چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

چگونه قهر راتمام کنيم، عشقم قهر کرده چیکار کنم :

تحمل اینکه کسی را که بسیار دوست دارید مثل مادر ،نامزد یا دوست صميمي.با شما قهر کند با شما حرف نزند و شما در این حالت ندانيد که چگونه قهر را به پایان برسانيد و این موضوع شما را بيازارد. در ادامه مطلی با سایت ژاویز همراه باشید ما نکاتی را گرد آوری کریم که در این مسئله بسیار به شما کمک خواهد کرد و شما را از سر در گمي نجات خواهد داد

برای آشتی کردن آماده شوید :

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

اشتی با دوست پسر مغرور

آرامش خود را باز یابيد :

هر دو طرف هنگام دعوا کردن در وضعیتی کاملاً غیرمنطقی قرار مي‌گیرید و زمام احساسات را به دست غرور و عصبانيت مي‌سپارید. در چنين شرایطی عاقلانه فکر کردن و تصميم گرفتن هيچ جایی ندارد و مسائل مهم از نظر دور مي‌ماند. ميل مهارنشدني و آتشین برای پیروز شدن در بحث و اثبات حقانيت خود باعث مي‌شود که فراموش کنيم قرار بوده هر دو نفر در کنار هم و یار یکدیگر باشیم.

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهيد، این است که از دعوا دور شوید، خودتان را آرام کنيد و افکار زشت را از سرتان پاک کنيد. تمام مشکلات و جر و بحث‌ها را نمي‌توان در یک جلسه، آن هم در حالتی حل کرد که از شدت عصبانيت سرخ شده‌اید و از چشمانتان آتش مي‌بارد. بنابراین دعوا را تمام کنيد، برای هواخوری بيرون بروید یا باشگاه بروید و عصبانيتتان را هنگام ورزش تخلیه کنيد.

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

چگونه قهر را تمام کنيم

به طرف مقابل کمي فرصت بدهيد :

اگر لازم است، مدتی از عزیزیتان فاصله بگیرید و به او زمان بدهيد. اگر او هنوز از دعوایی که با هم داشته‌اید، عصباني است، تنها کاری که مي‌توانيد بکنيد، این است که به او زمان بدهيد تا آرام شود.

اگر بخواهيد زماني که هنوز عصباني است، با او حرف بزنيد و آشتی کنيد، بعید است که این دختر عصباني به حرفهایتان گوش بدهد یا ممکن است حرف ناخوشایندی بزند که واقعاً حرف دلش نيست و در نتیجه آتش دعوا شعله‌ورتر شود. بنابراین اول به عزیزیتان فرصت بدهيد تا آرام شود، مطمئن باشید که به این ترتیب راحتتر مي‌توانيد با او آشتی کنيد و دلخوری‌اش را برطرف کنيد.

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

آشتی با دوست دختر مغرور

گذشته را به گذشته بسپارید :

بهترین نقطه شروع برای یافتن راه مناسب آشتی کردن با عزیزی این است که گذشته را صادقانه بررسی کنيد. برای حرکت رو به جلو و یک شروع جدید لازم است که گذشته را به گذشته بسپارید. اما اگر هر دو نفر دائماً بحثی را پیش بکشید که باعث قهرتان شده است، فراموش کردن گذشته عملاً غیرممکن مي‌شود.

اختلاف نظرها را حل کنيد :

در این مرحلهنياز مي باشد تا در مورد موضوعی که باعث قهر یا دعوا  با عزیزی شده است صحبت کنيد تا بتوانيد سوءتفاهم ها را باهم برطرف کنيد و راهکاری برای حل مشکل و آشتی بيابيد.در ادامه مراحل اینکار به صورت قدم به قدم بيان مي‌شود:

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

راههای اشتی با دوست صميمي

برای آشتی کردن پیش قدم شوید :

برای آشتی پیش‌قدم شوید. صرف نظر از این که مقصر چه کسی است، اگر شما اولین قدم را برای آشتی کردن بردارید، به عزیزیتان نشان مي‌دهيد که چقدر برای حل کردن مشکل مشتاق هستید. اگر باور دارید که مقصر شما هستید، از صميم قلب برای کارهایی که انجام دادهاید، معذرت‌خواهي کنيد. اگر معتقدید که عشقتان مقصر است، معذرت‌خواهي نکنيد، اما به او بگویید که دوستش دارید و مي‌خواهيد هر کاری که در توان دارید، انجام دهيد تا دوباره با هم آشتی کنيد.

نکته (1) حضوری آشتی کنيد اولین قدم برای آشتی کردن را باید همواره رو در رو بردارید. فرستادن پیامک یا ایميل غیراحساسی است و او فکر مي‌کند که احساساتتان واقعی نيست.

نکته(2) زیاد سریع پیش نروید اگر مي‌خواهيد با عزیزیتان آشتی کنيد، قبل از آن که سعی کنيد در آغوشش بگیرید یا نوازشش کنيد، اول با او حرف بزنيد. اگر آشتی کردن را با نوازش شروع کنيد، او فکر مي‌کند که مي‌خواهيد جر و بحث را نادیده بگیرید و نمي‌خواهيد به حرف‌هایش گوش کنيد.

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

وقتی قهریم چکار کنيم

درباره موضوع مورد اختلاف صحبت کنيد :

شاید تصور کنيد، فکر خوبي است که تا زماني که آب‌ها از آسیاب بيفتد، قهر بمانيد، اما باید بدانيد که اصلاً هم فکر خوبي نيست. عزیزیتان بدون دلیل با شما قهر نکرده است. دلخوری‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنيد و با نادیده گرفتن آنها فقط بيشتر از هم دور مي‌شوید. بنابراین کنار عشقتان بنشینيد، با او حرف بزنيد و اجازه بدهيد که خودش را تخلیه کند.

به این ترتیب حالش بعد از این که تمام حرف‌هایش را زد، بهتر مي‌شود و این مهرباني و باملاحظگی، او را به شما نزدیکتر مي‌کند. بنابراین برای این که در مسیر آشتی کردن قرار بگیرید، به او بگویید که احساساتش را درک مي‌کنيد. دقیقاً به او بگویید که در چه زمينه‌هایی حق با اوست.

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

نامه ای برای اشتی با دوست

حرف های او را بشنوید :

نکته1به صحبت های او گوش دهيد و از آنور داستان نيز آگاه شوید. هنگام صحبت کردن حالت دفاعی نگیرید به خود و بابت هر صحبتی که اون مي کند شروع به جنگ و دعوا کنيد. آرام بشنيد و به صحبت های شخصی که با شما قهر کرده گوش کنيد. در صحبت های او صد در صد چیزهایی هست که مي تواند به شما کمک کند قهرش را پایان دهد. اگر ميبينيد که او صحبت نمي کند از یک دوست یا آشنا بخواهيد پا در مياني کند و مشکل را از او بپرسد.

نکته2بگذارید تا ميخواهد سر شما غر بزند و خالی شود. اگر واقعا او را عصباني کرده اید بزارید حرفش را حتی با داد و بيداد بزند تا آرام شود. شما آرام فقط بشینيد و غر زدنش را گوش کنيد.

نکته3با دقت به حرفایش گوش کنيد و از او سوال بپرسید چرا عصبي است؟ چه کاری برایش بکنيد که آرام شود؟ چه کاری برایش انجام دهيد تا آرام شود و شما را ببخشد؟

نکته4سعی نکنيد با او با دست حرف بزنيد و آن حس کند که دارید تهدیدش مي کنيد. اول بخاطر عصباني بودن بيش از حد او حس کنيد که او غیر منطقی است. شما اصلا حق ندارید عصباني شوید هر حرفی که ميزند زیرا بعدا پشیمان خواهيد شد که چرا خشمتان را کنترل نکردید

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

روانشناسی قهر زن

اشتباهات خود راقبول کنید :

هر دعوایی دو طرف دارد و قبول داشته باشید یا نه، شما هم به اندازه عزیزیتان در شروع دعوا نقش داشته‌اید. اعتراف کردن به این اشتباه دوطرفه کار درستی است و شما را در مسیر آشتی کردن قرار مي‌دهد. به او بگویید که قبول دارید، اگر خون‌سردتر و عاقلانه‌تر رفتار کرده بودید، صحبت معمولی به قهر و دعوا تبدیل نميشد.

عزیزیتان نياز دارد از دهانتان بشنود که فقط او را برای از بين بردن شادی و آرامش رابطه عاشقانه‌تان سرزنش نمي‌کنيد. بنابراین مرد باشید و سهم خودتان را در به راه انداختن این مشاجره بپذیرید. این اعتراف عشقتان را آرام ميکند و او نيز اشتباهاتش را به نوبه خود قبول مي‌کند.

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

آشتی با همسر

معذرت خواهی کنيد :

بدون شک عذرخواهي کردن سختترین و حیاتیترین قدم برای آشتی کردن با عزیزی است. اما اگر از صميم قلب ميخواهيد که اوضاع بر وفق مراد شود و دلخوری عزیزیتان را برطرف کنيد، راهي به جز این ندارید. اگر شما مقصر اصلی بودهاید، معذرتخواهي کنيد و به او بگویید که تمام تلاشتان را ميکنيد تا این اتفاق دوباره نيفتد.

حتی اگر مقصر نبودهاید، باز هم برای تندخویی و پرخاشگریتان معذرت بخواهيد. این عذرخواهي صادقانه به او نشان مي‌دهد که حاضرید غرورتان را برای نجات دادن رابطه‌تان زیر پا بگذارید و او نيز سعی مي‌کند تا این از خودگذشتگی را در آینده نزدیک جبران کند. یک یادداشت معذرت‌خواهي عاشقانه و احساسی برایش بنویسید. لازم نيست متنتان به زیبایی نمایشنامه‌های شکسپیر باشد، همين که تلاشتان را بکنيد، کافی است.

 دل او را به چنگ آورید :

چگونه قهر راتمام کنیم، عشقم قهر کرده چیکار کنم

همسرم قهر کرده چیکار کنم

از او سوال کنيد که آیا ميخواهد تنها باشد برای یه مدت کوتاه یا نميخواهد. بعضی ها وقتی یک الی دو روز از آنها دور باشید کامل مي تواند فکر کند و شما را ببخشد ( بستگی به کاری دارد که شما کرده باشید که اگر خیانت باشد احتمال ببخش شما به صفر درصد مي رسد. )

برای او یک کادو بخرید تا حس کند، او برای شما مهم است. گل، شکلات یا یک هدیه کوچک مي تواند کمک بسزایی در آشتی کردن او دارد. مي توانيد از او بخواهيد که با شما به یک رستوران بياید و یا دوتایی به سینما بروید و فیلم مورد علاقه او را ببينيد.

در آخر سوال ره به راه هستی را  بپرسید تا مطمئن شوید حال او خوب است و عصبانیتش فروکش کرده و  نرم شده است یا نه :  احساس تو الان نسبت به من چیه؟  آیا منو بخشیدی  چه کاری کنم برات که باور کني من واقعا شرمندم؟ را از او بپرسید سعی کنید در انجام یا پرسش این سوال هم زیاده رویی نکنید

مطالب بيشتر:

چگونه با یک دختر صحبت کنيم، حرف زدن با دختر

چگونه بفهميم پسری از ما خوشش آمده

چگونه یک شخص و رابطه را فراموش کنيم، فراموشی گذشته

4.7/5 - (9 امتیاز)