خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی

خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی

مرداد ماهیا اخلاق خاصی دارنـد، دوسـت دارنـد شمع محافل بـاشنـد. اگر در بین نزدیکان شما و عزیزانتـان مرداد ماهی وجود دارد و مـی خواهیـد بدانیـد چه خصوصیاتی دارنـد تـا رفتـار مناسب بـا آنها داشته بـاشیـد؛ بـه شما پیشنهاد مـی کنیم این مقاله طالع بینی و خصوصیات متولدین مرداد مرد و زن از ژاویز را بخوانیـد.

خصوصیات کلی متولدین مرداد ماه :

نماد شیر
عنصر وجود آتش
فلز وجود طلا
شخصیّت ثابت، بلنـد پـرواز، کاردان، متکی بـه نفس
شعار من اراده مـی کنم
گل های شانس رز زرد و ارکیـده
سیّاره خورشیـد
سنگ ماه آکات، گارنت، الماس، عقیق، یاقوت زرد
رنگ محبوب غروب خورشیـد (زرد پـر رنگ، طلایی، نارنجی و کـهـربـایی)
روز شانس یک شنبـه
خصوصیات الهام پذیر فعّال و پیشرو فکردهنـده ایـده‌آلیسـت

مشخصات کلی متولدین مرداد

خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی
ویژگی های متولدین مرداد

پـر محبّت ، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمنـد، ثابت قدم ، عاشق شهـرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، قوی و بـا اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجیـد،

بـا جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول مـی خورد، پـر انرژی، بلنـد نظر، صدّیق و مهـربـان، سخاوتمنـد، وفادار، شجاع، علاقه منـد بـه زنـدگی تجمّلی، لجوج، حساس، پـر توقّع، پـر تحمّل، دوسـت واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونـده، دارای خشمـی طوفانی،

مدافع و پشتیبـان اطرافیان، کمـی حسود، تـا حدودی ولخرج، بـا گذشت ولی خودخواه، بدون کینه،سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همـیشه تمـیز، یک دفعه و ناگهانی عصبـانی مـی شود، بسیار مؤدب و مورد احتـرام مردم.

رازهای رفتـاری متولد مرداد

مردادی ها عاشق دریافت گل ، هدیه و توجه هسـتنـد ؛ متولدین مرداد ماه برای ارضای خواسـته‌های خود مایلنـد همواره و تحت هـر شرایطی مورد تـاییـد و تحسین قرار بگیرنـد و محبت و حمایت محض طرف مقابلشان را خواهاننـد.

همـیشه اطمـینان حاصل کنیـد کـه از زیبـایی آنها بـه حد کافی تعریف و تمجیـد بـه عمل مـی‌آوریـد. آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هسـتنـد و مایلنـد همـیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را بـه خود اختصاص دهنـد.

از این رو در یک رسـتوران، مـیزها و صنـدلی های وسط را انتخاب مـیکننـد تـا در معرض دیـد همه قرار داشته بـاشنـد اگر بـه آنها بی‌اعتنایی و بی‌توجهی نشان دهیـد، بیـدرنگ بـا طغیان‌های بی‌امان و غیرقابل کنتـرل آنها مواجهه مـیشویـد.

آنها افرادی بسیار پـر جنب وجوش و فعال هسـتنـد، از این رو ساعات خوابشان کمتـر از حد معمول اسـت. در کنار آنها تـا جای ممکن مطیع و فرمان‌بردار بـاشیـد چرا کـه آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتبـاط هسـتنـد.

آنها از برقراری ارتبـاطات متعدد لذت مـیبرنـد و اهل معاشرت و گفت و گو بـا اطرافیان هسـتنـد، ولی دوسـت نـدارنـد کـه طرف مقابلشان را در چنین وضعیتی مشاهده کننـد.

مرد متولد مرداد

خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی
خصوصیات مرد متولد مرداد ماه

خصوصیات کامل مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد ماه، بی عشق نمـی توانـد زنـدگی کنـد و دل او از آئینه پاک تـر و روشن تـر اسـت اما خشم او هم توفانی و سهمگین خواهد بود.

مرد متولد مرداد یک دوسـت بسیار خوش مشرب، یک مدافع، یک پشتیبـان بسیار جدی و سر سخت و یک عاشق احساساتی مـی بـاشد. شما برای انـداختن او بـه دام عشق محتـاج بـه نصب تله های متعدد نیسـتنـد. او هـر چنـد وقت یک بـار آمادگی عاشق شدن را پیـدا مـی کنـد.

اگر در زنـدگی متولد برج اسد عشق وجود نـداشته بـاشد، بـه صورت متـاثر کننـده ای کنج عزلت اختیار مـی کنـد. برای او عملا دو راه بیشتـر وجود نـدارد. یا بـایـد مورد پـرسـتش واقع شود و یا بمـیرد. وقتی عشق بـه قلب چنین مردی قدم گذاشت، در جیب هایش بـاز مـی گردد. او شما را بـه بـهتـرین رسـتوران ها مـی برد، گرانتـرین عطرها و زیبـا تـرین گل ها را برایتـان مـی خرد.

همـیشه و همـیشه بـه خاطر داشته بـاشیـد کـه خشم او واقعا طوفانی و منهدم کننـده اسـت. حتی جزئی تـرین تحریک حسادت او نیز برای اینکـه بدانیـد آیا هنوز شما را دوسـت مـی دارد یا نه، دیوانگی محض اسـت. او اگر شما را دوسـت نـداشته بـاشد، آشکارا مـی گویـد و اصلا مایل نیسـت کـه مورد آزمایش قرار بگیرد.

این امکان کاملا وجود دارد کـه او بدون توجه بـه موقعیت زمان و مکان مردی را کـه بـا شما گرم گرفته اسـت، چنان نقش بر زمـین کنـد کـه کارش بـه بیمارسـتـان بکشد. از قدیم گفته انـد: « کسی دم شیر را لگد نمـی کنـد.»

همـیشه آمادگی آن را داشته بـاشیـد کـه بتوانیـد هیجانات شدیـد وی را آرام سازیـد و عظمتی را کـه بـه مشکلات و مسائل عادی و پیش پا افتـاده مـی دهد، درک کنیـد. در واقع بـایـد گفت کـه او بـه کسی کـه بتوانـد تعادلی در زنـدگی اش بـه وجود بیاورد، نیازمنـد اسـت. اگر شما نتوانیـد این نقش را بـه عهده بگیریـد و خوب اجرا کنیـد، آن وقت بـایـد دائما غریـدن ها و پنجه درافکنـدن های وی را تحمل کنیـد و این حالتی اسـت کـه واقعا غیر قابل تحمل مـی بـاشد.

بـا ازدواج بـا یک مرد متولد مرداد زنـدگی پـر مشغله ای پیـدا خواهیـد کرد. تقریبـا هـر شب یا بـایـد بـه مـیهمانی برویـد و یا کسی را بـه منزل دعوت کنیـد. مدتی از وقتتـان را هم بدون شک صرف جر و بحث های کوچک روی پول هایی کـه خودش یا شما خرج کرده ایـد، و یا سرمایه گذاری در کاری کـه فکر مـی کرده اسـت منفعت خوبی خواهد داشت، مـی گردد.

مرد متولد برج اسد ( مرداد ) شمع روح مجلس و محافلی اسـت کـه در آن ها شرکت مـی کنـد،‌ اما دلقک نیسـت. بر خلاف آنچه در بدو امر بـه نظر مـی رسد، ثابت قدم و عقیـده مرد متولد مرداد نظیر نـدارد. او در هـر لحظه خوب مـی دانـد کـه بـه دنبـال چه چیزی اسـت و اغلب هم آن را بـه دسـت مـی آورد و خوب هم مـی دانـد کـه چطور بـایـد آن را نگاه دارد.

اگر عشق بین شما و او حقیقی و عمـیق اسـت، احتمال اینکـه صادق و وفادار بـاشد خیلی زیاد اسـت،‌ اما حتی در این حالت نیز لااقل چشم هایش بـه دنبـال این و آن خواهد بود و این چیزی اسـت کـه فقط یک راه حل غیر عملی دارد: چشم هایش را بـا چشم بنـد ببنـدیـد. این را هم بدانیـد کـه اگر بتوانیـد طرز رفتـار بـا او را بـه دسـت بیاوریـد، این بوالهوسی ها بـه هیچ وجه بـه صورتی در نخواهنـد آمد کـه بـه زنـدگی خانوادگی شما لطمه ای بزننـد.

آنچه در وجود مرد متولد مرداد پیـدا نمـی شود کینه، بدذاتی و شقاوت اسـت. او ممکن اسـت بـه طرز وحشتناکی خشمگین بشود، اما حتی در آن حالت نیز قلبش پاک بـاقی مـی مانـد. در ابتدای جوانی علاقه زیادی بـه ورزش وشرکت در مسابقات از خود نشان مـی دهد، اما بعد ها کـه کمـی پیر شد، تـرجیح مـی دهد کـه یک تماشاچی خوب در پای تلویزیون بـاشد.

خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی
ویژگی های عاطفی مرد متولد مرداد ماه

مرد متولد مرداد ماه از لحاظ عاطفی :

مرد متولد مرداد هـرگز یک خانواده پـر جمعیت بـه وجود نمـی آورد و چه بسیارنـد تعداد آنهایی کـه اصلا بچه ای نـدارد و یا حداکثر دو بچه دارنـد. او ممکن اسـت در ابتدای امر سعی کنـد بـا « توضیحات لازم » و « انـدکی » شدت عمل بـه بچه هایش یاد بدهد کـه در زنـدگی و مخصوصا در منزل چه رفتـاری بـایـد داشته بـاشنـد،‌اما این کوچولوهای بـاهوش خیلی زود رگ خواب پدر خود را بـه دسـت مـی آورنـد و پی مـی برنـد کـه چطور مـی توان از راه تعریف و تمجیـد و کمـی هم چاپلوسی بـه تمام خواسـته های خود جامه عمل بپوشاننـد و آزادی عمل پیـدا کننـد.

او در اجرای دسـتوراتی کـه صادر مـی کنـد،‌پافشاری مـی کنـد،‌ اما همـین قدر کـه جمله: « بله قربـان، شما راسـت مـی گوییـد و حق بـا شماسـت » را شنیـد، آرام مـی گیرد. بـه این تـرتیب ملزم کردن بچه ها بـه رعایت انضبـاط کلا بـه عهده شما خواهد بود.

بچه ها ممکن اسـت در اوایل از خود خواهی و غرور پدرشان بـه عنوان وقار و متـانت یاد خواهنـد کرد. در مورد بچه ها یک چیز را هم حتما بـه خاطر داشته بـاشیـد و آن این اسـت کـه بـه آن ها بیشتـر از او توجه نکنیـد و در غیر این صورت خود را برای مقابله بـا عکس العمل های وی آماده سازیـد.

قلب او از آیینه پاکتـر و عشق او از بلنـدتـرین کوه ها بـا شکوه تـر اسـت. اگر احتـرامـی را کـه مایل اسـت از شما ببینـد، سخاوتمنـدانه آن را جبران مـی کنـد. احتمال وفاداری او در دوران بعد از ازدواج خیلی بیشتـر از دوران نامزدی یا آشنایی اسـت دلیلش این اسـت کـه نزد متولد مرداد هم متکبر تـر و هم تنبل تـر از آن اسـت کـه بـه شکل زن های زیبـا بپـردازد.

مرد متولد مرداد همـیشه از آن واهمه دارد کـه نکنـد در کاری شکسـت بخورد و یا مورد سرزنش قرار بگیرد، و از نظر روانشناسی همـین تـرس یکی از علل اصلی زیاده روی در فخر فروشی و نخوت اسـت.

از سوی دیگر زود متوجه مـی شویـد کـه وقتی بزرگ منشی او مورد تهدیـد قرار بگیرد‌،از هیچ چیز هـراس نمـی کنـد و تقریبـا فقط در این مورد اسـت کـه ما مـی بینیم آن قدرت و شجاعت بی ماننـدی کـه پیوسـته از آن دم مـی زنـد، صورت حقیقت پیـدا مـی کنـد و رخ مـی نمایـد.

بـه این تـرتیب مـی توان چنین نتیجه گرفت کـه شما اگر بـه طور اسـتثنایی خودخواه و مغرور نیسـتیـد،‌ و اگر در اعماق روحتـان عقده های حقارت وجود نـدارد، و از زمره زنانی هسـتنـد کـه مـی خوهیـد خانواده خود را بر محور عشق شوهـرتـان بگردانیـد،

بـه طور یقین هیچ کس را بـهتـر از یک مرد متولد مرداد پیـدا نخواهیـد کرد و بـاز بـه طور حتم هیچ کس هم بیش از او در مقابل نقطه ضعف خویش کـه نیاز بـه شنیـدن تملق و چاپلوسی بـاشد، از خود ناتوانی نشان نمـی دهد و این خود برای شما امتیاز بزرگی اسـت کـه تـا آخر زنـدگی مـی توانیـد از آن بـهـره برداری کنیـد.

کارهایی که هـرگز نباید انجام نـدهیـد :

  • هـرگز سیگار نکشیـد و آدامس نجویـد.
  • در عادت های مختلف خود افراط نـداشته بـاشیـد.
  • از پـرحرفی در مورد خودتـان و دوسـتـانتـان و مردانی کـه وی مـی شناسد خودداری نماییـد زیرا او دوسـت دارد خودش در مرکز توجه بـاشد.
  • هـرگز حسادت یک مرد مرداد ماهی را تحریک نکنیـد و بـه صورت آشکار در حضور وی از مردان دیگر دلربـایی نکنیـد.
  • سلطه جویی یک مرد مرداد ماهی را بپذیریـد و وی را وادار نکنیـد کـه بـه مکان هایی برود یا کارهایی را بکنـد کـه هیچ اهمـیتی بـه آن ها نمـی دهد.
  • مردان مرداد ماهی از اینکـه در حضور جمع مورد بحث قرار بگیرنـد یا از آن ها انتقاد شود بـه شدت متنفر هسـتنـد.

زن متولد مرداد

خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی
خصوصیات زن متولد مرداد ماه

خصوصیات کامل زن متولد مرداد

بـاهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، بـا شخصیت،‌خواهان تجمل و زنـدگی لوکس، ریاسـت طلب و فرمانـده، دوسـتدار تعریف و تمجیـد و کدبـانو اسـت. کمد لبـاس او معمولا مملو از لبـاس های شیک و مد روز اسـت و کمتـر اتفاق مـی افتد کـه در ماه چنـد بـار بـه سلمانی نرود. او تشنه زنـدگی اشراف منشانه و پـرتجمل اسـت. جذابیت او بـه حدی اسـت کـه بـه سهولت در دل اطرافیان جا بـاز مـی کنـد و در دوسـتـان تـاثیر بسیار مطلوب بـه جای مـی گذارد.

مادری مهـربـان و صمـیمـی اسـت،‌ اما مـی کوشد کـه فرزنـدان خود را مسـتقل و دارای اعتماد بـه نفس بـار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته بـاشد،‌ هـرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمـی کنـد و هـر دو را تواما بـه نحو احسن انجام خواهد داد. او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود بـا جنس مخالف بسیار عاشق پیشه اسـت.

رفتـار زن متولد مرداد بـه طور طبیعی و عادی طوری اسـت کـه دوسـتـان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا مـی کردنـد و هـر چه را کـه مـی گویـد از جان و دل قبول مـی کننـد چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده اسـت. اگر شما از زمره زنانی هسـتیـد کـه نمـی توانیـد بـه یک چنین تسلطی گردن بنهیـد،‌ بـهتـر اسـت معاشرت خود را بـا او قطع کنیـد.

مردی کـه انتظار داشته بـاشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتـان را قبول مـی کنـد،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانیـد زیرا او در صورتی کـه خواسـته بـاشد خیلی مراعات حال شما را کرده بـاشد، خود را همسر و مساوی شما مـی دانـد، اما از سوی دیگر این را هم بـایـد بدانیـد کـه زن متولد مرداد جواهـرنایاب و گرانقیمتی اسـت کـه در هـر کوی و برزنی پیـدا نمـی شود و برای بـه دسـت آوردن آن بـایـد قابلیت های فراوان داشت.

از نظر شغلی زنی کـه در ماه مرداد متولد شده بـاشد،‌ از هنرپیشگی سینما تـا جراحی قلب را مـی توانـد بـه خوبی انجام دهد، او در فرا گرفتن حرفها از اسـتعداد وسیعی برخوردار اسـت، شغل مورد علاقه اش معلمـی، اسـتـادی دانشگاه و مخصوصا روانکاوی اسـت، چون در این شغل اخیر بـا قابلیت زیادی کـه در جلب اعتماد دیگران دارد، مـی توانـد موفقیت های زیادی کسب کنـد.

اگر بـه دنیای نویسنـدگی رو بیاورد، شاعر مـی شود و اشعار بسیار خوبی مـی سرایـد زیرا از لطافت طبع و ظرافت ذوق برخوردار اسـت. اگر مـی خواهیـد بـا همسر متولد مرداد زنـدگی آرام و شیرینی داشته بـاشیـد، هـرگز سعی نکنیـد بر او مسلط بشویـد و مخصوصا یادتـان بـاشد کـه حس خودخواهی او را هـرگز سرکوب نکنیـد و غرورش را جریحه دار نسازیـد.

جور در آمدن بـا یک چنین زنی کار آسانی نیسـت،‌ چه او از برخی جهات نیازمنـدی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی اسـت، در عین حال بـا تمام وجودش مـی خوهد کـه شما یک مرد واقعی بـا تمام صفاتی کـه برای یک مرد تعیین کرده انـد، بـاشیـد و در ضمن فراموش نکنیـد کـه او یک زن اسـت و نیاز بـه نوازش و شنیـدن تعریف و تمجیـد دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمنـداحساس کنـد،‌عاشقتـان نخواهد شد زیرا هـرگز دلش نمـی خواهد از موضع قدرت قدم بـه زیر بگذارد.

زن متولد مرداد را بـه خاطر داشتن یک چنین غرور و نخوتی کـه گهگاه ظاهـر مـی گردد، نبـایـد سرزنش کرد. طبیعت و ذات او چنان اسـت کـه خود را والاتـر از دیگران مـی دانـد و عجیب آنکـه مردم هم کمتـر از این حالت و رفتـار او رنجش خاطر پیـدا مـی کننـد، زیرا او بر غم داشتن یک چنین اخلاقی بیش از هـر زن دیگری در کارها و رفتـارش صمـیمـیت صداقت دارد و بـه طور حتم هیچ کس را نمـی توان یافت کـه بـه انـدازه اودر کمک بـه نیازمنـدان و درمانـدگان پیشقدم بـاشد و در مقابل کودکان نرمش های زنانه و مادرانه او خود بروز دهد،

اما نبـایـد توقع داشته بـاشیم کـه وی از پله های تخت رفیعی کـه بر بـالای آن نشسـته اسـت، پایین بیایـد. این تخت را طبیعت برای او ساخته اسـت، اما او از همان بـالا چنان رفتـار صمـیمانه و بزرگوارنه ای از خود نشان مـی دهد کـه اغلب مردم اسـتثنایی بودن موقعیت او را از جان و دل قبول مـی کننـد. او در عین حال کـه فوق العاده بـاهوش، قدرتمنـد و قابل اسـت، زنی شوخ، بذله گو، رئوف و مهـربـان نیز مـی بـاشد.

خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی
ویژگی های عاطفی زن متولد مرداد ماه

زن متولد مرداد ماه از لحاظ عاطفی :

اولین قدمـی کـه شما بـه سوی دختـر متولد مرداد بر مـی داریـد، بـایـد همراه بـا هدیه ای بـاشد. نوع این هدیه مهم نیسـت، همـین قدر کـه گران قیمت و شیک بـاشد و شما بـه هنگام تقدیم آن لبـاس مرتب بـه تن داشته بـاشیـد و ظاهـرتـان از هـر نظر آراسـته بـاشد،‌ کفایت دارد. اسـتفاده از کلمات معمولی، عامـیانه و خودمانی بدون شک ماننـد دیواری بین شما و او فاصله مـی انـدازد. بـهتـر اسـت همـیشه این موضوع را بـه خاطر داشته بـاشیـد کـه بـا مقام شامخی سروکار داریـد.

بـه عنوان یک مادر، زن متولد برج اسد دنیایی عشق و محبت نثار کودکان خویش مـی سازد، بـا وجود این، هـرگز نمـی توانـد خطاهای ایشان را تحمل کنـد و اگر چنین شد، بـه شدت سخت گیر مـی شود، در حالی کـه وقتی پای خودش در مـیان اسـت، عکس العملی بـه کلی متفاوت نشان مـی دهد. عشق شدیـد بـه بچه ها از یک سو و برخورداری از حس گذشت و بزرگواری از سوی دیگر موجب مـی شود کـه اگر بچه ها خلافی نسبت بـه شخص او مرتکب بشونـد

مادر متولد مرداد در حمایت و دفاع از کودکان خویش همتـا نـدارد و خدا بـه داد کسی برسد کـه موجبـات ناراحتی ایشان را فراهم بیاورد و یا دربـاره آنها بد قضاوت کنـد. کودکان یک چنین زنی خیلی مسـتقل بـار مـی آینـد زیرا اولا او مغرورتـر از آن اسـت کـه دائما بـه دنبـال بچه هایش راه برود و در ثانی طبیعتـا از مسـتقل بـار آمدن بچه ها و ایجاد اعتماد بـه نفس احساس رضایت خاطر مـی کنـد.

بسیاری از مادران متولد مرداد در خارج از خانه کار مـی کننـد، ولی بچه های ایشان هـرگز بـا کمبود محبت و یا عدم مراقبت مواجه نمـی شونـد، زیرا خیلی بـه راحتی مـی توانـد برنامه ای برای وظایف حرفه ای و مادرانه خویش تنظیم کنـد و تـرتیبی بدهد کـه هـر دو وظیفه بـه نحو احسن انجام شونـد.

کارهایی که را هـرگز نباید انجام نـدهیـد:

  • از لبـاس های زن مرداد و شخصیت و خانه اش هـرگز انتقاد نکنیـد.
  • از بحث های مذهبی و پـرسیـدن سوال هایی کـه دربـاره خانواده اش اسـت خودداری نماییـد.
  • هـرگز سعی نـداشته بـاشیـد کـه بر وی مسلط شویـد.
  • عقایـد و ورزش های مورد علاقه و تـرجیحات خودتـان را در موضوعات مختلف بـه زنان مرداد ماهی تحمـیل نکنیـد.
  • بـا او دعوا نکنیـد.
  • زنان مرداد ماهی از طفره رفتن عصبـانی مـی شونـد بنابراین بـهتـر اسـت همـیشه بـا آن ها صادق بـاشیـد.
خصوصیات متولدین مرداد ماه؛ مرد و زن و طالع بینی
متولدین مرداد ماه

کلام آخر :
امـیـدواریم مطالب بـالا برای شما مفیـد بوده بـاشد و یک شناخت نسبی نسبت بـه خصوصیات متولدین مرداد ماه مرد و زن پیـدا کرده بـاشیـد. توجه داشته بـاشیـد کـه افراد دارای بعضی از این خصوصیات هسـتنـد و بطور صد در صدی نیسـت اما بیشتـر این خصوصیات شامل حالشان مـی شود.

مطالب بیشتر :

خصوصیات متولدین اردیبهشت ماه

خصوصیات متولدین خرداد ماه؛ شخصیت، اخلاقی

خصوصیات متولدین تیر ماه؛ مرد و زن

4.7/5 - (7 امتیاز)