روش های عشق بازی قبل از رابطه

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی با همسر قبل از رابطه جنسی

زندگی مشترک و زناشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا علاوه بر مسائل دینی و مذهبی، به انسان آرامش خاصی می دهد.  به نظر من هر دوره از زندگی لذت خاص خود را دارد و در این بین آغاز زندگی زناشویی، بهترین این دوران هاست.

زمانی که دختر و پسری به یکدیگر علاقه مند می شوند و پس از گذراندن یک سری مقدمات وارد زندگی مشترک می شوند، تازه می توانند معنی واقعی زندگی را درک کنند. البته ممکن است نظرات باهم متفاوت باشند.

وقتی شما وارد زندگی زناشویی می شوید، بایستی به نظرات و نیازهای یکدیگر احترام بگذارید. مردان این را بدانند که خوراک، پوشاک، طلا و جواهرات تنها نیازهای زنان نیست. زنان پیش از هر چیزی به محبت، علاقه و دوست داشتن نیاز دارند.

اگر شما بتوانید نیازهای عاطفی همسرتان را برطرف کنید، بدون شک قدم بزرگی برای ساختن زندگی تان برداشته اید. گذشته از این حرف ها، یکی از مهم ترین مسائلی که باعث موفقیت در زندگی مشترک می شود، داشتن یک رابطه زناشویی لذت بخش و موفق است که می تواند زندگی زناشویی شما را مستحکم تر کند.

در این مقاله ما می خواهیم به شما روش هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید یک رابطه زناشویی لذت بخش و موفقیت آمیز داشته باشید. شما اگر می خواهید یک رابطه زناشویی فوق العاده را داشته باشید، بهتر است قبل از هر کاری به عشق بازی با همسرتان بپردازید.

عشق بازی قبل از رابطه می تواند یک شب فوق العاده را برای شما و همسرتان رقم بزند. اگر شما بتوانید عشق بازی قبل از رابطه جنسی را به خوبی انجام دهید، به راحتی همسرتان را به ارگاسم خواهید رساند.

بسیاری از زنان از رابطه زناشویی خود احساس نارضایتی می کنند، زیرا همسرشان نمی تواند به خوبی نیاز جنسی آنها را برطرف کند. پس اگر می خواهید یک رابطه زناشویی رویایی را با همسرتان داشته باشید، در ادامه با مجله اینترنتی ژاویز همراه باشید.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی چیست

عشق بازی یا معاشقه قبل از رابطه :

در مورد عشق بازی قبل از رابطه بایستی به یک سری نکات توجه کرد و روش صحیح انجام آن‌ را دانست. شما به کمک این نکات می توانید به تحریک زنان و در مقابل تحریک مردان دست پیدا کنید.

نکته مهم در آغاز به برقراری رابطه جنسی این است که باید توجه داشت، ممکن است شما برای رابطه جنسی آمادگی و تمایل داشته باشید، اما در مقابل، همسر تان در آن زمان تمایلی به برقراری رابطه نداشته باشد.

پس در چنین شرایطی وضعیت او را درک کنید و از انجام عشق بازی یا معاشقه بپرهیزید؛ چرا که در این شرایط نتیجه مطلوبی از این رابطه حاصل نمی‌شود و خاطره آن تا مدتی در ذهن شما و همسرتان به صورت منفی باقی خواهد ماند.

آموزش عشق بازی با همسر قبل از رابطه جنسی :

روش های عشق بازی قبل از رابطه

ملاعبه قبل از رابطه زناشویی

او را از نظر ذهنی تحریک کنید :

برای زنان، برانگیختگی ذهنی به همان اندازه برانگیختگی جسمی دارای اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه سکسی، یک تماس دوستانه در محل کار و انواع سرگرم کننده دیگر می تواند او را در مورد داشتن یک رابطه جنسی بدون نقص به فکر بیندازد.

شمع ها، گل های تازه و موسیقی ملایم نیز می توانند فضایی دوست داشتنی و حساس ایجاد کنند. برای بسیاری از خانمها، نزدیکی و صمیمیت عاطفی می تواند منجر به تجربیات جنسی بهتر و ارگاسم بیشتر شود.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

معاشقه قبل از رابطه

استفاده از حس بویایی :

برای آغاز عشق بازی در ابتدا همدیگر را ببوئید؛ بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که یک بدن تمیز و معطر، لازمه‌ی آغاز یک معاشقه‌ی موفق است. تلاش کنید به مرور زمان عطر و اسپری بدنی که همسر شما را بیشتر به وجد می‌آورد را انتخاب کنید؛ این نکته شما را یک گام به معاشقه‌ی موفق نزدیک‌تر خواهد کرد.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی دو نفره

در آغوش گرفتن :

در گام بعدی همسر خود را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید. این کار سبب انتقال حس امنیت به او می‌شود و او شما را به عنوان تکیه‌گاه خود درک می‌کند. آرام آرام و نرم او را در بغل خود فشار دهید. ممکن است شما فکر کنید که این کار سبب نارضایتی در او می‌شود، اما او از این فشار نرم و آرام لذت می‌برد و این عمل سبب بروز عکس العمل‌های متقابلی که شما از او انتظار دارید می‌شود.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

ایده های عشق بازی

بوسیدن :

حال نوبت به بوسیدن می‌رسد. بوسیدن و لیس زدن گردن، صورت و لب‌های همسرتان او را تا مرز آماده شدن برای برقراری رابطه جنسی نزدیک می‌کند. به آرامی گردن او را لیس بزنید و حرکات متقابل او را دنبال کنید. شاید او نیز دوست داشته باشد به طور مقابل شما را ببوسد و سهم خود را در عشق بازی با همسر خود ایفا کند؛ بنابراین نباید شما تنها سوار بر معاشقه باشید و باید به او نیز اجازه دهید تا وجود خود را به شما ابراز کند. گاز گرفتن آرام لب‌ها حس خوبی را بین شما منتقل می‌کند.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی از راه دور

نوازش :

در ادامه عشق بازی مردان باید به نوازش بدن همسر خود بپردازند و به این نکته توجه داشته باشند که اندام تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. نرمه گوش یا همان لاله گوش، سینه ها، گردن، پشت ران‌ها، پشت زانوها همه و همه از نقاطی است که می‌توان در حین معاشقه با مالش و نوازش آن‌ها احساسات مثبت و عاشقانه را به همسرتان منتقل کنید.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی قبل از رابطه

ماساژ و لمس کردن یکدیگر :

ماساژ دادن و لمس کردن بدن یکی از موثرترین روش ها برای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. چرخیدن دست‌ها روی بدن، لمس آرام عضلات و نوازش‌های گرم روی پوست همگی گویای حس درونی شما نسبت به همسرتان است. (نکته دیگر: سینه ها یک محرک احساسات جنسی هستند، اما آنها تنها نیستند! سعی کنید پشت یا ران های او را نوازش کنید، یا انگشتان خود را به موهای او بکشید.)

زنان بدانند که آلت مردان تحریک پذیری بالایی نسبت به دیگر اعضا دارد. هنگامی که می‌خواهید همسرتان را تحریک کنید با مالیدن دست روی شلوار و آلتش می‌توانید این خواسته را عملی سازید. البته قبل از این عمل اول به نوازشش بپردازید و کم کم از نوازش سر به سمت پایین بدن بروید و در آخر آلت را از روی شلوار بمالید.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی با همسر

زنان در برابر همسرانشان زنانگی کنند :

زیبایی و آراستگی ساده می‌تواند تا حد زیادی همسرتان را آماده کند. موهای خود را ببافید تا همسرتان از باز کردن آن لذت ببرد و دست در موهای شما ببرد. مطمئن باشید که خود شما نیز از این نوازش لذت خواهید برد. لباس های جذاب با ظاهری تحریک برانگیز بپوشید. سعی کنید لباس‌هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن و بافت‌های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایی کاملاً زنانه هستند.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی در دوران نامزدی

عجله نکنید :

هیچ وقت از همسرتان انتظار نداشته باشید که برهنه برای برقراری رابطه آماده باشد. لباس‌های همسرتان را به آرامی در بیاورید و او را نوازش کنید تا او هم از این عمل لذت ببرد. اجازه دهید همه چیز آرام و کنترل شده پیش برود. اینگونه شعله آرامی بین شما و همسرتان روشن می‌شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی قبل از ازدواج

جملات شیرین را زمزمه کنید :

فراموش نکنید که در طول بازی کردن با او صحبت کنید. زنان گرایش کلامی بیشتری دارند، و شنیدن اینکه او چه احساسی دارد باعث می شود او تحریک شود و از آن لذت ببرد.

روش های عشق بازی قبل از رابطه

عشق بازی با همسر در بستر

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی :

بررسی‌ها نشان می‌دهد که زنان به حدود سی دقیقه عشق بازی قبل از شروع به رابطه جنسی نیاز دارند تا به مرز تحریک برسند. حتی در این مدت ممکن است زن ارگاسم شده و پس از شروع رابطه جنسی هر دو در یک فرصت کوتاه ارضا شوند. بنابراین، این فاصله زمانی فرصت مناسبی است تا مردانی که دچار انزال زودرس هستند رابطه طولانی‌تری را به همراه داشته باشند.

گاهی لازم است در حین معاشقه با همسر خود صحبت کنید و گاه باید سکوت کنید. همچنین فقط در یک زمان و مکان خاص یا با یک پوزیشن تکراری این کار را انجام ندهید چون بعد از گذشت مدتی شما را نسبت به رابطه دلسرد می‌کند.

کلام آخر:

برقراری ارتباط عاطفی صحیح برای داشتن رابطه ی زناشویی سالم و لذتبخش ضروری است پس تلاش کنید تا با روش های خلاقانه بتوانید به زندگی خود روح و نشاط دهید

 

4.4/5 - (222 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *