چگونه از یک دختر درخواست قرار ملاقات کنیم

چگونه از یک دختر درخواست قرار ملاقات و بیرون رفتن کنیم

این می تواند درخواست ترسناک باشد که از کسی که دوست دارد درخواست قرار ملاقات و بیرون رفتن کنیم. هنگامی که شما حاضر هستید این سؤال را به صورت حضوری یا آنلاین مطرح کنید، به یاد داشته باشید رک و مستقیم باشد، از او بخواهید که کاری خاص انجام دهد و تا حد امکان اعتماد به نفس داشته باشید. اگر می خواهید قبل از بیرون رفتن و قرار ملاقات میزان علاقه او را اندازه گیری کنید، سعی کنید به زبان بدن او توجه کنید این می تواند در مورد آنچه فکر می کند چیزهای زیادی به شما بگوید! مهم نیست که جواب او پس از درخواست چیست ، افتخار کنید که خودتان را در آن شرایط قرار داده اید.

 

شخصا از او بخواهید :

 

برنامه ریزی کنید تا اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

داشتن برنامه کمک می کند تا رک و روراست باشید تا سوء تفاهم وجود نداشته باشد.شما می خواهید که او بداند شما به معنای عاشقانه از او می خواهید، نه فقط به عنوان دوست، نیازی نیست که یک نوشته را کلمه به کلمه تکرار کنید،اگر بدانید که چه چیزی را بگویید  احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. در اینجا چند نمونه از مواردی که شما می توانید بیان کنید آورده شده است :

  • من یک بلیط کنسرت گرفتم آیا می خواهید با من بیایید؟
  • آیا می خواهید به کتابفروشی جدید برویم و یک قهوه  بعد از آن میل کنیم؟
  • من دوست دارم آخر هفته آینده شما را به شام دعوت کنم نظرتون در مورد برج میلاد چیه ؟
  • اگر واقعاً خجالتی هستید، از این مورد به نفع خود استفاده کنید. شما حتی می توانید برنامه هایی برای گفتن داشته باشید مثل:می دانید که  یک فرد بسیار خجالتی هستم و این برای من کمی ناخوشایند است ، اما می خواستم به شما بگویم که فکر می کنم شما واقعاً خوب هستید و حس خوبی دارید. . آیا می خواهید آخر هفته آینده بولینگ بازی کنیم

 

صبر داشته باشید و زمانی از او درخواست کنید که روحیه ی خوبی داشته باشد

اگر توجه داشته باشید که او از چیزی ناراحت و عصبانی به نظر می رسد، شاید بهترین زمان برای درخواست قرار نباشد. سعی کنید پس از اتفاقی خوبی که برای او رخ می دهد او را بدست آورید مانند اینکه او در آزمون نمره خوبی کسب کند یا برای شغلی که می خواهد مصاحبه کند.

  • درخواست از دختر به صورت حضوری می تواندبسیار پر استرس باشد برای کمک به کاهش اضطراب خود، مهلتی برای خود را تعیین کرده و متعهد شوید که قبل از آن تاریخ از اودر خواست  کنید. وقتی مکالمه را شروع کردید ، فقط چند دقیقه طول می کشد تا از او بخواهید

نکته : اگر او به تازگی با کسی بهم زده است ، ممکن است شما وسوسه شوید که بلافاصله به او برسید. اما  او نیاز به کمی وقت برای خود دارد.. در ضمن، دوستی به او گوش کنید و فرصت بدهید.

 

وقتی که تنها باشد با او صحبت کنید 

اگر دختری با گروهی از دوستان خود است وقتی سعی می کنید از او در خواست کنید، ممکن است خجالت زده شود و یا قادر به صحبت صریح نباشد زیرا ممکن است در مورد اینکه چند نفر تعامل شما را تماشا می کنند احساس ناراحتی کند. برنامه ای را بچینید که بتوانید راحت با او صحبت کنید.

  • شما هنگامی می توانید بعد از کلاس از او درخواست کنید
  • شما می توانید از او بخواهید که بعد از جلسه منتظر بماند زیرا سؤالی از او دارید.
  • حتی می توانید برای او متنی ارسال کنید که از او بخواهد تا جایی شما را ملاقات کند.

 

تماس چشمی داشته باشید و تمام تلاش خود را بکنید تا واضح صحبت کنید

وقتی فرصت مناسب پیدا کردید، یک نفس عمیق بکشید. لبخند بزنید، تماس چشمی ملایم برقرار کنید و صاف بایستید. از خیره شدن به زمین یا زل زدن و منمن کردن خودداری کنید. به یاد داشته باشید ، لازم نیست بیش از 2-3 جمله بگویید.

  • اگر استرس دارید چندین بار آنچه را که میدخواهید بگویید جلوی آینه تمرین کنید.
  • شما همچنین می توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را  خودتان گوش کنید تا ببینید که چگونه حرف می زنید و هرگونه تغییرات لازم را انجام دهید. آیا  ام یا مکث زیادی دارید؟ تمرین کنید تا طبیعی به نظر برسد.

 

 از او بخواید تا قرار بگذارید 

وقتی توجه او را جلب کردید و با او صحبت می کنید، فقط باید نفس عمیق بکشید و با آرامش از او تاریخ بخواهید. مثلاً بگویید: آیا می خواهید این یکشنبه نوشیدنی را در کافه جدید بخورید؟ یا من می خواهم شما را بهتر بشناسم.به یاد داشته باشید رو راست و با اعتماد به نفس باشید

  • اگر می خواهید کاری را کمی عاشقانه تر انجام دهید، چیزی مانند گل فرستادن به خانه او در نظر بگیرید. سپس، شخصاً با از او پیگیری کنید مانند آن را  بگویید ، “امیدوارم گلهایی را که من ارسال کردم دوست داشته باشید. نظر شما در مورد بیرون رفتن این آخر هفته چیست؟ “
  • شما همچنین می توانید کاری کمی خارج از چهر جوب انجام دهید، مثل اینکه یک پیتزا را با یک یادداشت به او تحویل دهید که می گوید “این کمی پنیر است، اما من دوست دارم آخر هفته با شما شام بیرون بروم.

 

بازخورد مثبت داشته باشید، مهم نیست که جواب چیست

در بهترین حالت، او می گوید بله و می توانیدبرای آماده شدن قرار برنامه ریزی کنید! اگر او شما را نادیده گرفت، طبیعی است که کمی احساس ناراحتی و خفگی کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا برداشت شخصی نداشته باشید. سعی کنید آن را به عنوان زمان نامناسب، فرد  نامناسب ببیند و به بهترین شکل ممکن بگذرید.

  • قطعاً سعی نکنید او را متقاعد کنید که اشتباه می کند. او می داند چه می خواهد و تلاش برای انجام کاری دیگر باعث می شود تا احساس ناراحتی کند.
  • سعی کنید چیزی شبیه به این را بگویید، اصلا جای نگرانی نیست. خوشحالم که حداقل خواسته ام  را بیان کردم لازم نیست تعجب کنید امیدوارم روز خوبی داشته باشی. صادق باشید و سعی کنید لبخند بزنید و طعنه آمیز نباشید.

 

با استفاده از پیام و رسانه های اجتماعی

 

اگر اینگونه ارتباط برقرار می کنید، از متن یا رسانه های اجتماعی استفاده کنید

بسیاری از قرارها از طریق متن، رسانه های اجتماعی و سایر روش های مشابه ترتیب داده می شوند. هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی درخواست از یک دختر ، هر کدام از روش ها را که احساس می کنید طبیعی تر می توانید ارتباط بر قرار کنید انتخاب کنید.

  • به خاطر داشته باشید که از طریق متن کاملاً واضح باشید تا اهداف شما به اشتباه فهمیده نشوند.

 

فعالیتی را انتخاب کنید و قبل از ارسال پیام خود از او بخواهید که انجام دهد

به جای اینکه مبهم باشد و یا او بخواهید که فقط تعطیل کند یا اینکه آخر هفته چه کاره است یک چیز جالب انتخاب کنیدکه فکر می کنید هر دو لذت خواهید برد. این چیزی برای بازخورد و پاسخ دادن به او انگیزه می دهد ، و شما هم به این فکر نمی کنید که اگر او بله بگوید چه باید بکنید. در اینجا چند ایده برتر قرار اول آورده شده است:

  • به یک گالری یا بازی بولینگ بروید
  • از یک کافی شاپ و یک کتاب فروشی استفاده کنید
  • برای فیلم برنامه ریزی کنید
  • به یک نمایشگاه یا جشنواره هنری رایگان بروید
  • داوطلب در پناهگاه محلی حیوانات برای کمک به حیوانات
  • پیتزا خانگی درست کنید و یک پازل را با هم انجام دهید

نکته : اگر می خواهید کاری انجام دهید که نیاز به بلیط داشته باشد از او بخواهید که به اندازه کافی آماده باشد خوب نیست اگر او در آخر هفته در دسترس نباشد و یا اگر بلیط ها همه فروخته شد 

 

متن کوتاه، شیرین و خاص باشد

برای او پیامی ارسال کنید که چیزی ساده باشد، مانند: من فکر می کنم شما واقعاً ناز هستید. آیا می خواهید روز جمعه باهم چیزی بخوریم ، گفتن این که فکر می کنید او جذاب است این پیام را برای او دارد که این یک پیام عاشقانه است و نه فقط یک پیام دوستانه

  • به یاد داشته باشید که در مورد یک فعالیت خاص سؤال کنید. به عنوان مثال: آیا می خواهید شنبه آینده با من به بیرون بروید؟ من فکر کردم که می توانیم شام بخوریم و فیلم ببینیم ، “بسیار عاشقانه تر از این حرف است که” می خواهید آخر هفته آینده یک وقتباهم بگذرانیم؟ ” دومی را می توان به اشتباه تفسیر کرد.
  • متن تنها گزینه نیست  از برنامه های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده کنید یا یک فیلم جالب از طریق اینستاگرام یا اسنپ چت ارسال کنید.

 

 

 

4.3/5 - (23 امتیاز)