معرفی برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی

معرفی برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی

معرفی برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی در سال 1400

مقوا یکی از مهم ترین متریال های بسته بندی در تمام جهان است ، پروسه چاپ و بسته بندی جعبه های مقوایی به دلیل ارزان بودن ، شکل پذیر بودن و تجدید پذیری در محیط زیست به گزینه اول بسیاری از تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات شان تبدیل شده است.

متریال های (مقوا ، فلز ، پلاستیک) از رایج ترین موارد استفاده برای بسته بندی هستند. اما چاپ روی مقوا از همه آسان تر است. طراحی و رنگ بندی و از همه مهم تر خلاقیت در بسته بندی می تواند یک محصول را به اوج فروش برساند. بسته بندی از محصول در انبارداری ، انتقال از کارخانه و انبارها به فروشگاه ها ، قرارگیری در قفسه فروشگاه ها ، حمل راحت توسط مشتری به منزل ، سهولت در استفاده و نگهداری از محصول در خانه ها مراقبت می کند.

چاپ و بسته بندی و جعبه سازی بعنوان یک صنعت شناخته می شود که تمامی تولیدکنندگان با آن ارتباط دارند ، بنابراین این صنعت اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین نگاهی خواهیم داشت به برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی در ایران تا با آن ها به طور کامل آشنا شویم و نقاط قوت و ضعف هرکدام را بررسی کنیم.

در حال حاضر صنایع زیر به صورت دائم و با تیراژ بسیار بالا نیاز به جعبه های مقوایی بسته بندی دارند:

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی جعبه دارویی

بسته بندی محصولات پلیمری (دستکش یکبار مصرف و ماسک با اپیدمی کرونا در ایران و جهان)

بسته بندی فست فود

صنایع بهداشتی

جعبه دستمال کاغذی

صنایع نور و روشنایی

لوازم یدکی خودرو

و . . .

از عواملی که برای رتبه بندی این سایت ها در نظر گرفته ایم می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

تکنولوژی و نیروی متخصص

تحویل به موقع

خلاقیت در طراحی و جعبه سازی

استفاده از متریال مناسب

سابقه نیک در صنعت چاپ و بسته بندی

 

رتبه 1 شرکت های برتر چاپ و جعبه سازی : سی گل باربد

معرفی برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی

بهترین شرکت چاپ و بسته بندی

با 19 سال سابقه حضور در صنعت چاپ و بسته بندی و سابقه همکاری با برندهای گلرنگ ، چی توز ، شرکت های دارویی معتبر ، لامپ پارس ، کاسترول ، بوش کاسپین ، الوان ، هوم پلاس ، دلفین ، دایتی ، پیلگون ، پاندا ، بادوک ، آیری و . . . دفتر مرکزی سی گل باربد در اکباتان تهران واقع شده است.

سی گل باربد با استفاده از نیروی متخصص و به کار بردن به روزترین دستگاه ها توانسته در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار فعال و گسترده با برندهای نام آشنای ایرانی همکاری کند. دیگر مزیت این شرکت پیگیری و همراهی مدیریت مجموعه از ابتدای سفارش تا موقع تحویل نهایی است که نشان مشتری مداری و حرفه ای بودن در این عرصه می باشد. با توجه به سابقه عالی این شرکت ، هیچ نقطه ضعفی را نمی توان برای آن برشمرد ، به دلیل حجم بالای فعالیت سی گل باربد تنها سفارش های جعبه سازی و چاپ و بسته بندی بالای 20 هزار عدد را قبول می کند.

برای مشاهده نمونه کارهای جعبه سازی و چاپ و بسته بندی سی گل باربد به این لینک مراجعه کنید.

 

رتبه 2 : آوین پک

معرفی برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی

با 15 سال سابقه فعالیت در تولید کارتن خرما، جعبه خرما، کارتن میوه، کارتن بسته بندی، جعبه بسته بندی، جعبه لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی، کارتن لوازم خانگی و الکتریکی، کارتن لوازم و تجهیزات پزشکی، کارتن اسباب بازی، جعبه کفش، کارتن کفش جعبه خشکبار، جعبه زغال ، دفتر مرکزی : کرج، کمالشهر

این جعبه سازی در کرج واقع شده است که در زمینه تولید جعبه مقوایی و کارتن سازی فعالیت می کند. جعبه خرما و خشکبار از عمده فعالیت های این مرکز هستند. از نقاط قوت این مجموعه می توانیم به مشتری مداری و فعالیت عمده در زمینه کارتن سازی اشاره کنیم.

 

رتبه 3 : تاپ پک

سابقه فعالیت در زمینه تولید جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی ، دفتر مرکزی این مجموعه در تهران ، فاطمی واقع شده است. این جعبه سازی در زمینه تولید فست فود فعالیت های گسترده ای دارد که سابقا با نام بتاکارتن فعالیت داشت. جعبه های مقوایی و کارتن سازی از تولیدات این مجموعه هستند که با شرکت های مختلفی همکاری دارد.

 

4.6/5 - (7 امتیاز)