عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

 

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارندعبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

هنگامی که یک رابطه تازه است، هر دوی شما جهان را از طریق عینک های گل رز مشاهده می کنید. همه چیز تازه و جدید است. همانطور که به یکدیگر نگاه می کنید، فردی را می بینید که هیجان انگیز و بی نقص است.

حتی دنیای اطراف شما روشن تر و شادتر از قبل، پیدا کردن یکدیگر به نظر می رسد. در آن مرحله جدید رابطه، به راحتی می توان چیزهای دوست داشتنی به یکدیگر گفت. این کلمات شیرین به طور طبیعی وقتی شما در کنار هم هستید به وجود می آیند و هنگام جدا بودن از یکدیگر هم با استفاده از پیام یا تلفن در تمام ساعات شبانه روز.

با گذشت زمان، همه چیز تغییر می کند. چالش هایی رخ می دهد، نقص هایی ظاهر می شود. عینک های گل رز از بین می روند و واقعیت به وجود می آید. این زمانی است که عشق کم تری احساس می کنید.

در این مرحله از عشق پا برجا (در حالت ایده آل، طولانی ترین قسمت روابط شما) گفتن چیزها ی عاشقانه و دوست داشتنی نسبت به یکدیگر، تلاش بیشتری می طلبد. عشق تلاش بیشتری نیاز دارد، و تمرین باعث عالی ساختن آن می شود. همانطور که در زندگی طوفان هایی هم وجود دارد، عشق و قدردانی عمیق تری نسبت به همدیگر ایجاد می کنید.

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

مواردی که عشق را زنده نگه می دارد :

اگر مدتیست که از آن مرحله تازگی خارج شده اید و می خواهید از رشد یک عشق عمیق تر و بالغ تر حمایت کنید، دیگر جلوترش رو نگاه نکنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای ازدواج یا روابط خود انجام دهید این است که هر چند وقت یکبار گفتن این عبارات کوچک را تمرین کنید.

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

عالی به نظر می آیی :

هرچند که شما هر دو پیرتر می شوید، تعریف و تمجید ها می تواند بیش از هر زمان دیگری معنی داشته باشد زیرا بعد از گذشت هر سال چین و چروک و  وزن اضافی افزایش می یابد. اگر می توانید بگویید : شما عالی به نظر می رسید. آنچه شما در واقع می گویید این است : من هنوز هم  از نظر جسمی شما را جذاب می بینم. بنابراین با گذشت هر سال، همسرتان می داند که شما هنوز هم از زیبایی بیرونی و زیبایی درونی او لذت می برید.

متشکرم :

پس از اینکه یک زوج برای مدتی با هم زندگی کردند، برای آن‌ها عادی است که یکدیگر را بپذیرند . ما از طرف دیگر زندگی انتظار داریم که بدون خواستن و بدون توجه نقش خود را به خوبی برآورده کند . متشکرم  یک کلمه ساده برای گفتن است، اما مهم‌ترین نیز هست. وقتی تشکر و قدر دانی می کنید، آنچه که واقعا  می‌گویید این است که من از هر کاری که برای من می‌کنید تقدیر می‌کنم. شریک زندگی شما احساس خوبی خواهد داشت که متوجه شده‌اید و وقتی برای آن اختصاص داده اید.

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

فکر می کنم فوق‌العاده هستی :

وقتی ما انتخاب می‌کنیم که سال‌ها و سال‌ها با کسی باشیم، گاهی فکر می‌کنیم که فرد دیگر باید به طور جادویی بداند که ما چه فکر می‌کنیم. هر چه باشد، اگر در مورد دنیای دیگری فکر نکنیم، زمان زیادی را با هم نخواهیم گذراند، درست است؟ الان وقتش است که آن افکار را بیان کنیم. به شریک زندگی خود بگویید : من فکر می‌کنم شما فوق‌العاده هستید اما در اصل آنچه که واقعا می‌گویید این است : من فکر می‌کنم شما فردی خوب هستید و من عاشق بودن با شما هستم .

من در هر صورت دوستت دارم :

وقتی همسرتان اشتباه می کند، می تواند برای هر دوی شما سخت باشد. اما آنچه شما در آن لحظه می گویید تأثیر ماندگار در روابط شما خواهد داشت. وقتی می گویید من در هر صورت دوستت دارم، آنچه شما واقعاً می گویید این است که : بدون در نظر گرفتن اشتباه، من هنوز هم تو را دوست خواهم داشت. حتی بزرگسالان هم نیاز دارند که بدانند دوستشان دارند، با وجود اینکه گاهی اوقات انتخاب های بدی انجام می دهند یا کار اشتباهی مرتکب می شویم.

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

ما از آن عبور خواهیم کرد :

آب و هوای طوفانی در زندگی می تواند به معانی بسیاری برای زوجین داشته باشد: تحمل مرگ، گذر از مشکلات مالی، از دست دادن شغل، مسائل مهم بهداشتی و موارد دیگر. نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما عشق را در سرتاسر مسیر احساس می کند. وقتی می گویید : ما از آن عبور خواهیم کرد، در واقع می گویید : ما یک تیم هستیم و من در کنار شما هستم.

بله، من دوست دارم :

شاید به رفتن به تئاتر علاقه مند نباشد، یا  شیفته حضور در مسابقات ورزشی نیستید. اما اگر شخص قابل توجه شما آن چیزها را دوست دارد، وقت آن است که حمایت خود را نشان دهید. با گفتن : بله، من دوست دارم در واقع می گوید : من از شما پشتیبانی می کنم و می خواهم آنچه را که دوست دارید به اشتراک بگذارید.حمایت شما نشان می دهد که آنها را به اندازه کافی دوست دارید گذشته از چیزی که خودتان می خواهید انجام دهید، همسر خود را اولویت قرار می دهید.

من درک می‌کنم :

وقتی عشق بالغ می شود، همسران چه از نظر ظاهری و فکری یکدیگر را می شناسند. ما از همدیگر مراقبت می کنیم و با گذشت زمان متوجه چیزهایی می شویم. وقتی زندگی را در کنار هم تجربه می کنیم، می فهمیم چه  مواردی ما را به هم می ریزد. شاید در کار با مشکلی روبه رو هستید. به دلیل سابقه زندگی در کنار هم، می دانید که این مورد چه احساسی در او را ایجاد می کند.

با گفتن : من درک می کنم،در واقع می گوید: من تو را می فهمم . این باعش آرامش می شود که بدانید کسی شما را می فهمد و درک می کند بدون اینکه مجبور باشید احساسات خود را توضیح دهد. داشتن این ارتباط برای عشق و ازدواج پایدار واجب و بنیادی است.

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

چه کاری می توانم برایت انجام دهم :

یکی از اساسی ترین تعاریف عشق، اولویت قرار دادن نیازهای شریک زندگی بر نیاز های خودمان است. ممکن است این کار را برای فرزندانمان بسیار آسان انجام دهیم، اما گاهی اوقات این کار را برای همسرمان فراموش می کنیم. سعی کنید به یاد داشته باشید که از همسرتان بپرسید : چه کاری می توانم برای شما انجام دهم، که در حقیقت می گوید : من می خواهم از شما حمایت کنم و بار شما را کم کنم.

فدا کردن وقت خود برای چیزی که همسرتان به آن احتیاج دارد، رابطه شما را تقویت می کند.

من برای تو اینجا هستم :

یکی از بهترین قسمت های زوج بودن ایت است که همیشه کسی را دارید تا به او تکیه دهید. به همسر خود یادآوری كنید كه او همیشه می تواند روی شما حساب كند. به او بگویید : من اینجا برای شما هستم، که در حقیقت می گوید : من شریک زندگی شما هستم. شریک بودن به این معنی است که شما برابر هستید و به خاطر یکدیگر تعلق دارید و همیشه پشت یکدیگرهستید.

عبارات ساده ای که شما را عاشق نگه می دارند

دوستت دارم :

بسیار ساده اما بسیاری غافل از آن هستند. این دو کلمه باید هر روز به شریک زندگی گفته شود. این کلمات مراقبت و فداکاری شما را تأیید می کند. وقتی می گویید : من تو را دوست دارم، آنچه که در واقعاً می گویید این است که : از حالا تا ابد، شما تنها و فقط تو هستی و هرگز تنها نخواهی ماند.

سخن پایانی :

اجازه ندهید حتی یک روز هم بدون گفتن چیزهای دوست داشتنی مانند اینها به همسرتان بگذرد. همیشه اطمینان حاصل کنید که همسرتان از شما احساس قدردانی، اعتبار، ایمنی و امنیت دارد. هر روز چند مورد از این عبارات کوتاه را انتخاب کنید،  به زودی هر دو احساس محبت بیشتری نسبت به یکدیگر خواهید داشت.

 

مطالب مرتبط :

چگونه یک دوستی را پایان دهیم، قطع رابطه دوستی

تأثیر خواب بر سلامت روان، اهمیت خواب کافی

3.5/5 - (2 امتیاز)