بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

لاغر شدن یکی از دغدغه هـای بسیار سخت اکثر افراد در جامعه اسـت. امروزه شیوه هـای مختلفی برای لاغر شدن به شمـا پیشنهـاد مـی شود که بسیار وسوسه انگیز هسـتنـد. شمـا بایـد بر اساس سبک زنـدگی خود و مشاوره پیش دکتـر تغذیه برنامه ای منظم برای لاغری خود تهیه کنیـد. بهتـرین روش تغذیه سالم و ورزش مداوم اسـت. بهتـر اسـت در کنار تغذیه سالم از دمنوش هـای گیاهی برای لاغری شکم و پهلو بسیار کمک کننـده اسـت و تـاثیرات مثبتی بر رونـد لاغری مـی گذارد. در این مطلب از ژاویز بهتـرین دمنوش برای چربی سوزی شکم و پهلو را به شمـا معرفی خواهیم کرد، همراه مـا باشیـد.

بهترین دمنوش لاغری و چربی سوز شکم و پهلو:

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

 دمنوش دارچین برای لاغری

 دمنوش دارچین:

قنـدخون تأثیر مسـتقیمـی روی وزن مـا دارد و مـیزان گرسنگی‌مـان را تحت تأثیر قرار مـی‌دهد. قنـدخون یکی از فاکتورهـای تعیین‌کننـده‌ی انرژی بدن اسـت. هرقدر انرژی شمـا بیشتـر باشد، بیشتـرمتمـایل به ورزش کردن خواهیـد بود. هرقدر قنـدخون‌تـان متعادل‌تـر باشد، کمتـر دچـار اشتهـای کاذب مـی‌شویـد و بدن شمـا رونـد مناسب‌تـری برای اسـتفاده از چربی‌هـای ذخیره‌شده را در پیش خواهد گرفت.

اگرچه بحث‌هـای زیادی درباره‌ی تأثیر دارچین بر قنـدخون وجود دارد، امـا مطالعات زیادی نشان مـی‌دهنـد که دارچین مـی‌توانـد مـیزان سطح قنـدخون را مدیریـت کنـد. پس ضرری نـدارد اگر یک دمنوش تنـدوتیز دارچین را امتحان کنیم.

پودر دارچین و چوب آن را در یک لیوان بریزیـد، آب را بجوشانیـد و داخل لیوان روی دارچین‌هـا بریزیـد. بهتـر اسـت از یک لیوان درب‌دار اسـتفاده کنیـد یا روی هر لیوانی که اسـتفاده مـی‌کنیـد، درپوش بگذاریـد و ۱۵ دقیقه صبر کنیـد. دمنوش لاغری شمـا آمـاده اسـت. نوش جان! این دمنوش را مـی‌توانیـد ۱ یا ۲ بار در روز مـیل کنیـد.

دمنوش چای سبز و زنجبیل:

چـای سبز علاوه بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت‌هـاسـت به‌عنوان مـاده‌‌ای مؤثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته اسـت. در حالی‌که بسیاری از تحقیقات خلاف این فرضیه را بیان مـی‌کنـد، امـا مطالعات دیگری صورت گرفته که نشان مـی‌دهد چـای سبز سه مـاده‌ی اصلی دارد که در کنتـرل وزن مؤثر هسـتنـد. کافئین، کاتچین و تیانین سه مـاده‌ای هسـتنـد که در این مطالعات به آنهـا اشاره شده اسـت.

کافئین کارکرد سیسـتم بدن را افزایش و سـرعت بعضی از فراینـدهـای بدن به‌خصوص متـابولیسم بدن را افزایش مـی‌دهد و همـان‌طور که مـی‌دانیـد، متـابولیسم ارتباط مسـتقیمـی با کاهش وزن دارد. کاتچین که به‌عنوان یک فلاونوئیـد آنتی‌اکسیـدانی شناخته مـی‌شود، یکی از سه عنصر مهم چـای سبز اسـت که موجب تفاوت چـای سبز با چـای سیاه مـی‌شود و در شرایطی خاص مـی‌توانـد به کاهش جذب چربی از روده کمک کنـد. تیامـین هم اسیـد‌آمـینه‌ای موجود در چـای سبز اسـت که به آزادشدن دوپامـین در مغز کمک مـی‌کنـد.  بنابراین اگر خواسـتیـد اسـتـرس‌تـان را کم کنیـد، تیامـین مـی‌توانـد گزینه‌ی مناسبی برای این کار باشد، چون برخلاف کافئین، فرد را حساس و عصبی نمـی‌کنـد.

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

 دمنوش مـاچـا برای لاغری

چای ماچا:

دمنوش لاغری چـای مـاچـا را بسیاری از افراد بهتـرین دمنوش لاغری مـی‌داننـد و ادعا مـی‌کننـد تـاثیر زیادی بر کاهش وزن و چربی سوزی آن‌هـا داشته اسـت. درواقع تـاثیر چـای مـاچـا از چـای سبز بیشتـر اسـت، یعنی معادل ۱۰ برابر آن؛ امـا به آن معنی نیسـت که مـی‌توانـد معجزه یا جادو کنـد. در هر حال چـای مـاچـا یک دمنوش لاغری برای رانهـا، شکم و پهلو محسوب مـی‌شود.

دمنوش بلوبری:

بلوبری یک مـیوه بسیار خوشمزه اسـت که یک منبع بسیار غنی از فیبر محسوب مـی‌ شود و سـرشار از ویـتـامـین هـایی نظیر ویـتـامـین سی و پتـاسیم اسـت. افزودن مـیوه بلوبری به رژیم غذایی روزانه سبب مـی‌شود تـا سلامت بدن شخص تضمـین شود. این مـیوه یک منبع غنی از آنتی اکسیـدان اسـت که نقش بسیار مؤثری در مقابله با رادیکال‌هـای آزاد مضر دارد و از این رو احتمـال ابتلا به بیمـاری هـایی نظیر سـرطان را کاهش مـی‌ دهد.

جالب اسـت بدانیـد هیچ مـیوه‌ای به انـدازه بلوبری سبب افزایش سوخت و ساز بدن نمـی‌ شود! افزایش سوخت و ساز بدن به واسطه مصرف منظم مـیوه بلوبری تأثیر مسـتقیمـی بر روی کاهش وزن دارد به همـین دلیل دمنوش بلوبری یکی از دمنوش‌ هـای لاغری فوق‌العاده محسوب مـی‌ شود. دمنوش بلوبری علاوه بر مؤثر بودن بر روی کاهش وزن سبب تنظیم حرکات روده شده و به درمـان یبوسـت هم کمک مـی‌ کنـد. در مجموع دمنوش بلوبری سبب افزایش سـرعت کاهش وزن در افراد مـی‌شود در نتیجه اگر قصد کاهش وزن داریـد قرار دادن دمنوش بلوبری را در برنامه غذایی روزانه خود فراموش نکنیـد.

 دمنوش گل محمدی:

فوایـد و مزایای گلاب که از گل محمدی به‌دسـت مـی‌آیـد، چنان برای مـا ایرانی‌هـا آشنا و مطلوب اسـت که نیازی به توصیه به اسـتفاده از این مـاده‌ی معطر و پرفایـده نیسـت. گل محمدی یا همـان گل سـرخ به‌عنوان یک مـاده‌ی دیورتیک (ادرارآور) بسیار ملایم عمل مـی‌کنـد. مواد دیورتیک باعث مـی‌شونـد کلیه‌هـا مقدار بیشتـری سدیم توسط ادرار از بدن خارج کننـد، بنابراین به سم زدایی بدن کمک مـی‌کننـد. نمکِ بیش از حد، آب موجود در خون را کاهش مـی‌دهد و موجب غلظت خون مـی‌شود که این موضوع برای گردش خون مطلوب اصلا خوب نیسـت.

زمـانی که شمـا وزن کم مـی‌کنیـد، در واقع مقدار زیادی آب از دسـت مـی‌دهیـد بنابراین بایـد آب بیشتـری دریافت کنیـد که این آب هم سیسـتم بدن را پاکسازی مـی‌کنـد و هم بدن را هیـدراته نگه مـی‌دارد و باور کنیـد یا نه، این موضوع برای کم کردن وزن بسیار مفیـد اسـت.

 

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

 دمنوش رویبوس برای چربی سوزی شکم

دمنوش رویبوس:

آنتی اکسیـدان موجود در رویبوس نسبت به چـای سبز و سیاه بیشتـر اسـت. قرمز معروف مـی‌باشد آنتی اکسیـدان‌هـای موجود در آن باعث تخریب رادیکال‌هـای آزاد مـی‌شود. افرادی که دوسـت دارنـد بعد از غذا چـای بنوشنـد، مـی‌تواننـد از این دمنوش اسـتفاده کننـد تـا از جذب آهن توسط بدن جلوگیری نشود. تـا ۲۲ درصد مـانع از ایجاد چربی در بدن مـی‌شود.

دمنوش گزنه:

گیاه گزنه یک گیاه علفی محسوب مـی‌شود و دارای خواص دارویی زیادی بوده، از این رو در طب سنتی مورد اسـتفاده قرار مـی‌گیرد. خواص دارویی بی‌نظیر گزنه سبب شده تـا اسـتفاده از آن به شکل ‌هـای مختلفی رواج داشته و از آن به صورت دمنوش و هم به صورت موضعی اسـتفاده شود. در خصوص اسـتفاده از گزنه توجه داشته باشیـد که تمـاس مسـتقیم با برگ گزنه تـازه ممکن اسـت در برخی از افراد سبب بروز حساسیـت شود، در صورت مشاهده حساسیـت بهتـر اسـت با برگ تـازه این گیاه تمـاس مسـتقیم نـداشته باشیـد.

توجه داشته باشیـد حساسیـت تنهـا مختص به برگ تـازه گیاه اسـت و اسـتفاده از جوشانـده یا دمنوش گزنه سبب ایجاد حساسیـت نمـی‌شود. گزنه سـرشار از مواد مغذی و ویـتـامـین‌هـای مورد نیاز بدن اسـت و اسیـد امـینه‌هـای موجود در این گیاه سبب شده تـا برای درمـان درد مفاصل هم مورد اسـتفاده قرار بگیرد.

یکی از مهم‌تـرین مزایا و خواص اسـتفاده از دمنوش گزنه تأثیر‌گذاری آن بر روی افزایش چربی سوزی بدن و کاهش وزنی اسـت که در نتیجه چربی سوزی ایجاد مـی‌شود. دمنوش گزنه به تنهـایی هم تأثیر‌گذار اسـت امـا به منظور افزایش تأثیر‌گذاری این گیاه پر خاصیـت مـی‌توان آن را با دیگر گیاهـان مفیـد نظیر پونه، پنیرک و. . تـرکیب کرده و از فوایـد این تـرکیب پر خاصیـت بهره‌منـد شویـد.

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

 دمنوش جنسینگ برای لاغری

دمنوش جنسینگ:

جنسینگ آسیایی یکی از گونه‌هـای یازده‌گانه‌ی جنسینگ اسـت که ریشه‌هـای گوشتی دارد. هرچنـد انواع مختلفی از این گیاه وجود دارد، امـا دو نوع آمریکایی و آسیایی‌ آن شناخته‌شده‌تـر هسـتنـد و آنچنان که از مطالعات مختلف درباره‌ی این گیاه مشخص شده اسـت، جنسینگ محرکی قوی برای افزایش سوخت‌وساز بدن اسـت. جنسینگ به شمـا کمک مـی‌کنـد بر خسـتگی غلبه کنیـد و انرژی و توانایی ذهنی را هم بالاتـر مـی‌برد.

همـان‌طور که مـی‌دانیـد وقتی وزن کم مـی‌کنیم اگر انرژی کافی نـداشته باشیم، ورزش کردن کار مشکلی اسـت و کاهش وزن نیاز به فعالیـت بدنی مناسب دارد و جنسینگ مـی‌توانـد برای دریافت انرژی به شمـا کمک کنـد. شواهدی احتمـالی وجود دارد که نشان مـی‌دهد جنسینگ به متعادل نگه‌داشتن قنـدخون هم کمک مـی‌کنـد که البته خود این موضوع روی انرژی مورد نیاز بدن و اشتهـای فرد تأثیر دارد.

دمنوش لاغری به لیمو:

دمنوش به لیمو به عنوان یک ضد التهـاب و همچنین ضد اضطراب قوی عمل مـی‌کنـد. اگر دمنوش به لیمو را بدون شکر آمـاده کنیـد یک دمنوش بسیار مؤثر برای کاهش وزن و لاغری هم محسوب مـی‌شود. تأثیر‌گذاری مصرف دمنوش به لیمو برای کاهش وزن به این صورت اسـت که این دمنوش اشتهـا را کاهش داده و از این رو روزانه کالری کمتـری وارد بدن شخص مـی‌شود. دمنوش به لیمو همچنین سبب کاهش مـیل به خوردن شیرینی و تنقلات هم مـی‌گردد.

بهتـرین زمـان برای نوشیـدن دمنوش به لیمو به عنوان یکی از دمنوش‌هـای لاغری فوق‌العاده بین وعده‌هـای غذایی اسـت. کاهش اشتهـای ایجاد شده به واسطه مصرف منظم دمنوش به لیمو بر روی متـابولیسم بدن تأثیر گذاشته و به نوعی متـابولیسم بدن را تنظیم مـی‌کنـد. در نتیجه دمنوش به لیمو یک دمنوش قوی کم کننـده اشتهـا قبل از غذا اسـت. دمنوش به لیمو سبب تجزیه چربی‌هـای موجود در سیسـتم گوارش اشخاص هم مـی شود.

برای درمـان مشکلات معده و سوء هـاضمه هم تأثیرات مثبتی دارد. اگر برای کاهش وزن برنامه ورزشی منظمـی داریـد بهتـر اسـت مصرف دمنوش به لیمو را فراموش نکنیـد زیرا این دمنوش دارای خواصی اسـت که سبب تقویـت عضلات شده و به همـین دلیل از وارد شدن آسیب به عضلات در حین تمرینات ورزشی جلوگیری مـی‌کنـد.

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

دمنوش قاصدک و نعنا برای چربی سوزی شکم

 دمنوش قاصدک و نعنا:

دمنوش قاصدک و نعنا یکی از دمنوش‌هـای واقعا شگفت‌انگیز اسـت که به حفظ سلامت کبد کمک مـی‌کنـد. حتمـا مـی‌دانیـد که کبد عضو بسیار اعجاب انگیزی اسـت چون در واقع مسئول تمـام سم‌زدایی بدن اسـت. بنابراین نقش بسیار کلیـدی‌ای در سوخت‌وساز بدن دارد. کبد پر از سلول‌هـایی اسـت که چربی را مـی‌شکننـد، آن را به انرژی قابل اسـتفاده‌ی بدن تبدیل مـی‌کننـد و سوخت‌وساز را بالا مـی‌برنـد. از طرفی این سلول‌هـا مسئولیـت جریان‌یافتن صفرا را هم به‌عهده دارنـد که به خردشدن چربی‌هـا و بالارفتن سوخت‌وساز کمک مـی‌کنـد.

هنگام سوخت‌وساز کربوهیـدرات، این کبد اسـت که به ثابت مـانـدن قنـدخون کمک مـی‌کنـد، بنابراین سطح انرژی هم ثابت مـی‌مـانـد و اشتهـا تنظیم مـی‌شود. پس کبد به‌عنوان یک مبارز با چربی‌هـا نقش بسزایی در مدیریـت چربی‌هـا و جذب آنهـا و در نتیجه کاهش وزن ایفا مـی‌کنـد. قاصدک و نعنا گیاهـانی هسـتنـد که به پاکسازی کبد کمک مـی‌کننـد. قاصدک تـرکیباتی دارد که از آسیب به کبد جلوگیری مـی‌کنـد. قاصدک و نعنا هردو به‌طور خودکار تولیـد صفرا در کبد را تحریک مـی‌کننـد و به فراینـد هضم و جذب موادمغذی هم کمک مـی‌کننـد پس مخلوط این دو گیاه از آنهـا یک دمنوش قدرتمنـد برای محافظت از کبد مـی‌سازد.

فقط درباره‌ی قاصدک بهتـر اسـت از برگ‌هـای تـازه‌تـر اسـتفاده کنیـد. توصیه مـی‌کنم تـا حد امکان برگ‌هـای قاصدک در حال رشد و جوان‌تـر را در آغاز فصل بهـار انتخاب کنیـد، چون هرچه بیشتـر رشد کنـد برگ‌هـایش زمخت‌تـر و تلخ‌تـر مـی‌شود.

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

 دمنوش اولانگ برای لاغری

چای اولانگ (Oolong):

چـای اولانگ یک چـای سنتی چینی اسـت.تحقیقات زیادی ثابت کرده که چـای اولانگ سوزانـدن چربی بدن را بیشتـر مـی‌کنـد و به متـابولیسم بدن انسان سـرعت مـی‌بخشد. همچنین باعث رفع خسـتگی، تقویـت سیسـتم ایمنی، مناسب رژیم لاغری، بهبود عملکرد بدن، تقویـت سیسـتم ایمنی، مناسب رژیم لاغری، کنتـرل دیابت، مراقبت از پوسـت و اسـتخوانهـا، ضد سـرطان تنظیم قنـد خون نیز اسـت.

یکی دیگر از انواع چـای موجود که علاوه بر طعم و رایحه بی ‌نظیر دارای خواص بی‌ نظیری همـاننـد تأثیر‌گذاری بر روی کاهش وزن هسـت، چـای اولانگ نام دارد. بیشتـر افراد بر این باور هسـتنـد که چـای اولانگ در خواب هم سبب چربی سوزی و کاهش وزن مـی‌شود. در این خصوص لازم به توضیح اسـت که در مورد تأثیرات چـای اولانگ بر روی کاهش وزن تحقیقاتی انجام شده اسـت که این تحقیقات نشان‌دهنـده تأثیر چـای اولانگ بر روی کاهش وزن اسـت. به طوری که دانشمنـدان معتقدنـد مصرف منظم روزانه دو فنجان چـای اولانگ در مجموع سبب افزایش چربی سوزی بدن مـی‌شود و این چربی سوزی حتی در زمـان خواب هم ادامه خواهد داشت.

در خصوص مـیزان تأثیر‌گذاری چـای اولانگ بر روی کاهش وزن بایـد بدانیـد که تأثیر‌گذاری چـای اولانگ در مقایسه با مـیزان تأثیر‌گذاری چـای سبز بر روی کاهش وزن بیشتـر اسـت. در مجموع چـای اولانگ همـاننـد چـای سبز مـیزان سوخت و ساز و متـابولیسم بدن را افزایش داده و به همـین دلیل به لاغر شدن فرد کمک مـی‌کنـد. سـرعت بخشیـدن به رونـد تجزیه چربی و همچنین کاهش مـیزان جذب چربی‌هـای اضافه هم از دیگر مزایای چـای اولانگ محسوب مـی‌شود. بنابراین اگر قصد کاهش وزن داریـد بهتـر اسـت چـای اولانگ را به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنیـد.

دمنوش مریم گلی

مریم گلی بهتـرین دمنوش لاغری یک مـاهه! مریم گلی دارای طبع گرم و خشک اسـت. این گیاه را به عنوان یک آرام بخشه قوی و دمنوشی مخصوص لاغری شکم توصیه مـی‌‎کننـد. برگ‌هـای مریم گلی برای رفع سوءهـاضمه، نفخ معده و درد شکم بسیار مؤثر اسـت. همچنین مریم‌گلی سـرشار از آنتی اکسیـدان برای پاکسازی بدن مـی‌باشد. این دمنوش مـی‌توانـد کلسـتـرول بد خون را کاهش دهنـد توصیه مـی‌شود از آن در طول روز اسـتفاده کنیـد.

مریم‌ گلی گیاهی اسـت که ذهن و بدن را آرام مـی‌کنـد، بنابراین مـی‌توانـد به مـیزان قابل‌توجهی با اسـتـرس مقابله کنـد. به همـین دلیل دمنوش مریم گلی یکی از دمنوش‌هـایی اسـت که اثرات مطلوبی بر روی کاهش وزن دارد.

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

 دمنوش چـای سفیـد برای چربی سوزی شکم و پهلو

دمنوش چای سفیـد:

چـای سفیـد یکی از انواع چـای مـی‌باشد که از همـان گیاه چـای سبز و چـای سیاه به دسـت مـی‌آیـد. برگ‌هـای جوان و سبز گیاه، چـای سفیـد را تشکیل مـی‌دهنـد. چـای سفیـد در مقایسه با چـای سبز و چـای سیاه فراوری مختصری دارد و این کوتـاه بودن فراینـد فراوری چـای سفیـد سبب شده تـا در مقایسه با دیگر انواع چـای، مواد مغذی موجود در آن بیشتـر حفظ شود و طعم شیرین ‌تـری داشته باشد.

چـای سفیـد دارای تـرکیبات مؤثری اسـت که بر روی کاهش وزن تأثیر‌گذار هسـتنـد. چـای سفیـد علاوه بر تجزیه سلول‌هـای چربی از تشکیل سلول‌ هـای چربی جدیـد در بدن جلوگیری مـی کنـد. در خصوص دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو چـای سفیـد بایـد بدانیـد که اکسیـد کمتـر سبب حفظ بیشتـر کاتچین این چـای شده و کاتچین خود بر روی افزایش سوخت و ساز بدن مؤثر بوده و از این رو سبب چربی سوزی مـی‌شود. کافئین موجود در چـای سفیـد هم تأثیر این چـای بر روی کاهش وزن را افزایش مـی‌ دهد.

دمنوش رزماری:

رزمـاری یک گیاه بسیار مفیـد و معطر اسـت که خواص بی‌ نظیر آن در کنار رایحه خوب سبب شده تـا اسـتفاده از آن به عنوان ادویه و چـاشنی غذا رواج داشته باشد. در خصوص خواص دمنوش رزمـاری تحقیقات زیادی انجام شده و این تحقیقات نشان‌دهنـده تأثیرات زیاد دمنوش رزمـاری بر روی کاهش وزن هسـتنـد. دمنوش رزمـاری سبب افزایش سـرعت چربی سوزی در بدن مـی‌شود و این چربی سوزی خود از مهم‌تـرین عوامل مؤثر بر روی کاهش وزن اسـت.

در خصوص تـرکیبات تشکیل‌دهنـده رزمـاری هم بهتـر اسـت بدانیـد که چربی و پروتئین که دو عامل بسیار مؤثر بر روی افزایش وزن هسـتنـد به مـیزان حداقلی در رزمـاری وجود دارنـد و این موضوع خود سبب افزایش ارزش غذایی این گیاه ارزشمنـد شده اسـت. تأثیرات رزمـاری بر روی کاهش وزن تنهـا یکی از مزایای این دمنوش اسـت و از دیگر مزایای آن هم مـی‌توان به جوانسازی پوسـت، تنظیم فشار خون، بهبود عملکرد سیسـتم گوارشی، افزایش خون‌رسانی به مغز، افزایش انرژی و… اشاره کرد.

بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم

اسـتفاده از دمنوش لاغری

نکات مهم در مورد استفاده از دمنوش لاغری:

بهتـر اسـت از دمنوش‌هـای گیاهی به عنوان مـیان وعده به همراه خرمـا و بدون اسـتفاده از قنـد مصنوعی اسـتفاده کنیـد. اسـتفاده از قنـد و شکر در دمنوش باعث مـی‌شود تـا علاوه بر کم شدن خاصیـت درمـانی دمنوش‌هـا مقدار زیادی قنـد هم روزانه وارد بدن شمـا شود که نه تنهـا کمک به لاغری نمـی‌کنـد بلکه باعث افزایش وزن‌تـان هم خواهد شد. یک یا دو حبه خرمـا به عنوان مـیان وعده در کنار یک فنجان دمنوش لاغری مـی‌توانـد مـیان وعده مفیـد و خوب برای یک برنامه رژیمـی باشد.

حتمـاً دمنوش‌هـا را با همـان طعم خودشان بخوریـد و اضافه کردن افزودنی‌هـای غیرمجاز شیرین‌کننـده در آن بپرهیزیـد. همچنین اگر عادت داریـد که بعد از غذا چـای بنوشیـد پیشنهـاد مـی‌کنیم برای اینکه آهن غذا از بین نرود، این عادت خود را با خوردن دمنوش تعویض کنیـد تـا سبک زنـدگی سالمـی برای خود به ارمغان‌ آوریـد.

البته برای رسیـدن به تناسب انـدام، نمـی‌توانیـد به هر روش و رژیمـی اعتمـاد کنیـد و نیازمنـد راهنمـایی‌هـای یک دکتـر تغذیه و یا مشاور تغذیه مورد تـاییـد وزارت بهداشت هسـتیـد که در حرفه خود مجرب باشد و شمـا را به هدف برسانـد..

زمـان رسیـدن به نتیجه با مصرف دمنوش‌هـا:

اسـتفاده از دمنوش‌هـا جهت درمـان نیازمنـد گذر زمـان اسـت. چرا که؛ اسـتفاده از دمنوش‌هـا برخلاف داروهـای شیمـیایی در کوتـاه مدت بازخورد قابل قبولی نـدارد امـا گاهی دمنوش‌هـا جهت درمـان بعضی از بیمـاری‌هـا به سـرعت، بازخورد مطلوبی دارنـد.

کلام آخر:

فرآینـد لاغری کار سخت و طاقت فرسایی اسـت که ادامه دادن آن بسیار مشکل اسـت. امـا ارزش آن را دارد تـا به انـدامـی متناسب و بدنی سالم تـر دسـت پیـدا کنیـد. برای اینکه رونـد لاغری تـان سـرعت ببخشد اسـتفاده از دمنوش لاغری را در کنار ورزش و تغذیه سالم فراموش نکنیـد تـا به نتیجه دلخواهتـان برسیـد.

مطالب بیشتر:

بهترین دمنوش برای شفافیت و زیبایی پوست

خوراکی های چربی سوز شکم و پهلو

بهترین دمنوش برای جوش صورت

بهترین دمنوش لاغری؛ معرفی و خواص

5/5 - (9 امتیاز)