نحوه استفاده از ژل تاخیری

نحوه استفاده از ژل تاخیری

استفاده از ژل تاخیری

ژل تاخیری و نحوه ی استفاده ی آن در رابطه زناشویی نقش دارد و هر زوجی باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشد. رابطه زناشویی آنقدر مهم است که حتی در برخی مواقع باعث جدایی زوجین از یکدیگر می شود.یکی از مسائلی که می تواند زوجین را در برقراری رابطه جنسی دچار مشکل کند، زود انزالی یا انزال زود رس در مردان می باشد. زیرا مردان در این زمان نمی توانند همسر خود را به اوج لذت جنسی یا همان ارگاسم برساند.

با این حال روش های زیادی برای درمان زود انزالی وجود دارد که شما می توانید از آنها برای رفع مشکل خود استفاده کنید. یکی از این روش ها استفاده از ژل تاخیری است که با استفاده از آن می توانید تا حدودی دیرتر به انزال برسید.در این مقاله ما می خواهیم روش استفاده از ژل تاخیری را به شما عزیزان آموزش دهیم. شما با استفاده از ژل تاخیری می توانید یک شب فوق العاده و لذت بخش را با همسرتان تجربه کنید.

نحوه استفاده از ژل تاخیری

ژل تاخیری و حجم دهنده آقایان

همچنین ژل تاخیری با خاصیت روان کنندگی باعث برقراری و حفظ رطوبت در ناحیه واژینال و رفع درد و خشکی در طی مدت نزدیکی می‌شود. خشکی واژینال یک عارضه‌ جنسی شایع در میان زنان است که از هر 3 نفر، یک نفر از زنان آن را تجربه می‌کند. یکی از مهمترین دلایل اولیه درد واژینال در زمان برقراری رابطه جنسی، خشک بودن واژینال است.

همیشه استفاده از کاندوم تاخیری یا اسپری تاخیری و حتی ژل تاخیری به این معنا نیست که فرد دچار مشکل انزال زود رس می‌باشد. به طور معمول همیشه خانم‌ها دیر‌تر از آقایان به ارگاسم می‌رسند. این مسئله در طولانی مدت سبب نارضایتی آن‌ها شده و باعث سرد مزاجی آنها می شود.

البته راه‌های زیادی وجود دارد که مردان بتوانند خود را با همسرشان هماهنگ کنند. اولین توصیه، نحوه صحیح برقراری رابطه جنسی و رعایت کلیه مراحل آن است. دومین راهکار استفاده از محصولات تاخیری می‌باشد.یکی از موارد پرطرفدار، استفاده از ژل تاخیری و ضد حساسیت می‌باشد. ژل تاخیری عوارض جانبی بسیار کمی دارد و علاوه بر جلوگیری از انزال اگر درست استفاده شود میزان روان کنندگی خوبی دارد و از درد ناشی از نزدیکی جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از ژل تاخیری

دلایل انزال زود رس

علل اصلی انزال زودرس :

انزال زودرس اساساً زمانی است که مرد سریعتر از آنچه انتظار دارد به ارگاسم برسد. انزال زود رس معمولاً با عوامل روانشناختی همراه است، به خصوص به دلیل کارهای روزمره استرس زا. انزال زودرس نیز می تواند توسط عوامل بیولوژیکی ایجاد شود.

عوامل روانشناختی، دردسرسازترین علل انزال زود رس است. ممکن است که مردان از اولین رابطه جنسی خود، ترس داشته باشند. این چیزی است که به طور مستقیم بر روی اعتماد به نفس آنها هنگام برقراری رابطه جنسی تاثیر می گذارد و می تواند باعث انزال زود رس شود.

از مهمترین عوامل بیولوژیکی می توان: عوامل ژنتیکی ، اختلالات تیروئید ، التهاب یا عفونت در پروستات یا مجرای ادراری، سطح هورمونی بالاتر از حد نرمال، میزان انتقال دهنده های عصبی بالاتر از حد نرمال، فعالیت غیر طبیعی سیستم انزال و آسیب به سیستم عصبی ناشی از تجربیات آسیب زا یا جراحی را نام برد.

همچنین شایع ترین فاکتورهای روانشناختی عبارتند از: اضطراب ، اختلال نعوظ ، مشکلات ارتباطی و استفاده از داروهای روانگردان (آرام بخش ، آرام بخش یا ضد افسردگی).

نحوه استفاده از ژل تاخیری

فیلم استفاده از ژل تاخیری

اشکال ارائه ژل تأخیر :

به طور کلی، ژل تاخیری در یک بسته کوچک 30 میلی لیتر یا بیشتر قرار می گیرند. برخی عطر و بوی دارند و برخی دیگر رنگ. ژل تاخیری به طور کلی مشابه ژل روان کننده است. از طرف دیگر، محصولات تاخیری به صورت ژل و اسپری در می آیند که اثرات و فواید آن مشابه است، اما اسپری می تواند واکنش سریع تری داشته باشد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که محصولی که به طور چشمگیری در حفظ نعوظ و تأخیر در انزال نیز مؤثر است، حلقه خروس است که با فشرده سازی آسان آلت تناسلی، باعث افزایش بیشتر گردش خون می شود.

نحوه استفاده از ژل تاخیری

آموزش تصویری استفاده از ژل تاخیری

مزایای استفاده از ژل تاخیری :

فواید ژل تأخیری فراتر از کمک به تأخیر در انزال است. ژل تاخیری احساس دلپذیری از گرما ایجاد می کند، بنابراین به عنوان یک محرک جنسی نیز عمل می کند. روغن کاری نیز یکی از مزایای ظاهر مایع و مرطوب آن است. در نتیجه هم مرد و هم زن، هر دو از مزیت آن بهره مند می شوند.

روش استفاده از ژل تاخیری :

ژل تأخیری باید مستقیماً بر روی آلت تناسلی مرد اعمال شود، به خصوص در قسمت تحتانی غدد که معمولاً سر خوانده می شود؛ یا در جایی که حساسیت بیشتری وجود دارد. در صورت استفاده از کاندوم ، ژل تأخیری نباید روی آن استفاده شود و باید مستقیماً روی آلت تناسلی مرد استفاده شود. استفاده از ژل تاخیری بر زوی کاندوم بی فایده است، زیرا اثر فقط در صورت تماس مستقیم با آلت تناسلی احساس می شود.

به طور متوسط ​​یک تا سه دقیقه طول می کشد تا روی آلت تناسلی اثر بگذارد، اما هر بدن می تواند به شکلی واکنش نشان دهد و طولانی شدن اثر حداقل نیم ساعت است که بسته به هر ارگانیسم می تواند گسترش پیدا کند.

توصیه نمی شود بعد از استفاده از ژل تاخیری بر روی آلت تناسلی، رابطه جنسی دهانی برقرار کنید. زیرا این محصول برای آن منظور ساخته نشده است، یعنی خوراکی نیست! به این ترتیب اگر می خواهید از رابطه جنسی دهانی و پیش زمینه های دیگر بهره مند شوید، باید قبل از استفاده از ژل تاخیری انجام شود.

نحوه استفاده از ژل تاخیری

طرز استفاده ار ژل تاخیری

عوارض جانبی استفاده از ژل‌ تاخیری :

  • بی‌حس شدن آلت تناسلی و کاهش نعوظ به دلیل وجود لیدوکائین در ژل
  • احتمال بروز حساسیت
  • طولانی شدن بیش از حد زمان انزال و خسته شدن زوج‌ها
  • حساسیت نشان دادن واژن زن هنگام تماس با ژل تاخیری

نکات مهم برای استفاده از ژل تاخیری :

  • استفاده از ژل به اندازه ای که تمام آلت آغشته به ژل شود کافی است و نیاز نیست حجم زیادی ژل و یا با ضخامت بالا استفاده نمایید.
  • ژل آبی صرفا برای تاخیر در انزال هنگام نزدیکی است و از زمان شروع نزدیکی، انزال را حدودا 45 دقیقه (به صورت میانگین) به تاخیر می اندازد، بنابراین این گونه نخواهد بود که تاثیر دائمی داشته باشد و هر بار پیش از انجام رابطه مطابق دستورالعمل می بایست از آن استفاده شود.
  • طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش به صورت آزاد است)

نحوه استفاده از ژل تاخیری

نحوه استفاده از ژل تاخیری گودلایف

نکات کلیدی در روش استفاده از اسپری تـأخیــری:

1- تجربه یک به یک :

در اولین مرحله پیشنهاد می شود تنها از یک برند استفاده کنید تا ببینید برای شما مناسب است یا خیر، در صورت استفاده متناوب از چند برند مختلف در بازه زمــانی کوتاه مدت اگر به مـشکــلی برخوردید نمی توانید تشخیص دهید که کدام برند برای شما مناسب نبوده است، همچنین در این صورت برند مناسب خــود را به راحتی پیدا خواهید کرد و در مدیریت هزینه‌های مربوطه نیز موفق خواهید بود.

2- محل صحیح استفاده از ژل تاخیری :

پیشنهاد می شود قسمتی از آلــت که دارای بیشترین حساسیت هست را ژل تاخیری بمالید. مالیدن ژل تاخیری بر روی تمام قسمت‌های آلــت به این دلیل که ممکن است به بی حسی و متعاقبا از دست دادن نعوظ منجر شود توصیه نمی شود. زمانی که بر روی آلت از ژل تاخیری استفاده کردید، به آرامی آن را تا زمــانی که ماده جذب شود مالش دهید. این مدت زمــان معمولا نباید بیش از ۱۰ تا ۲۰ ثانیه طول بکشد.

3- زمــان به کارگیری ژا تاخیری :

معمولا بین اینکه قبل از رسیدن به حالت نعوظ از ژل تاخیری استفاده کنید و یا بعد از نعوظ کامل، تفاوتی وجود ندارد با این حال باید ببینید کدام مورد برای شما و شریک جنسی تان بهتر جواب می دهد.

نحوه استفاده از ژل تاخیری

روش استفاده از ژل تاخیری ایموشن آبی

4- مدت زمــان انتظار :

در این مورد ژل های مختلف بر حسب ترکیبات، زمــان‌های مختلفی تا ایجاد تأخـیــر نیاز دارند، امــا هیچ کدام از آن‌ها بلافاصله پس از استعمال تأخـیــر ایجاد نمی کنند و در رابـطــه با استفاده همه انواع آن به میزانی زمــان برای ایجاد تأخـیــر نیاز است؛

بنابراین همیشه باید مدتی صبر کنید تا ترکیبات استفاده شده به خوبی جذب پوست شوند تا بتوانید بهترین نتیجه را از رابـطــه جنسی خــود ببرید و مهم‌تر از همه اینکه از انتقال آن به شریکتان جلوگیری کنید.

5- اقدامــات پیش از شروع رابـطــه :

یکی از سوالات رایجی که در خصوص روش استفاده از ژل تـأخیــری، ذهن بسیاری از افراد را به خــود مشغول می کند این است که آیا باید پیش از شروع رابـطــه آلــت را شست و شو داد یا نه؟!

در این رابـطــه ابهامــات زیادی وجود دارد چرا که شرکت‌های سازنده این محصولات نیز دستور العمل‌های مختلفی ارائه می دهند. یا این حال پیشنهاد می شود پس از سپری کردن زمــان انتظار و جذب ژل تاخیری، اضافه آن را به وسیله دستمال کاغذی تمیز، پاک کنید و در صورت تمایل به ایجاد رابـطــه دهانی آلــت را با آب شست و شو دهید.

6- شست و شوی دست‌ ها پس از استعمال :

بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده این محصولات توصیه می کنند پس از استفاده از ژل تـأخیــری، دست‌ها را بشویید تا از انتقال آن به شریک جنسی و یا قسمت‌های حساس بــدن مانند چشم‌ها جلوگیری کنید.

7- مدت تأخـیــر ایجادی :

مدت زمــان باقی ماندن تأخـیــر ایجاد شده در افراد مختلف متفاوت است با این حال به کلی این تأخـیــر حدود یک ساعت باقی می ماند.

8- استفاده در زمــان بارداری یا در زمــان اقدام برای بارداری :

بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده این محصولات پیشنهاد می کنند در زمــان بارداری از این محصولات استفاده نشود.

9- فاصله زمــانی استفاده از ژل تاخیری :

یکی دیگر از سوالاتی که در خصوص روش استفاده از ژل تاخیری به طور صحیح، ممکن است ذهن بسیاری از آقایان را مطرح کند این است که آیا می توان بطور مرتب از اینگونه محصولات استفاده کرد؟ در این رابـطــه نیز نظرات مختلفی ارائه شده است.

در ادامه بخوانید:

روش های عشق بازی قبل از رابطه

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی + عکس

3.9/5 - (21 امتیاز)