معنی قلب قهوه ای 🤎 چیست | معنی ایموجی قلب قهوه ای

معنی قلب قهوه ای 🤎 چیست | معنی ایموجی قلب قهوه ای

این روزها می بینیم که اسـتفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر از گذشته شده اسـت. با این اسـتفاده بیشتر ما بهتر اسـت که از برخی چیزها هنگام اسـتفاده اطلاعات بیشتری داشته باشیم مانند ایموجی ها که هر کدامشان معنا و مفهوم خودش را دارد. در این مطلب به برسی  معنی ایموجی قلب قهوه ای می پردازیم.

 

معنی قلب قهوه ای 🤎

قلب از زمان های قدیم به عنوان نماد عشق و علاقه شناخته می شده اسـت. در هر جایی که تصویری یا هاله ای از قلب دیده  شده همیشه همراه با یک حس خوشایند بوده اسـت. حسی که بسیاری حاضرند برای آن هزینه های سنگینی انجام بدهند. اما امروزه با پیچیده تر شدن روابط این شکل ساده قلب نیز به رنگ های مختلفی در آمد تا پاسخگوی این رابطه های پیچیده  و جدید باشد. یکی از این رنگ های جدید قلب، قلب با رنگ قهوه ای می باشد.

ایموجی قلب قهوه ای یکی از ایموجی های قلب اسـت که رنگ شکلاتی (قهوه ایی) به خود گرفته اسـت. می توانید از این ایموجی به عنوان ابراز علاقه به مخاطب خود اسـتفاده کنید مانند سایر ایموجی های قلب. از این ایموجی برای نشان دادن و بیان محبت در مورد چیزی به صورت کمی شیطنت آمیزتر هم می توان اسـتفاده کرد.

اما شما می توانید از این ایموجی برای نشان دادن خواسـته و تمایل خود برای شکلات، و یا تشکر هنگامی که کسی برای شما شکلات خریده نیز اسـتفاده کنید.

معنی قلب قهوه ای 🤎 چیست | معنی ایموجی قلب قهوه ایمعنی ایموجی قلب قهوه ایی

 

پیشینه ایموجی قلب قهوه ای

ایموجی قلب قهوه ای در سال 2019 به عنوان بخشی از یونی کد (Unicode 12.0) تایید شد و در همان سال به دسـته ایموجی (Emoji 12.0) اضافه شد. می توان گفت که این ایموجی جزء جدیدترین ایموجی ها اسـت. این ایموجی در پلتفرم های مختلف به شکل های مختلفی دیده می شود که در شکل زیر به نمایش در آمده اند.

معنی قلب قهوه ای 🤎 چیست | معنی ایموجی قلب قهوه ای

ایموجی قلب قهوه ایی در پلتفرم های مختلف

 

معنی قلب قهوه ای 🤎 چیست | معنی ایموجی قلب قهوه ای

میزان اسـتفاده از ایموجی قلب قهوه ای در کنار دیگر ایموجی ها

 

مطالب بیشتر :

معنی ایموجی های چهره (شکلک ها وعلامت های صورت)

معنی علامت های دسـت، معنی ایموجی های دسـت

معنی ایموجی های قلب در رنگ ها و شکل های مختلف چیسـت

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

4.7/5 - (15 امتیاز)