معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

ایموجی گل یا معنی شکل های گل های مختلف در کیبورد ها چیست؟ این سوالی است که بـرای اکثر افراد پیش می آید و می خواهند بدانند که از ایموجی گل ها به چه صورت استفاده کنند. هر گل سمبل یک احساس است که در شما وجود دارد و بـا فرستـادن این ایموجی ها آن را به نمایش می گذارید. معمولا کاربـران زیادی از ایموجی گل ها استفاده می کنند. در این مطلب ما معنی ایموجی گل ها را بـرای شما آماده کرده ایم، بـا ما همراه بـاشید تـا معانی آنها را متوجه شوید .

 

معانی ایموجی گل‌ها در انواع مختلف :

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل رز

معنی ایموجی گل رز :

گل رز از دیربـاز بخاطر ظاهر بسیار زیبـا و دلنشین، رایحه خاص و منحصر به فرد و ماندگاری بـالا یکی از گل‌های محبوب و مورد پسند همگان بوده است. ایموجی گل رز قرمز در بیشتـر موارد همان معنی گل رز قرمز را می‌دهد. البته این گل و ایموجی آن، هم‌معنی محبت، عطوفت، زیبـایی و سادگی، شروعی تـازه و عشق و عاشقی در نظر گرفته می‌شود و بیشتـر بـرای بیان ابـراز علاقه و محبت به مخاطب خاص استفاده می‌شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل لاله صورتی

معنی ایموجی گل لاله :

گل لاله رنگ‌های زیادی دارد و هر رنگ نماد خاص خود را را داراست. اما در ایموجی‌ها تنها یک نمونه وجود دارد که به صورت یک لاله صورتی و عمودی روی ساقه ای سبز به تصویر کشیده شده است. این ایموجی نماد بـاور، شادی، ایثار، از خود گذشتگی و عشق عمیق است. البته در فرهنگ ما از این گل بیشتـر بـرای بیان ابـراز علاقه و محبت به مخاطب خاص استفاده می‌شود. گاهی نیز از گل لاله بـرای همدردی بـا مرگ یک شخص یا همدردی بـرای یک غم استفاده می‌شود. همچنین این ایموجی نمادی از کشور هلند نیز هست.

بیشتـر بخوانید : معنی علامت های دست، معنی ایموجی های دست

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

ایموجی گل آفتـابگردان

معنی ایموجی گل آفتـابگردان :

گل آفتـابگردان در فرهنگ ما به نوعی نماد طراوت، زیبـایی و عشق است. ایموجی گل آفتـابگردان معمولا به عنوان سمبلی از تـابستـان یا هوای خیلی آفتـابی  و کشاورزی استفاده می‌شود و در واقع این ایموجی به عنوان نمادی از هوای خوب  و زندگی طولانی و شاد است. البته بسیار پیش می‌آید که خیلی از افراد بـرای ابـراز محبت یا بـرای اعلام غرور نیز از آن استفاده می‌کنند. معمولاً بـرای روز مادر و سایر موارد خاص استفاده می شود. ممکن است به طور کلی بـرای انتقال احساسات خوشبختی و عشق استفاده شود

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل سفید

معنی ایموجی گل سفید :

یک گل سفید تلطیف شده که در وسط آن بـا خط ژاپنی نوشته شده است. ایموجی گل سفید که دورادورش یک خط قرمز کشیده شده است نشانی از شکوفه گیلاس دارد. این ایموجی سمبلی از تشویق یا پاداش  است که توسط معلمان به عنوان جایزه بـرای دانش آموزانی که کارهای استثنایی و مثبت انجام می دهند استفاده می شود. معمولاً بـرای روز ولنتـاین ، روز مادر و سایر موارد خاص استفاده می شود. ممکن است به طور کلی بـرای بیان ایده هایی مانند عشق ، خوشبختی و زیبـایی استفاده شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل ختمی

معنی ایموجی گل ختمی :

گل ختمی در رنگ‌های مختلف وجود دارد. انواع مختلفی هم دارد که بعضی از آن‌ها دارویی و بعضی دیگر تزئینی هستند.  اما رنگ صورتی آن بیشتـر به عنوان ایموجی استفاده می‌شود. این ایموجی به طور کل حاوی مفاهیم عشق، شادی و زیبـایی و خوشبختی و پاکی است. از این گل بیشتـر در مناطق و فرهنگ‌های مرتبط بـا هاوایی و سایر مردم پلینزی استفاده می‌شود. ایموجی گل ختمی همچنین بـرای زمانی که یک نفر آرزوی جذب کسی را دارد یا قصد دارد که او را نسبت خود کنجکاو کند، استفاده می‌شود. معمولا در مناسبتهایی مثل روز مادر یا ولنتـاین و سایر موارد خاص از این ایموجی استفاده می کنند.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی شکوفه گیلاس

معنی ایموجی شکوفه گیلاس :

شکوفه در فرهنگ ما نماد رسیدن بهار، پایان زمستـان و نوید بخش سال و زندگی نو هم بـرای طبیعت و هم بـرای موجودات زنده است.  ایموجی شکوفه گیلاس از نظر معنی مانند دیگر ایموجی‌های گل استفاده می‌شود و بصورت شکوفه گیلاس منفرد و صورتی روشن بـا پنج گلبـرگ شکاف دار و پرزهای نوک قرمز در یک مرکز زرد یا سفید به تصویر کشیده شده است. اما این ایموجی بیشتـر به عنوان سمبل شکوفه دادن گلها در فصل بهار، زیبـایی طبیعت و بطور کلی به معنای زیبـایی است. نمادی سنتی در ژاپن ، جایی که این گل ساکورا نامیده می شود و در نمایش های سالانه جشن گرفته می شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل زرد

معنی ایموجی گل زرد :

معنی ایموجی گل زرددر مورد رنگ زرد و به خصوص گل زرد عقاید و نظرات بسیار متفاوت و گاه متناقضی وجود دارد. این ایموجی می‌تواند بـرای ابـراز محبت استفاده شود، ولی چون رنگ زرد از رنگ‌های تحریک‌کننده و شاد است در استفاده از آن بـاید دقت کرد. همچنین این گل سمبل احساسات گرم بـرای کسی، شفافیت در تصمیم گیری، رهایی از فرسودگی روانی، دلهره، حالت عصبی و خستگی، حافظه هوشیارتـر و مهارت‌های تمرکز یا بدون هیچ دلیلی و فقط بخاطر جذابیت استفاده شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی دسته گل

معنی ایموجی دسته گل :

در فرهنگ ما معمولا دسته گل بـرای تبـریک و بیان احساسات به کسی تقدیم می‌شود. این ایموجی که دارای شاخه گل‌های بیشتـری است که در یک مجموعه قرار گرفته اند،معمولا بـرای افزایش تـاثیرگذاری استفاده می‌شود. اما بـرای مفاهیم مختلفی، چون یک هدیه عاشقانه یا بـرای یک مناسبت خاص (مانند عروسی) و احساس قدر دانی و خوشبختی استفاده می‌شود. همچنین این نشان به عنوان یک تشویق یا پاداش بـرای کار‌های خارق العاده و مثبتی که انجام شده یا بـرای بیان احساساتی مانند عشق و قدر دانی روز مادر و روز پدر و تولد‌ها و ولنتـاین و… به کار بـرده می‌شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل پژمرده

معنی ایموجی گل پژمرده :

این گل پژمرده است و بی شماری می‌افتد و بـرخی گلبـرگ‌ها در حال سقوط هستند. عموماً به معنای کنده شدن گل‌ها است. اما بیشتـر بـرای بیان احساس افسردگی، عشق شکسته، دلخوری و غم از آن استفاده می‌شود. بعضی اوقات به معنای عدم موفقیت یا ضعف است. می‌توان آن را بـا ابـراز عشق و دل شکستگی مخلوط کرد. گاهی نیز از این ایموجی بـرای همدردی بـا مرگ یک شخص یا همدردی بـرای یک غم استفاده می‌شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی گل رزت

معنی ایموجی گل رزت :

یک گل رز ، یک تزئین سبک و شکوفه ، شکل گل اغلب به عنوان یک جایزه بـا روبـان یا مدال (نظامی) ارائه می شود. به عنوان یک نقوش در فرهنگ های بـاستـان ظاهر می شود. به طور کلی به صورت گل دایره ای ، زرد و نارنجی به تصویر کشیده می شود. معمولاً بـرای روز ولنتـاین ، روز مادر و سایر موارد خاص استفاده می شود. ممکن است به طور کلی بـرای بیان ایده هایی مانند عشق ، خوشبختی ، زیبـایی ، قدر دانی ، پاداش تلاش و اهدای جایزه  استفاده شود.

معنی ایموجی گل ها را بدانیم

معنی ایموجی کاکتوس

معنی ایموجی کاکتوس :

گیاهی تند و تیز که در مناطق بسیار خشک رشد می کند. به صورت یک کاکتوس ساگوارو به رنگ سبز روشن و دارای دو بـازوی کناری پوشیده شده از خارها. ممکن است بـرای نشان دادن ساکولنت های مختلف ، بیابـان ها ، فرهنگ جنوب غربی ، یا غرب وحشی استفاده شود. همچنین له عنوان نماد استقامت و پایداری و تلاش بی وقفه نیز استفاده می شود.

کلام آخر :

امیئواریم مطالب بـالا بـرای شما مفید بـاشد. همانطور که دیدید ایموجی هر گل معنای متفاوتی داشت که بـرای ابـراز احساسات مختلف از آنها استفاده می شد. هر گل نماد یک حس متفاوت است و چه خوب است که معنی آنها را بدرسصتی بدانید و در جای مناسب استفاده کنید و احساسات خود را بیان کنید.

مطالب بیشتـر :

معنی ایموجی های قلب در رنگ ها و شکل های مختلف چیست

فواید تحصیل و نقش آن در زندگی

درمان سریع جوش سر سیاه به روش خانگی

4.1/5 - (340 امتیاز)