نشانه های تحریک شدن مرد

نشانه های تحریک شدن مرد

فعالیت جنسی یکی از پیچیده ‌ترین فعالیت‌های بدن انسان است که می تواند رابطه جنسی را دچار مشکل کند. اما شما با شناخت بدن همسر خود، می توانید کیفیت رابطه خودتان را افزایش دهید.

برای داشتن یک رابطه جنسی موفق و رضایت بخش، ضروری است زن و شوهر نیازها و تفاوت های یکدیگر را به خوبی بشناسند. اغلب زوجینی که درباره مسائل جنسی و نیازهای خود با یکدیگر صحبت نمی کنند دچار نارضایتی جنسی می شوند.

باید بدانید مردان هم، مانند زنان می توانند به راحتی تظاهر به ارگاسم دروغین کنند. زیرا فرایند ارگاسم و ارضا در مردان متفاوت است. در برخی موارد نیز ممکن است انزال بدون ارگاسم صورت گیرد.

در واقع اگر فکر می کنید این زنان هستند که فقط به معاشقه قبل از رابطه احتیاج دارند، سخت در اشتباهید. بلکه مردان نیز دوست دارند زنان عشق خود را با تحریک آن ها قبل از برقراری رابطه ثابت نمایند.

گرچه تحریک جنسی در مردان ساده تر از زنان اتفاق می‌افتد، اما عوامل متعددی در نحوه تحریک شدن مردها تاثیر می گذارد. به عنوان مثال بلوغ زودرس یا دیررس، میزان فعالیت فیزیکی، تغذیه و … عواملی هستند که بر روی شکل و نحوه تحریک شدن در مردان تاثیر گذار هستند.

اصولاً مواردی که باعث تحریک مردان می‌شود در اکثر موارد مشترک است. در این مقاله نشانه های تحریک شدن مردان را معرفی خواهیم کرد و در ادامه اشاره‌ای به عوامل تحریک مردان خواهیم داشت.

نشانه های تحریک شدن مرد

نشانه های تحریک شدن مرد

رابطه جنسی فعالیتی است که هم ذهن و هم بدن را درگیر می کند و به سوی یک مقصد یعنی ارگاسم سوق می‌ دهد. این فرآیند طی مجموعه‌ای از فعل و انفعالات جسمی و روانی رخ می دهد که ترتیب خاص خود را دارند.

 

1. تحریک جنسی

اولین مرحله شروع یک آمیزش، تحریک جنسی است. برای تحریک جنسی در مردان وجود آمادگی ذهنی و وجود مقدار کافی از هورمون تستوسترون ضروری است.

بدن اغلب مردان پس از بلوغ، هورمون تستوسترون را در تمام عمر تولید می‌کند. اگرچه بعد از مدتی این تولید هورمون سیر نزولی پیدا می کند اما قطع نمی‌شود.

همچنین منشا تحریک می‌تواند هریک از حواس پنج گانه یعنی لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی باشد. اگر هریک از این حواس به عنوان محرک جنسی قرار بگیرند،‌ امکان تحریک مردان به میزان قابل توجهی متفاوت هست.

 

2. نعوظ

در نتیجه تحریک مردان، نعوظ (سفت شدن) آلت تناسلی اتفاق می‌افتد. در این مرحله خون بیشتری وارد آلت تناسلی می‌شود و در نتیجه متورم شدن و راست شدن آلت تناسلی را به همراه دارد. امروزه با شناخت جنبه های مختلف فرآیند نعوظ در مردان، درمان مشکلات مختلفی که ممکن است در این رابطه وجود داشته باشد، امکان پذیر شده است.

 

3. افزایش ضربان قلب

سومین مرحله در تحریک جنسی مردان، افزایش ضربان قلب و فشار خون در تمام بدن است. اغلب مردان هنگام برقراری رابطه جنسی، صورتشان به علت جمع شدن خون سرخ، بیضه ها متورم و تا 50 درصد یه سایزشان اضافه می شود. در این مرحله پروستات و کیسه های مربوط به منی شروع به ترشح منی می کنند.

 

4. ارگاسم

رابطه جنسی با رسیدن به مرحله چهارم (ارگاسم) به اوج خود می رسد. در این مرحله انزال (خارج شدن منی از بدن) رخ می دهد که با لذت بسیار بالایی همراه است. غالبا در تمام مردان هنگام انزال، ضربان قلب به بالاترین حد خود می رسد. در این مرحله عضلات بدن دچار انقباض می شود و منی به درون پیشابراه حرکت می کند و از آلت خارج می شود.

 

5. فروکش کردن

مرحله پنجم از فرآیند تحریک جنسی در مردان، فروکش کردن و برطرف شدن تورم است. در این مرحله آلت تناسلی به حالت اولیه خود باز می گردد. این حالت در اغلب موارد پس از انزال رخ می دهد. اما گاهی اوقات نیز تحت شرایطی مانند اتفاق افتادن رویداد های مداخله گر، ممکن است آلت تناسلی قبل از انزال، نعوظ خود را از دست بدهد و به حالت اولیه خود برگردد.

 

6. عدم پاسخ گویی به سیگنال های جنسی

آخرین مرحله از فرآیند تحریک جنسی در مردان، حس آرامش می باشد که پس از فروکش کردن رخ می دهد. این مرحله از نظر زمانی می‌تواند 30 دقیقه الی 3 ساعت طول بکشد. در این مدت سیستم عصبی مردان به تحریک جنسی پاسخی نمی دهد.

نشانه های تحریک شدن مرد

ارگاسم در مردان چگونه است؟

لذت ارگاسم در مردان و زنان تفاوت چندانی ندارد، اما شکل ظاهری آن در مردان و زنان با هم متفاوت است. مردان قبل از رسیدن به ارگاسم، نقطه ای تحت عنوان نقطه بدون برگشت را پشت سر می‌گذارند. در این نقطه، مردان ناگزیر از انزال هستند و دیگر نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند، در حالی که در زنان چنین نیست و زنان هر موقع که بخواهند می‌توانند از وقوع ارگاسم جلوگیری کنند.

در نقطه بدون برگشت، منی (مایع سفید رنگ) از داخل مجرای ادرار به سمت سر آلت تناسلی پمپ شده و با جهش از آن خارج می‌شود. مردان وقتی به ارگاسم می‌رسند، دیگر نمی‌توانند از آن برگردند و پس از این مرحله حتما انزال صورت می‌گیرد. پس ارگاسم در مردان با جهش منی از آلت آنها همراه است که تشخیص ارگاسم مردان را بسیار ساده می کند.

 

عواملی که سبب تحریک جنسی می شود

در قدم اول، نقاط تحریک پذیر مردان را بشناسید. رعایت ساده ترین نکات می تواند تحریک پذیری همسرتان را به اوج خود برساند. در ادامه مطلب چند عامل اصلی تحریک جنسی مردان را به شما معرفی می کنیم.

 

1. بیان لطیف هنگام صحبت با شوهر

لطافت در کلام هنگام صحبت با شوهرتان می تواند او را از نظر جنسی، تحریک کند. هنگام صحبت با او کلمات را با لطافت و شیوایی خاصی بیان کنید. رفتارهای زنانه، ناز و کرشمه و… همیشه جواب می‌دهد. البته به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه در این امور افراط نکنید!

 

2. پوشیدن لباس مناسب در منزل

اگر در خانه پوششی را انتخاب کنید که همسرتان دوست دارد و می‌پسندد، جاذبه جنسی شما چند برابر می‌شود. در این صورت می‌توانید یک تجربه جنسی عالی داشته باشید. لباس‌های بدن‌نما و خاص و حتی لباس زیری که او برای شما هدیه آورده است را فراموش نکنید.

 

3. رعایت بهداشت

یکی از اصلی‌ترین نکات برای داشتن رابطه جنسی موفق با همسرتان رعایت بهداشت است. هرگز از اعمالی مانند رفع موهای زائد، مسواک زدن و مواردی از این قبیل، قبل از شروع آمیزش غافل نشوید.

 

4. در رابطه جنسی پیش قدم شوید

چه ایرادی دارد زن خواهان رابطه جنسی باشد؟ بطور معمول مردان خواستار رابطه جنسی هستند. حالا فکرش را بکنید شما از این قضیه برای تحریک همسر خود استفاده کنید. اگر همسر شما ببیند شما به این رابطه مشتاق هستید تا حد زیادی تحریک خواهد شد. شما می‌توانید از پیش نوازی و یا ماساژ جنسی شروع کنید.

نشانه های تحریک شدن مرد

جملاتی که مردان را تحریک می کند

من عاشق بوسه های آتشین تو هستم عزیزم

من وقتی در رخت خواب در آغوش تو هستم احساس خوبی دارم

از مدل ریشش تعریف کنید (هر مدلی که هست)

به او بگویید که برای بودن در کنارش لحظه شماری می کنید

عشقم، امشب من تماما مال تو هستم

به او بگویید از بازی کردن با بدنش لذت می برید

تو مرا دیوانه و مجنون می کنی عزیزم

بیا امشب را شبی فراموش نشدنی کنیم

چرا امشب چیزهای جدید را امتحان نکنیم؟

من همیشه تو و خودم را در رخت خواب تجسم می کنم

من تو را می پرستم (به بخش های مختلف بدنش اشاره کنید…)

مردان دوست دارند صدای ناله شما را حین رابطه جنسی بشنوند

با این پوزیشن جذاب تر و گرم تر به نظر می رسی

اسمش را فریاد بزنید

حتما از سایز آلت جنسی اش تعریف کنید

به او بگویید رابطه جنسی خشن تر دوست دارید

تندتر و سریع تر عزیزم

دوست دارم تا ابد با تو در رخت خواب بمانم

این بهترین ارگاسمی است که تابه حال داشته ام

تو به من امنیت می دهی

من به تو تکیه کرده ام عشقم

4.4/5 - (113 امتیاز)