرفی طراحی بسیار شیک و زیبایی نیز دارند.

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه عروس

نکات دیگر

_ فضای دراز برای آشپزخانه ها ایده آل نمی باشد و از آنجایی ما اغلب نمی توانیم به ایده آل هایی که در ذهن مان داریم دسترسی داشته باشیم از این رو باید دنبال راهی باشیم که فضایی مناسب را برای این مدل آشپزخانه ها طراحی نماییم. در ادامه ایده هایی برای دیزاین آشپزخانه باریک را در اختیار شما عزیزان قرار …

_ رنگ نقره ای از انواع رنگ های خاص و زیبا می باشد که می توانید آن را با رنگ های مختلف در طراحی داخلی منزل ترکیب نمایید. در ادامه ایده هایی برای دیزاین دکوراسیون آشپزخانه نقره ای را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

_ میز جزیره آشپزخانه پیشخوانی مستقل و جدا از سایر کابینت ها می باشد و این قطعه چند کاره باعث می شود تا فضای آشپزخانه کاربردی و زیباتر به نظر برسد همچنین از جزیره آشپزخانه می توانید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها با سبک کلاسیک و مدرن استفاده نمایید.

_ طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایرانی حس و حال بهتری را نسبت به دکوراسیون های خارجی در محیط منزل ایجاد می کند از این رو بهتر است شما برای طراحی داخلی آشپزخانه از انواع مدل آشپزخانه ایرانی استفاده نمایید.

_ دکوراسیون آشپزخانه چوبی شاید نسبتا قدیمی به نظر برسد اما اگر در فضای این آشپزخانه ها متریال هایی نظیر سنگ و آجر و چوب با یکدیگر بدرستی ترکیب شوند می توانند فضای راحت و دلپذیری را در آشپزخانه بوجود آورند.

_ کابینت ها مهم ترین اجزاء در فضای آشپزخانه به شمار می روند و در اغلب آشپزخانه ها کابینت های تک رنگ به چشم می خورند در صورتی که کابینت های دو رنگ جذاب تر هستند و می توانند بر جلوه بصری آشپزخانه بیفزایند. در ادامه با انواع مدل کابینت ام دی اف دو رنگ آشنا خواهید شد که امیدواریم این …

_ مدل سوپرمارکت کابینت آشپزخانه فضای کمی از آشپزخانه منزل را اشغال می کند و شما می توانید در کوچک ترین فضا نیز این طرح از کابینت ها را نصب نمایید. در ادامه تصاویری از طرح های مختلف سوپرمارکت آشپزخانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

_ اغلب افراد تصور می کنند که طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک کار دشوار و طاقت فرسایی است و از آنجایی خود آشپزخانه دارای فضایی تنگ و تاریک است نمی تواند زیبایی و جذابیت داشته باشد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید به کمک ایده های خلاقانه و کاربردی برای آشپزخانه های کوچک دیزاینی بی …

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه سفید

_ کابینت ها یکی از مهم ترین وسایل در فضای آشپزخانه به شمار می روند بنابراین بهتر است با انتخاب کابینت با طرح و رنگی مناسب ، زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را تکمیل کنید. در ادامه با انواع مدل کابینت طوسی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟