چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه پسری را دیوانه خود کنيم، چطور پسر را عاشق کنيم

هنگامی که بحث یک رابطه عاشقانه پیش می آید. یکی از رموز پایداری رابطه حس دلتنگی برای یکدیگر است. اشتیاق و دلتنگی که برای حتی لحضه ایی دیدن معشوق در درون دل خود احساس می کنيد. موجب می شود که احساس علاقه و عشق به یکدیگر بيشتر گردد. بيشتر ما این امر را دوست داریم تا لحضات بيشتری را در کنار کساني که به آنها علاقه مند هستیم بگذرانيم و در کنار آنها احساس خوشبختی و خوشحالی می کنيم.

هرچه بيشتر با عزیزانمان معاشرت کنيم و در ارتباط باشيم ، بيشتر به بودن در کنارشان وابسته هستیم و به نوعی به این همراهي اعتیادشدیدی  پیدا می‌کنيم. به همین خاطر هنگامی که از هم دور هستیم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوبارهبه شدت می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنيم.

حتی علم هم این نظر را قبول دارد. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار بسیاری زیادی سروتونين و دوپامین ترشح  می‌کند. بنابراین عجیب نيست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شيمیایی می‌شود.هيچ احساسی بهتر از این نيست که بدانيم دیگری دلش برای ما تنگ شده است و ما را روست دارد . از قدیم گفته‌اند “دوری و دوستی”. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور پسر مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ و عاشق خودتان بکنيد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنيم

کل راه‌های ارتباطی را قطع کنيد :

اگر همیشه در دسترس باشيد، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشيد.اما اگر واقعاً می‌خواهيد که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنيد.قبول دارید که اگر به ارتباط با او ادامه بدهيد، دلتنگتان نمی‌شود؟ پس به او دلیلی برای دلتنگی بدهيد؛ دیگر با او تماس نگیرید و برایش پیام نفرستید.

بازی انتظار را به راه بياندازید :

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند.

مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نيفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد.شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشيد که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه برای یک پسر دلبری کنيم

تمام کننده در بيشتر گفتگو ها باشيد :

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشيد که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد.

نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنيد. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهيد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنيم

حضورتان را در شبکه‌های اجتماعی کمرنگ  و محدوتر کنيد :

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنيد. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببيند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟کمی مرموز باشيد تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنيد، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنيد و پستی در ایسنتاگرام نگذارید.ضمناً پست‌های عشقتان را لایک نکنيد و درباره‌شان نظر ندهيد تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

عطری بيابيد  که خاطره شما را  زنده نگه دارد :

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنيد و از شنيدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بيفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد.

بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنيد، هر بار که او را می‌بينيد از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنيد. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد.ضمناً می‌توانيد عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنيد تا حتی وقتی کنار هم نيستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه یه پسر مغرور را دیوانه خود کنيم

مقداری رمز و راز و شگفتی را همراه  خود داشته باشيد :

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بيشتر دوست دارند. لازم نيست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنيد. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابيتی برای عشقتان نخواهيد داشت و هيجان‌زده‌اش نخواهيد کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنيد. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنيد؟اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهي برای دیدنتان پیدا می‌کند.

وسایلتان را به طور عمد جا بگذارید :

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنيد و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشين نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بيند، یادتان بيفتد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنيم

او را مشتاق‌تر و علاقه مند تر از گذشته ترک کنيد :

وقتی غذای لذیذی را می‌چشيم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنيا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهيد که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنيد و سهل‌الوصل نباشيد. کاری کنيد که دستیابي به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بيشتر خواهد دانست.

با دوستانتان ارتباط داشته باشيد و معاشرت کنيد :

با دوستانتان معاشرت کنيد و ماجراها و داستان‌هایی را که با عشقتان داشته‌اید با دوستانتان در میان بگذارید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانيد خوش باشيد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه یک پسر را تور کنيم

به خودتان برسید و بيشتر مواظب خودتان باشيد :

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشيد که او تصویری را که از شما می‌بيند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنيد. مثلاً می‌توانيد موهایتان را کوتاه کنيد و آرایش جدیدی را امتحان کنيد. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنيد تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهيد شد.

خودتان باشيد نقاب به چهره نداشته باشيد :

خودتان باشيد. صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نياورید و وانمود نکنيد که شخصیت دیگری دارید.خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنيد که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید.وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربياورید، راحت و خودماني رفتار کنيد و در کنار هم خوش بگذرانيد. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنين شخصیتی مقاومت کند؟

وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید.به علاوه وقتی کنار هم نيستید، او دلش بيشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نيمه گمشده‌اش هستید.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه یک پسر را بخندانيم

خاطره انگیز باشيد :

گام نخست این است که دختری باشيد که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد.می‌دانيد چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشيد، مطمئن باشيد که هيچ مردی قدرتان را نخواهد دانست.باید خود بي‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهيد. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود.

از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نياز دارید، برای خودتان فراهم کنيد. وقتی خودتان باشيد و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد.به این ترتیب وقتی می‌خواهيد با خودتان خلوت کنيد، او بي‌تابانه مشتاق است که بيشتر در کنارتان باشد.

خودتان را گول نزنيد که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نياز دارید. شاد باشيد و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنيد تا او وقتی در کنارش نيستید، دلش برایتان تنگ شود.

وقتی به کمکتان نياز پیدا کرد، به او کمک کنيد :

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنيت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشيد، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهيد کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد.یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنيد که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنيد تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنيد، به او ثابت می‌کنيد که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنين گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنيد و نظر بدهيد، نيز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنين باید به او ثابت کنيد که وقتی در کنارتان است، نيازی نيست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهيد که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نيست که هيچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنيم

خود را به علاقه مندی هایش علاقه‌مند نشان بدهيد :

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهيد و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهيد؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنيد، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنيد که اهمیت او برایتان بيشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهيد.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشيد. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانيد با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنيد. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید و حتی برای نشنيدن صدای خواننده گوشي داخل گوشتان بگذارید، اما مطمئن باشيد که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید.

البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشيد این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهيد که او نيز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

بگذارید به حال و در دنيای خودش باشد :

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زماني را که او و خودتان به آن نياز دارید، در اختیارش بگذارید.شاید دوست داشته باشيد که تمام ساعات بيداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشيد، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشيد و به امور شخصی خودتان برسید.

هرچه بيشتر از هم دور باشيد، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بيشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نياز دارد، در اختیارش بگذارید، او نيز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت.

حالش را بپرسید و با او در تماس باشيد، اما کلافه‌اش نکنيد و به او فشار نياورید. کاری کنيد که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشيد که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم، چطور پسر را عاشق کنیم

راه های تسخیر قلب یک پسر

بيش ازاندازه سعی و تلاش نکنيد :

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانيم به شما بکنيم، این است که بيش از حد سعی نکنيد.اگر زیاده‌روی کنيد، او را از خودتان فراری می‌دهيد. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بيش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند.اگر مجبور باشيد که خودتان را به آب و آتش بزنيد تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهيد گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بيزار می‌شود.

همه چیز را آشکار و نمایان نسازید :

اگر می‌خواهيد عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشيد. لازم نيست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنيد.مسلماً او سوالات فراواني درباره‌تان دارد، اما مجبور نيستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنيد. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشي از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهيد.

اجازه بدهيد او سوال بپرسد، سرگرمش کنيد، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهيد.کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نيست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نيست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهيد مسخره‌اش کنيد، فقط می‌خواهيد عشقش را نسبت به خودتان بيشتر کنيد.

 

مطالب بيشتر:

دلایل مردان برای ترک رابطه چیست؟

دلایل خیانت مردان که باید بدانید

4.4/5 - (37 امتیاز)