چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه دختری را احساساتی کنیم.چیزی که بيشتر زنان و دختران مي خواهند بسیار روشن و آشکار است. برای اغلب خانم ها ظاهر فزیکي هکه چیز نمي باشد. آنها به مرداني علاقه مند هستند که هوش خوبي داشته باشد و عاطفه ی عميق داشته باشند.شاید شما همیشه علاقه نداشته باشید که این خصیصه ها را در خود پرورش بدهید یا شاید حتی از آنها اگاهی کامل نداشته باشید.

برای همین ما در سایت ژاویز چند خصیصه مهم را گردآوری کرده ایم که بیشتر زنان و دختران به صورت بسیار جدی در شریک عاطفی خود جستو جو می کنند. مثلا داشتن اعتماد به نفس در تصمیم گیری ها وسوسه کننده است بیشتر خانمها دوست دارند با مردی بیرون بروند که می گوید ساعت هشت پل عشاق منتظرت هستم نه ادمی که مدام میپرسد خب!! کجا بریم.

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه یک زن را طلسم کنیم

بیشتر شخصیت درونی فرد را ببینید تا ظاهر :

اولین و مهم‌ترین نکته، درنظرگرفتن شخصیت فرد مقابل است. در زندگی گذشته‌ی همه‌ی ما اتفاقات و مواردی وجود دارد که دوست نداریم آنها را به یاد بياوریم. این گذشته ممکن است بد، دردناک یا تحقیرآميز باشد. اما این مسائل ربطی به خودِ حقیقی ما ندارند. هر کس زیر پوست و استخوانش یک شخصیت کامل دارد و به آن افتخار مي‌کند. هنگامي‌که با کسی (زن، مرد یا حتی کودک) صحبت مي‌کنيد، به‌دنبال آن شخصیت دروني بگردید و با او صحبت کنيد.

بااین‌حال، یافتن این شخصیت دروني در همه‌ی افراد به‌سادگی امکان‌پذیر نيست. در برخی افراد، این شخصیت زیر شخصیت‌های گوناگون عجیب‌وغریب و دروغین پنهان شده است. اگر نمي‌توانيد به شخصیت دروني فرد مورد نظرتان دست یابيد، وقت‌تان را هدر ندهید. راه‌تان را بگیرید و بروید.

 

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه قلب یک زن را تسخیر کنیم

نخستین زمينه‌های مشترک و تفاهم دارای اهمیت بسیاری است :

اگر مي‌خواهيد خودتان کسی را پیدا کنيد (و نه مادرتان!)، سعی کنيد بيشتر در مکان‌های عمومي حضور پیدا کنيد. تعامل با دیگران به تقویت مهارت های ارتباطی کمک مي‌کند. فرض مي‌کنيم در نهایت کسی را پیدا کرده‌اید که دوست دارید با او آشنا شوید. بهتر است نحوه برخورد در اولین ملاقات را یاد بگیرید زیرا اولین برخوردهای شما بسیار مهم هستند.

بيشتر خانم‌ها به جواهرات و لباس‌های زیبا علاقه دارند و برای انتخاب آن وقت زیادی صرف مي‌کنند. بنابراین، جملات سحرآميزی مانند «این دست‌بند چه‌قدر ظریف است و به دست‌تان مي‌آید» یا «این روسری بسیار زیبا، واقعا برازنده‌ی شماست» مي‌توانند تأثیر خوبي روی آنها بگذارند. خواهيد دید که به‌سادگی احساس خوبي درباره‌ی شما پیدا مي‌کنند.

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه وابسته کنیم

این اجازه را به او بدهید که بیشتر در مورد خودش صحبت کند :

این کار از همه آسان‌تر است. فقط شنونده خوبي باشید و گاهي نيز پاسخ‌هایی بدهيد که نشان دهد متوجه‌ی موضوع هستید. به مثال قبل برگردیم. شما از جواهر یا روسری یا حتی ژاکت خانم تعریف کرده‌اید و مکالمه‌تان آغاز شده است. معمولا او بحث را با صحبت درباره‌ی آن جواهر یا چیزی که از آن تعریف کرده‌اید ادامه خواهد داد. مثلا مي‌گوید: «مادرم این دست‌بند را برای روز تولدم به من هدیه داد.» سپس شما لبخند مي‌زنيد و مي‌گویید: «چه مادر خوش‌سلیقه‌ای دارید!» یا چیزی شبيه به آن که مي‌دانيد از آن خوشش مي‌آید.

حواس‌تان جمع باشد! به‌هيچ‌عنوان از خودتان صحبت نکنيد و با همه‌ی قدرت‌تان در برابر این وسوسه شیطانی مقاومت کنيد. این گفت‌وگو به طور کامل درباره‌ی اوست و اصلا نباید از خودتان حرفی بزنيد.

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

روانشناسی جذب خانمها

از صحبت درباره‌ی چیزهایی که ممکن است باعث اختلاف نظر و حساسیت شوند بپرهیزید :

سریع‌ترین راه ممکن برای اینکه یک خانم را از خودتان بيزار کنيد، این است که دقیقا دنباله‌ی حرفی را که مي‌دانيد با آن مخالف است بگیرید و سعی کنيد او را متقاعد کنيد که در اشتباه است. فکر مي‌کنيد اگر خودتان را باهوش، عالی، قوی و در مقابل، او را کندذهن، ضعیف یا نادان جلوه دهيد، تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت؟ خیر. کاملا برعکس، این آخرین باری است که او را مي‌بينيد! در نهایت فقط خودتان را سرزنش خواهيد کرد. به‌جای این کار سعی کنيد درباره‌ی چیزهایی صحبت کنيد که هر دو درباره‌ی آن با یکدیگر توافق دارید.

به‌عنوان مثال، یکي از این مسائل سیاست است. سیاست، مذهب و مسائلی از این قبيل معمولا با اختلاف‌ عقیده همراه هستند. اصلا چه نيازی هست که درباره‌ی این موضوعات در چنين ملاقات‌هایی صحبت کنيد؟

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم

به حریم شخصی‌اش احترام بگذارید :

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم‌ها اهميت زیادی دارد. اجازه دهيد خودش تصميم بگیرد چه حدودی را برای شما مشخص کند. اگر سعی کنيد به زور وارد دنيای شخصی او شوید، پیش خودش فکر مي‌کند از همين حالا به فکر نقض حریم و محدودیت‌های او هستید. از نظر او، چنين مردی در زندگی آینده، هيچ احترامي برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود.

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

حرف مورد علاقه خانمها

به خودتان بیشتر برسید و  بهترین لباس‌ها را به تن کنید :

لطفا ناراحت نشوید! شاید گفتن این موارد درست نباشد اما اهميت بسیاری دارد. باور کنيد بسیاری از مردم نمي‌دانند بوی بدی مي‌دهند! دندان‌هایتان را مسواک بزنيد و موهایتان را شانه کنيد. اگر تازه قهوه نوشیده‌اید یا سیگار کشیده‌اید، حتما قبل از ملاقات با شخص مورد علاقه‌تان آدامس یا آب‌نبات ميوه‌ای بجوید.

از پوشیدن لباس چروک خودداری کنيد، مگر این‌که خود پارچه‌ی آن از نوع چروک باشد. کمي به کمد لباس‌تان توجه کنيد. تميز به‌نظر برسید و اگر لباس‌های جدیدتر دارید، لباس‌های نخ‌نمای قدیمي‌تان را نپوشید (باور کنيد این موضوع هيچ ربطی به پولدار بودن یا نبودن ندارد! برخی اصلا به نوع لباس خود اهميت نمي‌دهند). اگر به خودتان احترام نگذارید، هيچ‌کس به شما احترام نخواهد گذاشت. نوع پوشش شما نشان‌دهنده‌ی سطح احترامي است که برای خودتان قائل هستید.

نوع انتخاب لباس و نظافت‌تان به خود شما بستگی دارد (بد نيست بدانيد بين طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت آدم‌ها ارتباط‌هایی وجود دارد). اما اینکه قدتان کوتاه است یا کمي اضافه‌وزن دارید، اصلا جای نگراني ندارد و باید به آن بي‌اعتنا باشید. بسیاری از مردم به این چیزها اهميت نمي‌دهند. اما اگر این مسائل برای فرد مورد نظرتان مهم است یا آنها را نقص شما مي‌داند، بگذارید برود. اصلا ارزش ندارد به‌خاطر او خودتان را به آب‌وآتش بزنيد. ناراحت نباشید، بسیاری از زنان فوق‌العاده، منتظر یک اشاره از جانب شما هستند!

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

هدیه مناسب به خانم ها

 هدایای مناسب در نظر بگیرید :

بيشتر مردم عاشق هدیه‌گرفتن هستند، اما زمان هدیه‌دادن و نوع آن باید به‌ جا و مناسب باشد. مثلا، اگر برای نخستین بار است که فرد موردنظرتان را به شام دعوت مي‌کنيد، مي‌توانيد یک شاخه گل به او هدیه کنيد؛ همين کافی است، نيازی نيست به این زودی گل‌ها را همراه با شکلات در یک جعبه به شکل قلب یا چیزی شبيه به آن بگذارید.

چنين هدایایی شاید بسیار عالی و رمانتیک به‌نظر بيایند، اما در واقع احساس ناخوشایندی ایجاد مي‌کنند. با این‌کار او تصور مي‌کند به سرعت تحت یک تعهد قرار گرفته است و او نيز باید درصدد جبران آن برآید. با هدایای زیاد و گران‌قیمت او را مدیون خودتان نکنيد. به‌جای آن، از او بخواهيد خودش محل رستوران را انتخاب کند و شما فقط رزرو کنيد. اگر به سینما مي‌روید، انتخاب فیلم را به‌عهده‌ی او بگذارید. این احترامي که برایش قائل مي‌شوید، بيشتر از هر چیز او را تحت‌تأثیر قرار مي‌دهد.

چگونه دختر رو احساساتی کنیم

چگونه دختر را احساساتی کنیم؟

کاریزما :

بذله‌گویی و شوخ‌طبعی بخشی توصیف‌ناپذیر از خوشرویی هستند. مردی که مي‌تواند به جوک‌هایی که خیلی بد تعریف کرده‌ایم و به خودش بخندد، کسی است که بیشتر زنان می خواهند او باشند. یک شخصیت خوش‌ برخورد در اتاق، فضا را صميمي مي‌کند و باعث مي‌شود از این‌که خودمان هستیم احساس راحتی کنيم.

ذهن باز و داشتن تماميت اخلاقی :

آدم‌ها اختلاف نظر دارند و این اجتناب‌ناپذیر است، اما مردی که مي‌تواند ذهني باز داشته‌باشد، به اختلاف‌ها نطرها احترام بگذارد و برای بحث سازنده ارزش قائل باشد، به حدی از پختگی رسیده‌است که مد نظر زنان است. او درست را از غلط تشخیص مي‌دهد، اما در عین حال درک مي‌کند چیزی که از نظر او درست است، احتمال دارد از نظر فردی دیگر غلط باشد.

حضور :

ما در دنيایی زندگی مي‌کنيم که فناوری، اتصالات را کوتاه کرده‌است، و این باعث مي‌شود مدام چیزهایی وجود داشته‌باشد که حواس‌مان را پرت کند. بنابراین، فردی که بتوان فورا با او تماس گرفت بسیار قابل ستایش است. زنان به دنبال شنوده‌های باتوجه، و شریک‌های عشقی هستند که بتوانند ارتباط برقرار کنند و خودشان را با روش‌هایی فراتر کلمات ابراز کنند. توجه کردن به چیزهای ظاهرا بي‌اهميتی که گفته‌ایم، غافل‌گیر کردن ما، یا فقط گوش سپردن به ما، گویای این است که شما مي‌توانيد دل ما را به‌دست بياورید.

احساسات عميق :

گفت‌وگوی صادقانه که فراتر از مسائل سطحی است، خیلی مهم است. بيش‌تر زنان به مرداني جذب مي‌شوند که مي‌توانند گفت‌وگو را آغاز کنند؛ این کار سطحی از اعتماد را ایجاد مي‌کند که مانند خیاباني دوطرفه خواهدبود.

مطالب مرتبط :

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

کادو تولد برای خانمها، کادو تولد مردانه

چگونه یک رابطه سالم داشته باشیم، ویژگی های رابطه سالم

4.5/5 - (27 امتیاز)