کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

برای کادو سالگرد ازدواج چه چیزی تهیه کنم؟

یکی از بهترین روزهای زندگی هر شخص متاهلی روز سالگرد ازدواجش هست. بسیاری از افراد برای یاد آوری این روز زیبا جشنی تدارک می بینند. اما سوال مطرح می شود که برای کادو سالگرد ازدواج چه چیزی بخرم یا تهیه کنم؟ نگران نباشید در این مطلب ما ایده هایی برای کادو سالگرد ازدواج آماده کرده ایم با ما باشید.

کادو‌های خاطره‌انگیز و شخصی‌سازی‌شده :

این روز خاص، یادآور یکی شدن شماست. پس بهتر است هدیه‌‌های مصرفی و تکراری را کنار بگذارید. کادوی این روز باید مختص شما باشد. به همین دلیل هدیه‌های شخصی‌سازی‌شده بهترین انتخاب هستند.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

عکس کادو سالگرد ازدواج

فتوبوک ۱۰ دلیل برای دوست داشتن تو :

کتاب عکس عاشقانه و اختصاصی که هر صفحه‌اش پر از حس خوب است. این هدیه مثل یک آلبوم پرخاطره تا سالیان سال خاطراتتان را ماندگار می‌کند. در عکس پرینت از اسم کتاب، تا طراحی جلد و صفحات با سلیقه خود شما چاپ می‌شود. برای چاپ آنلاین فتوبوک، عکسهایتان را آپلود کنید و محصول اختصاصی‌تان را سفارش دهید.

 

شاسی چند تکه از عکس عروسی :

عکسی از مراسم عقد یا ازدواجتان انتخاب کنید. با آپلود این عکس می‌توانید یک شاسی چند تکه بسازید. شاسی‌ها یک دکور شیک و اختصاصی برای دیوار هستند. به این ترتیب می‌توانید خانه عاشقانه‌تان را با این دکور پرخاطره، زیباتر کنید.

قاب عکس خاطرات :

قاب‌عکس‌ها یک محصول نوستالژی و اصیل برای نمایش خاطرات هستند. برای تدارک کادو سالگرد ازدواج کافی است یک عکس دونفره‌تان را قاب کنید. این هدیه همیشه از شما و عشق بینتان به یادگار باقی می‌ماند.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد ازدواج اینستا

جام خاطرات :

همسر شما هدیه‌ای که به دست خودتان طراحی شده باشد را بیشتر دوست خواهد داشت. شما می‌توانید یادداشت‌های کوچکی ایجاد کنید و تمام خاطرات و تجربیات شیرین و دلپذیر و عکس‌های زیبای کوچکی که لبخند بر لب همسرتان می‌آورد را روی آن بچسبانید. به‌عنوان مثال می‌توانید عکس‌های خودتان را چاپ کنید و روی برگه‌های یادداشت بچسبانید و یادداشت‌ها را درون یک جام قرار دهید.

جعبه چوبی خاطرات :

یک جعبه چوبی و شکیل که تمام خاطراتتان در آن قرار دارد. جعبه عکس علاوه بر نگهداری عکس‌ها، قابلیت نمایش هم دارد. وجه رویی جعبه با پاسپارتو طلایی طراحی شده است. می‌توانید در هر زمان یکی از عکسها را در وجه رویی قرار داده؛ و از تماشای خاطراتتان در خانه لذت ببرید.

بیشتر بخوانید : عکس پروفایل سالگرد ازدواج با متن رمانتیک

 

کادو سالگرد ازدواج کاربردی و مشترک :

هدایای مشترک از دیگر انواع مرسوم برای کادو سالگرد ازدواج هستند. بیاید با چند نمونه از این دسته هم آشنا شویم.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

هدیه سالگرد ازدواج

گلدان و گیاه :

امسال تصمیم بگیرید با همدیگر حال و هوای خانه را عوض کنید. در این صورت اضافه کردن چند گل و گیاه ایده خوبی است. می‌توانید بودجه کادو سالگرد ازدواج امسال را به خرید گیاهان اختصاص دهید. حتی می‌توانید خودتان گلدان‌ها را آماده کنید. و به این ترتیب یک فعالیت دونفره و پرانرژی را رقم بزنید.

کوسن ست به تاریخ سالگرد ازدواج :

انواع کوسن ست، ظروف و سایر لوازم خانه هم ایده جالبی هستند. مثلا برای چاپ روی کوسن می‌توانید از عکس دونفره استفاده کنید. اگر تمایل به چاپ عکس خودتان ندارید، چاپ اسم، چاپ تاریخ سالگرد و… نیز مرسوم هستند.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد دوستی

خرید لباس ست :

یک ست لباس خانگی، لباس بیرون، لباس ورزشی یا حتی کتانی انتخاب کنید. پوشیدن لباس‌های ست یک ایده جذاب برای زوج‌ها است. در آخر چند عکس یادگاری هم با این لباس‌ها بگیرید.

ساعت یا دستبند ست :

این روزها انواع زیورآلات ست قابل سفارش هستند. شما می‌توانید با مشورت همدیگر یک مدل ساعت، دستند، انگشتر و… را انتخاب کنید. و هر دو را به صورت ست خریداری و استفاده کنید.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

هدیه سالگرد ازدواج مشترک

تجهیزات قهوه به همراه ماگ :

با این هدیه می‌توانید خودتان را به لذت نوشیدن قهوه دونفره دعوت کنید. کافی است یک دم افزار مناسب قهوه انتخاب کنید. دستگاه اسپرسو ساز، فرنچ پرس، موکاپات و… برای خلاقیت بیشتر دو ماگ ست هم سفارش دهید.

 کادوی سالگرد ازدواج برای مرد :

همانطور که می‌دانید مردان بیشتر علاقمند به کادوهای کاربردی هستند. در انتخاب کادوی سالگرد ازدواج برای مرد، باید به این نکته توجه شود. اما یک ایده کوچک برای خاص کردن کادو هم وجود دارد. اینکه گوشه‌ای از هدیه، نام دونفرتان یا تاریخ سالگردتان را حک کنید ( مثلا گوشه کیف پول)

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد ازدواج چی بخرم

کراوات، گیره، دکمه سرآستین :

کروات و اکسسوری مردانه انتخاب مناسبی برای کادو سالگرد ازدواج هستند. چون اولا چندان پرهزینه نیستند. و ثانیا هدایای شیک و جذابی به حساب می‌آیند.

هدفون، مموری و گجت‌ها :

فکر نمیکنم پسری را پیدا کنید که عاشق تکنولوژی نباشد! برای هدیه به مردان می‌توانید یکی از گجت‌ها را خریداری کنید. هدفون‌ و مموری‌ها همیشه کاربردی هستند. از طرفی مچ بند هوشمند و تبلت نیز با کمی هزینه بیشتر قابل تهیه‌اند.

سرکلیدی حکاکی شده :

می‌توانید به‌عنوان هدیه سالگرد ازدواجتان یک سرکلیدی از جنس قلع که تعداد سال و روزهای زندگی مشترکتان و یا تاریخ ازدواجتان بر آن حک شده است را به همسرتان بدهید. قلع نشان دهنده دوام و انعطاف پذیری رابطه شماست. از آنجایی که قلع فلزات دیگر را از زنگ زدگی حفظ می‌کند بنابراین نشان دهنده آرزوی شما برای حفظ رابطه شما از زنگ زدن در طول سالیان دراز است.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد ازدواج برای مرد

کیف و کیف پول :

یک کیف چرم هم کاربردی و هم زیبا است. برای کادوی سالگرد ازدواج می‌توانید یک مدل کیف طبق سلیقه و نیاز همسرتان انتخاب کنید.

کادوی سالگرد ازدواج برای زن :

در خرید کادو برای زنان بیشتر از کاربرد، به احساسی بودن هدیه توجه کنید. در ادامه چند ایده مناسب برای کادو دخترانه معرفی می‌کنیم.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

هدیه سالگرد ازدواج ارزان

سبد گل و انواع رز :

گل رز نماد عشق و محبت است. برای سالگرد ازدواج می‌توانید یک سبد یا دسته گل رز برای همسرتان سفارش دهید. این روزها گل رزهای جادوان هم پرطرفدار هستند.

اولین عاشقانه ما :

این هدیه همسرتان را از اعماق قلب خوشحال می‌کند. چون به زیبایی تمام نشان می‌دهید مسیر عشقتان چقدر اهمیت دارد. کافی است از اولین‌ها و لحظات خاص دونفره‌تان عکس انتخاب کنید. حالا تمام این مجموعه عکسها را روی یک فتوبوک چاپ کنید. در بعضی صفحات هم نوشته، تاریخ و لوکیشن آن عکس را ذکر کنید. راهنمایی و توضیحات بیشتر را در مقاله ایده چاپ فتوبوک بخوانید.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد ازدواج برای زن

زیورآلات و طلا با نمادهای عاشقانه :

زیورآلات یک هدیه محبوب برای انواع مناسب‌ها است. در سالروز ازدواج می‌توانید به همسرتان طلا هدیه دهید. برای تاثیر بیشتر، بهتر است طلا سفارشی باشد. مثلا حرف اول نام او، کلمه عشق یا نماد قلب را انتخاب کنید.

کادو سالگرد ازدواج با عطر و ادکلن :

اگر سلیقه همسرتان را می‌دانید یک عطر خوشبو و برازنده برایش انتخاب کنید. مطمئن باشید از دریافت این هدیه خوشحال می‌شود. زیرا هدیه گرفتن یک عطر خوب از طرف عزیزترین شخص زندگی برای خانم ها بسیار لذت بخش است و سعی می کنند در جاهای مخصوص از آن استفاده بکنند.

کادوی ازدواج برای دوستان :

اگر به جشن سالگرد عقد دوستانتان دعوت شدید، بهتر است با یک هدیه به دیدنشان بروید. خیلی از ایده‌هایی که بالاتر معرفی کردیم، به این منظور مناسب هستند. اما بیاید چند ایده اختصاصی دیگر را هم مرور کنیم.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد ازدواج دوست

تابلو بوم نقاشی از عکس آنها :

چاپ روی بوم یک ایده منحصربه‌فرد و ماندگار برای هدیه به دوستان است. تابلو بوم هم عکس دونفره زوج را ثبت می‌کند، و هم در دکوراسیون منزل قابل استفاده است و می توانند آن را در نقطه ای که دوست دارند نصب کنند.

دسته گل طبیعی یا مصنوعی :

گل یک هدیه خوشایند و همیشگی برای تقدیم به دوستان است. اگر می‌خواهید گلتان همیشه به یادگار از شما باقی بماند، مدل مصنوعی را انتخاب کنید. ولی اگر عطر و زیبایی گل طبیعی برایتان مهم است یک دسته طبیعی سفارش دهید.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

کادو ازدواج

وسایل دکوری خاص :

هدیه دادن دکوری های زیبا بسیار لذتبخش و خاص هست زیرا اکثر افراد به چیزهای دیگری فکر می کنند. علاوه بر آن کمی هم دکور منزلشان تغییر می کند.

ایده‌های سورپرایز کردن سالگرد ازدواج :

در آخر توصیه می‌کنیم علاوه بر هدیه، برنامه‌های متفاوتی در این روز انجام دهید. چند ایده سورپرایزی و فعالیت دونفره را با هم بخوانیم:

کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

بهترین سورپرایز سالگرد ازدولج

  • یک میز در رستوران‌ مورد علاقه‌تان رزرو کنید و شام دونفره داشته باشید. یا از بیرون غذا سفارش بدید و میزی عالی بچینید.
  • در صورت امکان، از قبل برای سفر دونفره عاشقانه برنامه ریزی کنید.
  • به آدرس محل کار همسرتان یک گل و یادداشت عاشقانه خاص ارسال کنید.
  • با همدیگر میز صبحانه دونفره بچینید، و شروع این روز خاص را در کنار هم باشید.
  • کیک و شیرینی خانگی برای جشن گرفتن بپزید و برای عصر برنامه ریزی کنید.
  • یک فیلم  به انتخاب هر دو انتخاب کنید و در یک فضای رمانتیک نگاه کنید.
  • عکس‌های روز ازدواج و خاطرات آشنایی‌تان را مرور کنید.
  • با بادکنک، گل و شمع خانه را تزئین کنید تا خاص بودن این روز بیشتر شود.
  • از تماس و ارسال پیام‌های عاشقانه غافل نشوید.
  • در بخش‌هایی از خانه، مثلا روی یخچال برای همسرتان یادداشت عاشقانه قرار دهید.
  • برای هدیه دادن یک بازی طرح کنید و در فرصت مناسب هدیه تان را بدهید.
کادو برای سالگرد ازدواج چی بگیرم؛ ایده هدیه سالگرد ازدواج

ایده سورپرایز سالگرد ازدواج

کلام آخر :

امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید بوده باشد و سالگرد بهم رسیدنتان را به خوبی و بسیار زیبا و منحصر به فرد جشن بگیرید. بهه این نکته توجه داشته باشید که عشق نیاز به مراقبت دارد و برای پایدار ماندن آن باید تلاش کرد. تلاش کنید که زندگی خوبی فراهم کنید و به یکدیگر توجه داشته باشید.

مطالب بیشتر :

کادو تولد برای خانمها، کادو تولد مردانه

لیست پیشنهاد چند کادو ارزان برای پسر

کادو عید نوروز برای عروس همراه با تزئین

4.9/5 - (11 امتیاز)