چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دخترچگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

اگر با دختری که دوست دارید را پیدا کرده باشید، گرفتن شماره تلفن وی قدم بعدی برای ایجاد یک ارتباط عالی و تنظیم قرار است. اما درخواست شماره او می تواند یک کار دلهره آور باشد. طبیعی است که احساس استرس کنید ، اما اجازه ندهید که این روند به یک فرآیند پیچیده یا قریب به اتفاق تبدیل شود. در حین مکالمه خود، توجه او را با شوخ طبع و جذابیت جدب کنید. سپس، هنگامی که شما در حال همان خال و هوا هستید، شماره او را مستقیماً بخواهید. این که آیا می خواهید یک قرار هماهنگ کنید یا گفتگوی خود را به سادگی ادامه دهید، دلیلی برای گرفتن شماره بیان کنید که او با خوشحالی با آن موافقت کند.

 

مکالمه را شروع کنید

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

در ابتدای مکالمه خود را معرفی کنید.

این که آیا شما ازگوشه ی اتاق به او نزدیک می شوید، به عنوان غریبه با او جکی را با او درمیان می گذارید  یا در گروهی از دوستان  او را ملاقات می کنید، لازم است خود را به درستی معرفی کنید. شما می توانید با یک تیتر خیری یا سؤال شروع به شکستن یخ کنید،یا دلیل آنکه انجا حضور دارید را بیان کنید. در هر صورت با معرفی خود شروع کنید، تماس چشمی برقرار کنید، لبخند گرم، نام خود را به او بگویید و از او بخواهید خودش را معرفی کند

  • اگر در کلاس جدید گیتار شرکت می کنید، سعی کنید با چیزی مثل، قبلاً در یکی از این کلاسها حضور داشته باشید؟” در ادامه با ما همراه باشید، نام من میثم است ، نام شما چیست؟
  • اگر چند دقیقه گپ زده اید ، اما هنوز اسامی رد و بدل نشده است ، فقط مکث کنید تا بگویید: من دیوید هستم ، به هر حال. او هم احتمالاً نام خود را می گوید، یا می توانید نام او را بپرسید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

سؤالاتی با جواب های باز از او بپرسید تا مکالمه ادامه یابد.

با طرح سؤالاتی در مورد او، گفتگوی خود را طولانی تر کنید. با مباحث مربوط به موقعیتی که در آن قرار دارید شروع کنید ، سپس به سمت مباحث شخصی تر مرتبط با کار، مطالعات، دوستان و خانواده خود بروید. با سؤال درباره سلیقه شخصی، جاه طلبی ها و نظرات خود ، او را بهتر بشناسید. تمام توجه خود را هنگام صحبت کردن به او نشان دهید که به واکنشهای وی اهمیت می دهید و مشتاقانه مایل هستید او را بسناسید.

  •  به عنوان مثال : بعد از کلاس گیتار، می توانید از او در مورد تجربه نوازندگی گیتار و اینکه او چگونه مربی را دوست دارد بپرسید. سپس وقتی به سمت درب می روید، می توانید بگویید “بنابراین ، اینجا زندگی می کنید؟” یا “چه مدت در شهر بوده اید؟” تا گفتگو را به سطح شخصی تری منتقل کنیم.
  • زاویه بدن شما به سمت او باشد ، تلفن یا حواس پرتی های دیگر را دور نگه دارید و به او  گوش بسپارید که آنچه می گوید برای شما مهم است
  • اگر در رسانه های اجتماعی گپ می زنید، از سؤال درباره پستها یا تصاویر اخیر وی بپرسید و از آنجا به موضوعات مهمتری بپردازید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

شروع به اضهار علاقه کنید تا به او نشان دهید عاشق او  هستید.

اگر به نظر می رسد مکالمه شما خوب پیش می رود، آن را به سمت معاشقه هدایت کنید تا اهداف شما روشن شود. دل ربایی خود را آغاز کنید. سعی کنید بازیگوشانه او را اذیت کنید. سعی کنید از مهارتها، هوشمندیها و شخصیت او و همچنین از ظاهر او تعارف کنید. از زبان بدن باز و پذیرا استفاده کنید، موانع لمسی را مودبانه بشکنید و او را لمس کنید تا نشان دهید که مجذوب او هستید

  • هنگام معاشقه، سعی کنید او را با یک شوخی یا جک بخندانید.
  • اگر تصمیم دارید بازیگوش باشید و او را اذیت کنید، زیاده روی نکنید.  یک اتفاق خنده دار یا یک شوخی جالب را بگویید مثلا به نظر می رسد که کسی در کلاس ما واقعاً باید رشته های گیتار خود را تنظیم کند … تو بودی؟
  • اگر در رسانه های اجتماعی در ارتباط هستید، از ایموجی های بازیگوشانه استفاده کنید تا طرف شوخ خود را نشان دهید و لحن پیام های خود را روشن کنید

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

برنامه شماره دادن به دختر

چیزهای شخصی در مورد خودتان بگویید تا مهربانی خود را نشان دهید.

هنگامی که مکالمه خود را به سطح عمیق تری هدایت می کنید، با پاسخهای معنادار خودتان را با او هماهنگ کنید. یک داستان کوتاه و شیرین از دوران کودکی را نقل کنید که باعث می شود قلب او تحت تاثیر قرار بگیرد، درباره اینکه چقدر دوست دارید حیوان خانگی یا خواهر و برادرهایتان را دوست داشته باشید صحبت کنید، یا هنگام بحث درباره کار و جاه طلبی های خود صادق و آسیب پذیر باشید. تعادل بین نشان دادن وجه شوخ طبعی و معاشقه خود با مهربانی نشان دهید تا نشان دهید که شما فقط به او ضربه نمی زنید بلکه در واقع می خواهید او را بشناسید.

  • بعد از اینکه او توضیح داد که چه شغلی دارد، می توانید درباره آرزوهای خود چیزی بگویید: این خیلی عالی است که شما یک معلم هستید! من کار با بچه ها را هم دوست دارم. من در واقع یک مربی لیگ کوچک برای تیم برادر کوچکترم هستم.
  • مگر در مواردی که او از شما بخواهد به کار خود ادامه دهید، سؤال دیگری مانند “چه سطح درسی را تدریس می کنید؟” یا “بیس بال دوست داری؟”
  • از بازجویی از وی در مکالمه یک طرفه خودداری کنید.  بر روی یک گفتگو متعادل و یک محیط راحت تمرکز داشته باشید که در آن هر دو می توانید شروع کنید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

روی مکالمه خود متمرکز شوید و از طرح سوال خودداری کنید.

درخواست شماره یک دختر می تواند بسیار دلهره آور باشد، به خصوص اگر در موقعیت های اجتماعیمظطرب می شوید. اما اگر نسبت به نحوه درخواست شماره او وسواس داشته باشید، ممکن است پریشان یا بی توجه باشید. سعی کنید به جایی برسید که هر دو نسبت به یکدیگر احساس راحتی کنید. این مسئله باعث می شود که سؤال بسیار ساده تر شود!

  •  برای انجام یک مکالمه راحت و سرگرم کننده تلاش کنید تا جذابیت خود را از دست ندهید یا توجه او را.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

اعتماد به نفس داشته باشید تا جذاب باشید

تماس چشمی مستقیمی برقرار کنید، وضعیت  استادن خوبی داشته باشید و صدای خود را ثابت نگه دارید. به او نشان دهید که عاشق خودتان هستید و دوست دارید با افراد جدید ملاقات کنید. اگر او فکر کند که شما نسبت به خودتان احساس خوبی دارید، نسبت به شما نیز احساس خوبی خواهد پیدا کرد

  • اگر اعتماد به نفس خود را نشان دهید، به نظر می رسد که در گرفتن شماره دختران موفق هستید،این نشان می دهد دختران دیگر شما را مطلوب می دانند.
  • احساس عصبی بودن کاملاً طبیعی است، اما اگر نشانه هایی از اضطراب یا لرزش نشان می دهید، ممکن است به نظر برسد که عادت ندارید با دختران صحبت کنید، یا اینکه معمولاً کم ارزش قلمداد می شوید این ممکن است او را نگران کند که مسئله ایی در مورد شما وجود دارد.
  • با در نظر گرفتن اینکه واقعاً بدترین سناریو چندان هم بد نیست، خود را آرام کنید. بدترین اتفاقی که می تواند رخ دهد این است که شما شماره تلفن او را می پرسید، او حاضر نیست آن را به شما بدهد، و سپس گفتگو را پایان می دهید. شما زنده خواهید ماند!

 

درخواست شماره تلفن

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

چگونه مخ دختری که نمی شناسیم را بزنیم

موضوع را در وسط مکالمه خود مطرح کنید تا شانس خود را بیشتر کنید

صبرنکنید تا مکالمه پایان یابد و انرژی شروع به از بین رفتن کند و انگاه درخواست کنید. درعوض، درخواست خود را در اوج انجام دهید، هنگامی که هر دو آرام هستید و بیشترین اوقات خوش ​​را در کنار هم داشته باشید. هنگامی که احساس راحتی می کنید و هر دو می خندید و لبخند می زنید ،درخواست خود را مطرح کنید.

  • وقتی به جایی رسیدید که فکر کنید، “من آنقدر عالی صحبت می کنم که حتی نمی خواهم با درخواست شماره تلفن او صحبت را قطع کنم” ، باید فوراً درخواست کنید.
  • اگر شماره او را در وسط مکالمه خودگرفتید، می توانید برای مدتی گفتگو را ادامه دهید.
  • بلافاصله پس از گرفتن شماره به او زنگ نزنید. او ممکن است فکر کند شما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستید تا به دنبال ارتباط.
  • اگر در مکالمه احساس ضعف می کنید، یا او به اصراف توجه می کند، تلفن خود را چک می کند، یا سعی می کند با دوستانش به عنوان فرار در تماس باشد، شانس خود را از دست داده اید. صبر کنید تا مکالمه بعدی شما شانس توجه و گرفتن شماره را بیشتر کنید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

چگونه با یک دختر دوست شویم

سعی کنید درخواست خود مشخص کنید مخصوصا در باره ی بیرون رفتن برای قرار 

اگر واقعاً دختر را دوست دارید، به جای این که شماره بخواهید، از او دعوت کنید تا با شما بیرون برود. اهداف خود را روشن کنید. در وسط گفتگوی عالی، شما بگویید ، “من باید به زودی بروم، اما من واقعاً می خواهم هفته آینده این گفتگو را به صرف شام یا نوشیدنی ادامه دهم. نظر شما چیست؟” اگر او بگوید که ایده را دوست دارد ، بگویید “عالی! بیایید شماره ها را مبادله کنیم تا بتوانیم با هم هماهنگ شویم.”

  • اگر از او برای قرار و بیرون رفتن درخواست کنید ، دریافت شماره اوجزء جزئیات و منطقی محسوب می شود.
  • اگر در رسانه های اجتماعی پیام ارسال کرده اید ،چیزی مانند این بگویید “بیایید این را حضوری برسی کنیم، شماره تلفن شما را نیاز دارم تا به زودی بتوانیم تاریخ مناسبی ترتیب دهیم.”
  • این روش عدم اطمینان پیرامون درخواست شما را از بین می برد. اگر او نداند که چرا شما شماره می خواهید، ممکن است تمایلی به شماره دادن نداشته باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که متعهد باشید و سر قولتان هستید. اگر یک قرا ترتیب می دهید، در طی 24 ساعت با جزئیات او را مطلع کنید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

پیشنهاد دوستی به دختر

بیان کنید که برای هماهنگی به شماره او احتیاج دارید تا نشان دهد که به او علاقه مند هستید.

به جای درخواست شماره او، رویكردمطمئن تری داشته باشید. چیزی را امتحان کنید، سلام ، من به شماره شما نیاز دارم تا بتوانیم قرار خود را در هفته آینده هماهنگ کنیم. یا اگر در مورد قرار خاصی بحث نمی کنید ، بگویید، “من واقعاً شما را دوست دارم. من به شماره شما احتیاج دارم تا بتوانیم این کار را ادامه دهیم. ” در هر صورت ، او از رویکرد شما در مورد آینده استقبال می کند می داند که در این مورد جدی هستید.

  • برای یک کمتر ادعاگر، درخواست خود را مانند این عبارت بیان کنید: “بگذارید شماره شما را بگیرم” یا “من می خواهم شماره شما را بگیرم”. فقط مطمئن باشید که دلیل خود را دنبال می کنید: “… بنابراین من می توانم بعضی وقت ها از شما سؤال کنم” یا “… بنابراین ما می توانیم زودتر صحبت کنیم.”

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

پیشنهاد دهید که برای ارسال یک مطلب یا ویدئو به او شماره اش را نیاز دارید 

این یک روش عالی درخواست شماره در مکالمه شما است. در حین گپ زدن، برای ارسال مقاله، ویدیو، یادداشت یا هر چیز دیگری. اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که او از آن لذت ببرد یا  بخندید.به طور اتفاقی آن را ذکر کنید و به طور خاص توضیح دهید که چرا فکر می کنید او آن را دوست دارد. سپس ، هنگامی که او از این موضوع هیجان زده شد، به منظور ارسال لینک یا رسانه ، اقدام به گرفتن شماره او کنید

  • اگر می دانید که او یک گیتاریست خاص را دوست دارد ، می توانید بگویید ، “من کاور یا ترک باورنکردنی یکی از آهنگ های آنها را در YouTube دیدم پ، فکر می کنم شما آن را دوست داشته باشید! آیا می توانم آن را برای شما ارسال کنم؟ ” سپس تلفن خود را بیرون بکشید و بگویید “بنابراین ، شماره شما چیست؟”

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

درخواست دوستی به دختر

 اول شماره خود را به او بدهید تا او آماده شود شماره اش را به شما بدهد.

برای این روش، قلم و کاغذی داشته باشید تا بتوانید شماره خود را بر روی آن بنویسید. در حین مکالمه، یک تکه کاغذ یا دستمال بیرون بیاورید. یا سعی کنید بازیگوشانه یادداشت های چسبنده او را بگیرید یا ببینید که آیا به شما اجازه می دهد گوشه نوت بوکش بچسپانید. سپس شماره خود را  به همراه نام خود و یک پیام زیبا بنویسید که مربوط به مکالمه شما بوده است.

  • شما می توانید چیزی مانند ، “555-555-1234. برای نواختن گیتار بد و مکالمه عالی جان،
  • فقط یادداشت خود را ننویسید و فرار کنید. واکنش او را تماشا کنید و ببینید لبخندی دارد یا می خندد. اگر او این کار را کرد ، با دقت بپرسید ، “آیا من می توانم مال شما را هم داشته باشم؟” اگر او کمی نامطمئن به نظر می رسد ، عادی رفتار کنید و توضیح دهید که دوست دارید گاهی یک قرار را هماهنگ کنید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

اگر می خواهید غیرمستقیم باشد، می پرسید که آیا او می خواهد شماره مبادله کند.

به جای پرسیدن رشماره های وی با “آیا می توانم شماره شما را داشته باشم؟” سعی کنید آن را به عنوان پیشنهادی برای کاری که می توانید با هم انجام دهید بیان کنید: “بیایید شماره ها را داشته باشیم تا بتوانیم هفته آینده آن قرار را تنظیم کنیم” یا “سلام ، چطور می توانیم شماره ها را مبادل کنیم تا بتوانیم صحبت کنیم؟” مطمئن باشید که پیشنهاد شما را با لحنی خوش بینانه و دلگرم کننده می پذیرد بنابراین احتمال بیشتری دارد که موافقت کند.

  • برای گرفتن شماره وی پس از برقراری ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی، توضیح دهید که به داشتن شماره ها علاقه دارید تا مکالمه خود را از برنامه ها به دنیای واقعی منتقل کنید.

 

پاسخ مثبت

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

بلافاصله تلفن خود را به او بسپارید تا بتواند به راحتی ارقام خود را وارد کند.

تلفن خود را ارائه دهید تا شماره دادن را به یک فرآیند آسان تبدیل کنید و فکری کند که نمی خواهید از آن امتناع کند. وقتی درخواست خود را بصورت شفاهی می گویید  ، صفحه “افزودن مخاطب جدید” را بر روی تلفن خود بکشید. سپس آن را به او بسپارید تا بتواند نام و شماره خود را تایپ کند.

  • این تاکتیک در یک محیط پر سر و صدا مانند یک کنسرت به خوبی کار می کند. او نمی توانداشتباهتایپ کند و شما مجبور نخواهید شد شماره ها را بشنوید.
  •  در بین مردم در بسیاری از زمینه های مختلف، مشخصات تماس خود را در تلفن های افراد دیگر تایپ می کنند، بنابراین از این رفلکس استفاده کنید.

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

پیام برای دوستی

بلافاصله پس از گرفتن شماره او پیام دهید

حتی اگر هنوز هم در کنار یکدیگر نشسته اید، یک پیام خنده دار و خنده دار به او بزنید تا او هم شماره شما را داشته باشد. چیزی کوتاه و شیرین بفرستید که باعث لبخند زدن او می شود

  • چیزی شبیه این را امتحان کنید ، “این جیمز است ، نوازنده گیتار دلباخته که اخیراً ملاقات کرده اید.”
  • با اولین متن ازبخواهید که کمی جلوتر باشد: “سلام ، این پیام پایتون است ، قرار شما برای جمعه آینده (؟)”

چگونه از دختر شماره بگیریم و بدهیم، آشنایی با دختر

اگر او تصمیم گرفت به شما شماره بدهد با احترام واکنش نشان دهید.

او ممکن است بخواهد به دلایل مختلفی که هیچ ارتباطی با شما ندارد شماره به شما ندهد. بیان کنید که تصمیم او را بدون هیچ گونه احساس سختی می پذیرید. در صورت تمایل از پاسخ خود برای پایان دادن به گفتگو به صورت دوستانه استفاده کنید.

  • سعی کنید چیزی مانند ، “اوه ، اشکالی ندارد. خوب ، به هر حال صحبت کردن با شما عالی بود. امیدوارم که شب خوبی داشته باشید! “
  • اگر او در حال حاضر یک دوست پسر دارد و یا در حال حاضر علاقه ای به ملاقات ندارد ، احساس راحتی کنید که همه چیز را دوستانه نگه می دارید.

منبع :wikihow

 

مطالب مرتبط :

چگونه عاشق شویم و عاشق بمانیم

نشانه های عاشق شدن یک مرد، رفتار مرد عاشق

 

 

4.4/5 - (134 امتیاز)