مدل مو مناسب صورت گرد

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی مناسب برای صورت گرد

مدل مو ها تاثیر بسزایی در ظاهر شما دارند. انتخاب مدل موی مناسب باعث می شود چهره شما جذاب تر به نظر برسد. مدل موی مناسب برای صورت های گرد دغدغه بسیاری از خانم ها با صورت گرد است تا صورت خود را کمی کشیده تر و لاغر تر نشان بدهند. خانم های زیرک مدل موهایی را انتخاب می کنند که به صورت گرد بیاید و پیشانی آنها را بلندتر و چانه شان را باریکتر نشان بدهد. در این مطلب مدل موی مناسب برای صورت های گرد برای خانم ها را برای شما اماده کرده ایم با ما باشید.

 

 برای پی بردن به فرم صورت خود، این کار را انجام دهید :

عرض استخوان گونه، چانه و پیشانی خود را اندازه گیری کنید. اگر این نقاط صورت دارای اندازه‌هایی یکسان بودند، به این معنی است که فرم کلی صورت شما گرد است.

مدل مو مناسب صورت گرد

چه مدل مویی به صورت گرد میاد

بهترین مدل‌ موها برای صورت گرد کدامند ؟

مدل‌هایی که باعث کشیده‌تر دیده شدن صورت می‌شوند انتخاب خوبی هستند. مثلاً انواع کوتاهی مو که تا زیرچانه هستند و باعث توجه بیشتر به سمت چانه فرد می‌شوند. همچنین مدل موهای تیز و یکدست که باعث عمودی‌تر دیده شدن صورت می‌شوند.

 

ویژگی‌های صورت گرد چیست ؟

پیشانی، گونه‌ها و خط فک در یک راستا قرار دارند و تقریبا هم عرض هستند. هیچ زوایای تیزی روی چهره مشاهده نمی‌شود.
طول و عرض صورت تان به یک اندازه است.

 

بهترین مدل مو برای صورت گرد :

مدل مو مناسب صورت گرد

موی فر به صورت گرد میاد

مدل مو کوتاه و موج‌دار :

موهای کوتاه و موج‌دار وقتی با صورت گرد ترکیب می‌شوند، حالتی زیبا و جذاب را برای چهره ایجاد می‌کنند. حالت دادن به مو‌ها و ریختن آن در اطراف صورت باعث می‌شود از حجم گونه هایتان کاسته شده و صورت با گردی کمتر به نظر برسد. برای جلوگیری از گردتر نشان دادن چهره، از فر درشت برای موهای خود استفاده نمایید.

مدل مو مناسب صورت گرد

چه مدل مویی به صورت گرد و تپل میاد

موهای چتری و یک طرفه :

یکی از محبوب‌ترین کوتاهی‌های مو برای صورت‌های گرد، موی چتری و یک طرفه است. این مدل مو باعث می‌شود صورت کمی کشیده‌تر و زیباتر دیده شود. راهکار استفاده از این مدل مو این است که چتری موها تا نزدیکی استخوان گونه برسد و به این ترتیب یک حالت زاویه‌دار روی صورت ایجاد شود.

 

بیشتر بخوانید : مدل مو برای زیر شال و مقنعه جدید

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل شینیون برای صورت گرد چاق

مدل مو چتری پرده‌ای :

زنان با صورت‌های گرد می‌توانند مدل موی چتری پرده‌ای را برای زیباتر نشان دادن حالت صورت خود استفاده کنند. در این مدل مو چتری موها به دو طرف پیشانی باز می‌شود. این مدل مو نیز باعث می‌شود صورت کمی کشیده‌تر به نظر برسد.

مدل مو مناسب صورت گرد

آموزش مدل موی کوتاه برای صورت گرد

مدل مو کوتاه شلوغ پیکسی :

کوتاه کردن موها به صورت کلاسیک یک انتخاب ایده‌آل برای صورت‌های گرد است. این مدل مو که در بالای سر داری حجم بیشتری است و چتری بلندتری دارد باعث می‌شود تا حالت صورت زیباتر دیده شود. این مدل مو به گونه‌ای است مرکز توجه را در قسمت پیشانی قرار داده و صورت را باریک‌تر نشان می‌دهد. این مدل مو دارای انواع مختلف و زیبایی است که بیشتر آن‌ها برای این فرم صورت مناسب هستند.

مدل مو مناسب صورت گرد

چه مدل مویی به من میاد

مدل مو کوتاه باب نامتقارن :

این مدل مو در عین حال که بسیار ساده است، اما مدلی خاص و چشم‌نواز برای صورت‌های گرد می‌باشد. مدل باب نامتقارن، باعث می‌شود تا حالت صورت بیضی به نظر برسد و زیبایی چهره را بیشتر و کامل‌تر می‌کند.در واقع یک مدل موی مناسب برای صورت های گرد است که بسیار محبوب است.

مدل مو مناسب صورت گرد

چه مدل مویی بهم میاد

مدل موی بلند :

گاهی بلند بودن موها باعث زیباتر شدن حالت کلی صورت می‌شود. موهای بلند تناسب خوبی با فرم صورت گرد دارند و به جذاب شدن این چهرها کمک می‌کنند. مدل موهای بلند متعددی برای صورت گرد وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی چتری برای صورت گرد و تپل

مدل موی بلند و صاف :

مدل موی بلند صاف و براق یکی دیگر از مدل هایی است که می توانید برای کاهش گردی صورت از آن استفاده نمایید. این مدل مو بدون اضافه کردن حجم زیاد، صورت را قاب می کند. موهای بلند باعث فریب دادن چشم شده و صورت را کشیده تر جلوه می دهد. حتی می توانید با کمی تغییر در موها، به قسمت تاج سر حجم دهید و صورت را کشیده تر از همیشه جلوه دهید.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی مجلسی برای صورت گرد

مدل موی بلند که اطراف جمع شده :

اگر تمایلی به مدل موی لایه ای ندارید، این مدل را انتخاب کنید. لایه ای از موهای بغل سر را به اطراف جمع کرده و سنجاق بزنید. این کار باعث می شود چهره تان بیضی شکل جلوه دهد. البته لایه اطراف سر را باید ضخیم تر در نظر گرفت؛ چرا که لایه نازک تنها به گرد بودن چهره می افزاید.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی بلند برای صورت گرد

مدل مو بلند و موج‌دار :

بهترین مدل موها برای صورت‌های گرد، موهایی موج‌دار کوتاه و بلند است. این مدل مو، با حالت فنری موها، باعث ایجاد زاویه روی صورت می‌شود و حالت گرد بودن صورت را کامل‌تر و زیباتر می‌کند.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی دم اسبی مناسب صورت گرد

مدل موی دم اسبی :

یک دم اسبی ساده و زیبا می تواند به شما فرصتی دهد تا آرایش زرق و برق دار خود را بیشتر نشان دهید. برای از بین بردن گردی صورت می توان از متدهای کانتورینگ نیز استفاده کرد.

مدل مو مناسب صورت گرد

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

مدل مو لایه‌ای متوسط :

مدل موهای لایه‌ای مانند قابی صورت را در بر می‌گیرد و ترکیب آن با فرم صورت گرد، ظاهری مناسب، جذاب و زیباتر ایجاد می‌کنند.این مدل را میتوان پرطرفدارترین مدل موی مناسب برای صورت های گرد دانست.

مدل مو مناسب صورت گرد

بهترین مدل مو برای صورت گرد

مدل مو چتری ملایم و کلاسیک :

موی چتری نرم، یک انتخاب ایده‌آل برای صورت‌های گرد است. زیرا این موهای چتری نرم، پیشانی را پوشش می‌دهند و حالت چهره را زیباتر می‌کنند.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل مو گوجه ای برای صورت گرد

مدل موی گوجه :

اگر می خواهید ماندگاری مدل موی شما بالا باشد، آن را در بالای سر به صورت گوجه ببندید. برای بیضی جلوه دادن صورت می توان دو تکه باریک مو را از گوشه های سر بیرون ریخت.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی موهاک

مدل موی موهاک : 

مدل موی کوتاه موهاک یک انتخاب هوشمندانه و مناسب برای مدل مو برای صورت گرد هست. این مدل مو زیر شال هم زیبا به نظر می رسد. در این مدل موهای جلو به سمت بالا حالت داده می شود و توجه افراد از گردی صورت برداشته می شود و به سمت موها هدایت می شود.

 

راهکارهایی برای انتخاب مدل مو برای افراد با صورت گرد :

در استایل موهای افراد دارای صورت گرد باید طول را به چهره اضافه کنید. می توانید لایه ای مو از دو طرف صورت آویزان کنید تا به این صورت، طول چهره بیشتر به چشم بیاید.

  •  مدل موی لایه ای یا لیر، باعث می شود طول صورت شما بیشتر جلوه دهد و از حالت گرد خارج شود.
  • اگر قصد دارید موهای خود را فر کنید، نوع فرهای شما باید درشت باشد. فر ریز باعث می شود صورت گرد تر به نظر برسد.
  •  بستن مو در پشت سر باعث می شود گردی صورت شما بیشتر نمایان شود. بهتر است در مواقع خاص موهایتان را باز بگذارید.
  •  اگر قصد دارید مدل موی کوتاه را برای خود برگزینید، سعی کنید حجم موها را در قسمت تاج اضافه نمایید تا صورت تان کشیده تر جلوه کند.

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل موی کوتاه کج برای صورت گرد

کلام آخر :

امیدواریم مطالب بالا به شما کمک کند تا مدل موی مناسب صورت خود را انتخاب کنید و جذاب تر به نظر برسید. در این مطلب با مدل موهای مختلفی آشنا شدید، امیدواریم مدلی را انتخاب کنید که شما را شیک تر نشان بدهد و باب میل تان باشد و همه این انتخاب شما را تحسین بکنند.

 

مطالب بیشتر :

مدل مو مجلسی زنانه

مدل مو ساده شیک پسرانه

مدل مو برای زیر شال و مقنعه جدید

مدل بافت مو دخترانه ساده و زیبا

4.6/5 - (16 امتیاز)