بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

 

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

بازیگران و خوانندگان ترکیه به دلیل قرابت فرهنگی با فارسی زبانان با کمک دنیای دیجیتال و شبکه های مجازی هرروزه بر محبوبیت شان و علاقه مندانشان در بین فارسی زبانان در حال افزایش است از این رو تلاش ما در سایت ژاویز بر آن است تا بتوانیم اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.در ادامه مطلب با زندگینامه شوال سام خواننده و بازیگر زن ترکیه در خدمت شما هستیم.

شوال سام sevval sam در تاریخ 1973 روز یازده ماه نوامبر در شهر استانبول ترکیه چشم بر این جهان گشوده است. او از دوران کودکی به هنر علاقه بسیاری داشته است و در بزرگسالی هم این راه را ادامه داده است و در زمینه های مختلفی از جمله: خوانندگی،بازیگری و نوازندگی فعالیت پر رنگی دارد. لامان سام یکی از هنرمندان نام آشنای ترکیه مادر شوال سام است.

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

شوال سام خواننده و بازیگر ترک

 

ویژگی های ظاهری:

شوال سام اندامی زیبا و چهره ای منحصر به فرد دارد که به جذابیتش می افزاید. او با داشتن قد 165 سانتی متر و تقریبا وزن 57 کیلو گرم و چشم هایی به رنگ آبی و رنگ مو قهوه ایی علاقه مندان بسیاری را جذب خود کرده است. و این امر یکی از رازهای موفقیت او در زمینه های مختلفی گردیده است.

 

خانواده و تحصیلات:

مادرش لامان سام یکی از هنرمندان نام آشنای ترکیه از ترانه سرا های قدیمی و پدرش سلیم سام خواننده و موسیقی دان در ترکیه می باشد. که در شیش سالگی شوال از یکدیگر جدا شده اند.یک خواهر دارد که دو سال از او بزرگتر است و شهناز نام دارد.پسر شوال سام فوتبالیست است.

شوال سام sevval sam در مدرسه ابتدایی حسن علی یوشیل Hasan Ali Yücel تحصیل کرد و مقطع دبیرستان خود را از دبیرستان فنی و حرفه ای ساخت و ساز ساختمان Zincirlikuyu فارغ التحصیل شــد. شوال سام sevval sam تحصیلات دانشگاهی خود را در بخش گرافیک دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه مارمارا Marmara تکمیل کرد.

دوران ابتدایی شوال سام در مدرسه حسن علی یوجل Hasan Ali Yücel سپری شده است و دوران دبیرستان از دبیرستان فنی حرفه ایی ساخت ساز و ترمیم ساختمان Zincirlikuyu به پایان برده. از  دانشگاه مرمره Marmara هم در رشته گرافیک دانشکده هنر های زیبای با موفقیت فارق التحصیل شده است.

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

آلبوم های شوال سام

 

آغاز و فعالیت های هنری :

در سال 1993 هنگامی که فقط بیست سال داشت و در دانشگاه مشغول به تحصیل بود در یکی از تست های بازیگری پذیرفته شد. نخستین سریال تلوزیونی که شوال سام در آن نقش آفرینی کرد پدر فوق العاده Süper Baba نام داشت که در سالهای 1993 تا 1998 در تلوزیون ترکیه پخش می شد و در سال 2002 با فیلم مرغ دریایی و استانبول وارد سینما شد.

بعد از آن در سریال ها و فیلم های متعددی برای بازیگر  شخصیت اصلی انتخاب شد. اوعلاوه بر بازیگری در در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و در برنامه های با عنوان موسیقی هم حضور داشت.یکی از کارهای پر آوازه شوال سام سریال تقاطع می باشد که در نقش ییلدیز نقش آفرینی کرده همچنین در سریال معروف حریم سلطان هم در کنار بازیگران مشهوری همچون هالیت ارگنچ بازی کرده است.به تازگی با بازی در سریال سیب ممنوعه در نقش اندر در کنار بایگرانی همچون اونور تونا، ادا اجه و سودا ارگینجی شهرت بیشتری کسب نموده است که حتی در خارج از ترکیه هم طرفدارانی پیدا نموده است.

شوال سام علاوه بر بازیگری و خوانندگی در زمینه ی مدلینگ هم فعالیت دارد و عکسش بر روی مجلات دیده می شود همچنین در تبللیغات هم

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

زندگی شخصی شوال سام

 

خوانندگی:

شوال سوام از کودکی به موسیقی و خوانندگی علاقه داشت و پدر مادری موسیقیدان هم به این امر کمک شایانی کرده است.و در سال 2006 نخستین آلبوم خود به نام شک sek را به کمک و تشویق مادرش منتشر کرد. دومین آلبوم موسیقی خود را سال 2007 یکسال بعد با نام اسرار استانبول İstanbul’s Secrets با سبک hip hop منتشر کرد که علاقه مندان و طرفداران بسیاری را جذب کرد.

 

همسر،زندگی شخصی و ازدواج:

در سال 1993 شوال سام با بازیکن معروف فوتبال تیم  بشیکتاش به نام متین تکین ملقب به طوفان زرد ازدواج کرد و ثمره این پیوند پسری به نام امیر است. این ازدواج بعد از گذشت شش سال در سال 1999به جدایی ختم شد.

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

اینستاگرام شوال سام

 

صفحه اینستاگرام :  sevvalsam@

 

سریال ها

 

نام سریال نقش سال
(Super Dad (Super Baba Deniz 1993
Feride Feride 1996
(Your Love Floats in Mountains (Askin Daglarda Gezer as Kajal) 1999
(Seagulls and Istanbul (Martilar ve Istanbul Dr. Pinar 2000
Karaoglan 2002
(Under the Stars (Yildizlarin Altinda Turkan 2002
(Mr. Mujgan (Mujgan Bey Mujgan / Mujdat 2004
You Have Worry if You Have a Child-Cocugun Var Derdin Var Zeynep 2004

(True City Stories (Yasanmis Sehir Hikayeleri

Ece Yildiz

2006

(The Edge of Heaven (Yasamin Kiyisinda

2007

Derman

Derman Ozersoy

2008

Yalan Dunya

2011

(Weird Stories (Acayip Hikayeler

2012

Black Box (Kara Kutu) Adalet

2015

(A Bodrum Fairytale (Bodrum Masali Yildiz

2016

Forbidden Fruit Ender Argun

2018

فیلم ها

نام فیلم نقش سال
Martılar ve İstanbul 2002
Yaşamın Kıyısında 2006
(Black and White (Siyah Beyaz Ayten 2009
(Ask Your Heart (Yuregine Sor Masalci 2010
Black Horse Memories 2015
(The Smell of Money (Paranin Kokusu 2018

 

عکس های بیشتر از شوال سام

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

 

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

 

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

 

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر بیوگرافی شوال سام sevval sam خواننده و بازیگر

 

4.7/5 - (70 امتیاز)