روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

بسیاری از خانم ها و دختران جئان از کوچک بودن سایز سینه خود ناراحت هستند. برای همین به دنیال روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم تر و بزرگ تر شدن آن هستند. برای بزرگ تر شدن سینه، نیازی به عمل های سخت و پر هزینه نیست شما با استمرار در ماساژ سینه می توانید سایز سینه خود را افزایش دهید. در این مطلب چند روش درست ماساژ سینه توضیح داده شده و اینکه به غیر از ماساژ چه کارهایی کمک می کند تا سایز سینه شما تغییر کند،با ما همراه باشید.

روش های ماساژ دادن سینه برای سفت کردن آن :

به شما توصیه می کنیم عمل جراحی سینه را به عنوان راه آسان و سریع انتخاب نکنید زیرا عوارضی برای سلامت شما در پی دارد. البته اندازه و شکل سینه خانم ها در دوران سنی مختلف تغییر پیدا می کند، ولی گاهی اوقات شل شدن و آویزانی سینه ها می تواند دلایل مختلفی مانند بارداری داشته باشد و هم بر زیبایی ظاهری تاثیر می گذارد و باعث کاهش اعتماد به نفس هم می شود.

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

3 روش برای ماساژ سینه :

قبل از بررسی راه حل‌های ماساژ سینه برای سفت شدن، اجازه دهید چند معیار ابتدایی و پیش هشدار‌هایی را با شما در میان بگذاریم:

  • اگر حساسیت پوست شما بسیار بالاست، از ماساژ سینه‌های خود پرهیز کنید.
  • ماساژ مناسب سینه‌ها به زمان احتیاج دارد چرا که شاید چند ماه طول بکشد تا نتایج دلخواه را مشاهده کنید.
  • در هنگام ماساژ سینه‌ها مراقب نوک سینه ‌ها باشید زیرا این ناحیه می‌تواند بسیار حساس باشد.
  • در هنگام بارداری از تمام راه حل‌های ماساژ سینه پرهیز کنید.

اکنون می‌توانیم روش‌های ماساژ سینه برای سفت شدن را به بحث بگذاریم. در ادامه چند راه حل را مشاهده می‌کنید که باعث گردش خون بیشتر در سینه‌ها و در نتیجه سفت شدن و خوش فرمی آن‌ها می‌شود.

راه حل اول ماساژ سینه :

نخست دست‌های خود را در قسمت زیر سینه‌ها قرار دهید و آن‌ها را به حالت چرخشی مالش دهید. ابتدا حرکت دایره وار دست‌ها از قسمت بیرون به سوی داخل باشد و سپس جهت حرکت را برعکس نمایید. اگر می‌خواهید ماساژ را به بهترین شیوه انجام دهید باید دست‌ هایتان گرم باشند، پس از روغن استفاده کنید و پیش از شروع کار آن‌ها را مقداری به هم بمالید.

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه

راه حل دوم ماساژ سینه :

راه حل دوم ماساژ سینه برای سفت شدن به گره‌های لنفاوی این ناحیه از بدن کمک می‌کند. می‌دانیم که نتیجه وجود گره‌های لنفاوی سالم‌تر، افزایش سفتی، سلامت و بهبود اندازه سینه‌ها است.

کار خود را با حرکت به بیرون شروع کنید. دست‌ها را از نوک سینه‌ها به قسمت بیرونی حرکت دهید. کار را با نوک انگشتان خود در مرکز مرکز سینه شروع کنید و به آرامی و دست را به طرف زیر بغل حرکت دهید و سینه‌های را مالش دهید.

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

روش درست ماساژ سینه

راه حل سوم ماساژ سینه :

از کف دست‌های خود برای برای مالش قسمت بیرونی و زیرین سینه‌ها استفاده کنید. حرکات دایره وار کوچکی را به طرف مرکز سینه‌ها ایجاد کنید و در نهایت به طرف بین سینه‌ها برگردانید. در این نوع ماساژ نباید به قسمت بالای نوک سینه بروید (فقط بر نیمه پایینی سینه‌ها تمرکز کنید).

بیشتر بخوانید : روش تشخیص سرطان سینه و علائم آن

روش دیگر :

برای بزرگ شدن سینه در این روش شما باید سوتین خود را باز کرده و سینه هایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی قرار بگیرید، (بهترین حالت وقتی است که شب می خواهید بخوابید) سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی سینه راست و کف دست چپ خود را روی سینه چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن سینه ها کنید به طوری که دو سینه را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید. می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است. البته روش های علمی و پیشرفته جدید نیز وجود دارند که عموماْ هزینه زیادی را نیاز دارند.

تمرینات صورت تاثیرگزار :

سعی کنید روزی بیست بار با انقباض ماهیچه های گردن ماهیچه پکتورالیس بزرگ (ماهیچه واقع در زیر سینه ها) را نرمش دهید. تمرین دیگر تلفظ حرف «ایکس»، آنهم با باز کردن هر چه بیشتر دهان است. انجام این تمرین روزی ۲۰-۱۰ با توصیه می شود.

از گرما دوری کنید :

حرارت حاصل از تابش آفتاب و یا آبتنی با آب داغ موجب منبسط شدن رگها و کند شدن جریان خون در رگهای سینه می شود؛ از طرفی قبلاً نیز اشاره شد که قرارگیری در معرض نور شدید آفتاب باعث پیری پیش از موعد پوست، زایل شدن رشته های الاستیک و در نتیجه چروکیده شدن آن می شود.

از این رو توصیه می شود سینه های خود را از حرارت شدید بدور نگه دارید و سعی کنید با آب خنک سینه ها را مالش داده و با تحریک جریان خون در رگها، بافت آنها را تقویت کنید. یک دوش دو دقیقه ای آب سرد برای سینه های کوچک و سه دقیقه ای برای سایز بزرگ توصیه می شود. دوش آب سرد گردش خون در رگها را سرعت بخشیده و به دفع توکسین ها (مواد سمی) کمک می کند.

توجه: در انجام این تمرینات از یک دوش استفاده کنید و سینه ها را با یک حرکت چرخشی مالش دهید. در صورت عدم دشترسی به دوش می توانید با یک لیف ابری بزرگ آب سرد را کم کم روی سینه بریزید و آن را بمالید.

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

چیکار کنم سینه م بزرگ بشه

ورزش شنا :

شنا یکی از ورزشهای مناسب برای سینه هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه های پشت و سینه را وادار به مقاومت در مقابل فشار آب می کند. در واقع فشار آب خود نوعی ماساژ فوق العاده برای سینه ها حساب می شود. برای تمرین بیشتر می توانید پاها را در کف استخر بگذارید تا جایی که آب شانه هایتان را بپوشاند. دستها را بالا برده و آهسته در جلوی خود پایین آورید. ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید.

استفاده از کرم ها و لوسیون های مخصوص سینه :

استفاده از کرمهای مخصوص علی رغم تبلیغات گاه اغراق آمیزشان شاید معجزه ای در سینه ها ایجاد نکنند. اما مصرف آنها در حفظ حالت ارتجاعی آنها بی تاثیر نیست. استفاده از عصاره های گیاهی و یا بیولوژیکی روی سینه ها علاوه بر اینکه ما را به ماساژ سینه ها وادار می سازند، نقش بسزایی در حفظ رشته های کشسان سینه دارد.

هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب نیز سعی کنید برای حفظ پوست از مضرات اشعه ماورای بنفش از کرمهای ضد آفتاب استفاده نمایید. پس از هر بار دوش گرفتن بدن خود را با لوسیون های مخصوص نرم و مرطوب کنید تا پوست رطوبت از دست داده خود را باز یابد.

روش درست ماساژ سینه برای خوش فرم کردن آن

آموزش ماساژ سینه با روغن زیتون

روش های لازم برای زیبا نگه داشتن سینه ها :

  1. تغذیه و پرورش اندام به طور علمی
  2. هیدروتراپی سرد ( ماساژ با آب سرد)
  3. ماساژ با لوسیون های ویژه
  4. انتخاب صحیح سوتین ( متناسب با اندازه سینه به نحوی که سینه ها را تحت فشار نباشند )

فواید ماساژ سینه :

ماده اصلی تشکیل دهنده سینه، بافت چربی است. لمس میتواند این بافت را تا اندازه بسياري تحریک کند. پس وقتی که سینه ها را ماساژ می دهید، در واقع بافت های پشتیبان را تحریک نموده اید. شما با این کار باعث القای گردش خون بیشتر به بافت های سینه و همچنين رسیدن ماده های غذایی و اکسیژن به سلول های آن می شوید. از این جهت شیوه های ماساژ سینه ای که در این مقاله بررسی می کنیم، ضمن این که باعث سفت شدن سینه ها میشوند ، اثرات مثبت دیگری هم بهمراه دارند که عبارتند از:

  1.  تحریک رشد بافت سینه
  2.  بازسازی بافت سینه
  3.  خوش فرمی سینه
  4. – و همچنین بزرگ شدن سینه ها
کلام آخر :

امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید برای اینکه از ماساژ سینه نتیجه بهتری بگیرید هنگام ماساژ سینه از روغن هایی مانند روغن خراطین، زیتون و … استفاده بکنید. فقط توجه داشته باشید که این کار مستلزم استمرار و وقت گذاشتن است در غیر این صورت نتیجه مطلوب را بدست نمی آورید.

مطالب بیشتر :

مهم ترین علائم سرطان تخمدان

علائم سندرم پیش از قاعدگی PMS

4.3/5 - (22 امتیاز)